Gå til innhold

Leilighet og visning og naboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ba naboen min om å være stille under visning, hun hadde full forståelse for det. Boligen ble solgt etter første visning. Jeg tror nok alle forstår at en blokkleilighet tilsier at man vil høre naboene sine, men under en visning så blir man ofte forstyrret hvis musikkanlegget til nabo i etasjen under står på full guffe, hvor naboen over hopper opp og ned på gulvet samtidig. Jeg syns det er helt fair at man varsler naboer om visning og at de ikke bråker unødig i akkurat det tidspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg hadde spurt naboen om de f.eks kunne unngå å sette på støvsugeren under visning. Sånt bråker sinnssykt, lyden forplanter seg veldig, og kan gi et urettferdig dårlig inntrykk.

Vi kjøpte et hus hvor det var veldig mange på visning, og en av dem var skikkelig ufyselig, og gikk rundt og snakket kjempehøyt om det han mente var mangler, feil, stygt, upraktisk, osv. Det skremte meg overhodet ikke, det var bare irriterende, og min sympati gikk til selger. Min tanke var at han var ute etter å skremme bort andre kjøpere for å ha en bedre sjanse i en budrunde med færre kjøpere. Tror ikke du skal tenke at disse som gjorde det samme hos dere kan ødelegge for dere.

Lykke til med salget! :)



Anonymous poster hash: 31ddb...ba5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg hadde spurt naboen om de f.eks kunne unngå å sette på støvsugeren under visning. Sånt bråker sinnssykt, lyden forplanter seg veldig, og kan gi et urettferdig dårlig inntrykk.

Vi kjøpte et hus hvor det var veldig mange på visning, og en av dem var skikkelig ufyselig, og gikk rundt og snakket kjempehøyt om det han mente var mangler, feil, stygt, upraktisk, osv. Det skremte meg overhodet ikke, det var bare irriterende, og min sympati gikk til selger. Min tanke var at han var ute etter å skremme bort andre kjøpere for å ha en bedre sjanse i en budrunde med færre kjøpere. Tror ikke du skal tenke at disse som gjorde det samme hos dere kan ødelegge for dere.

Lykke til med salget! :)

Anonymous poster hash: 31ddb...ba5

Siden de fleste støvsuger flere ganger i uken, så gir det slett ikke et urettferdig dårlig inntrykk. Heller det motsatte.

Anonymous poster hash: fb884...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...