Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo eller Stokke Trailz?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er det blitt av de blå eller brune cordfløyelsvognene man brukte på 70 og 80-tallet? Var de fra brio tro? Jeg lå i en sånn en og dævva ikke. Hadde ikke giddi å kaste bort 20 laken på en snobbevogn bare fordi det står emmaljunga på den esse.

Anonymous poster hash: 64ddc...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er det blitt av de blå eller brune cordfløyelsvognene man brukte på 70 og 80-tallet? Var de fra brio tro? Jeg lå i en sånn en og dævva ikke. Hadde ikke giddi å kaste bort 20 laken på en snobbevogn bare fordi det står emmaljunga på den esse.

Anonymous poster hash: 64ddc...da0

Den var sikkert dyr også på den tiden :P

Men jeg er helt enig med deg, vi kjøpte brukt til en tredjedel (eller mindre, har faktisk ikke gidda å sjekke ny pris engang) av prisen :)

Ser litt slitt ut, men funker nok utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var sikkert dyr også på den tiden :P

Men jeg er helt enig med deg, vi kjøpte brukt til en tredjedel (eller mindre, har faktisk ikke gidda å sjekke ny pris engang) av prisen :)

Ser litt slitt ut, men funker nok utmerket!

Ja, det var den nok og det er jo viktig at vogna er solid og sikker. Syns bare det er så utrolig mye snobberi med vogner. Bortkastet å kjøpe splitter ny til 20.000 bare fordi den har det "rette" navnet. Bedre å betale (mye) mindre for en brukt og eldre og akkurat like bra vogn.

Anonymous poster hash: 64ddc...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Informer meg gjerne om hvilke vogner som koster 20.000, for min erfaring er at de dyreste vognene ligger på en 10.000-12.000 med bag og sittedel. Og så får man jo alltid noen prosenter på den prisen igjen, hvis man har litt is i magen og venter på et godt tilbud. Vi kjøpte f.eks vår Stokke Trailz på Barnas Hus til under 8500. (Vet at det kan være vanskelig med Bugaboo, den er ofte unntatt fra tilbudene.)

 

Ikke noe problem å kjøpe brukt, det hadde jeg nok gjerne gjort selv hvis den vogna jeg ville ha faktisk var å få tak i brukt, men det er jo uansett bedre å velge en tre år gammel brukt vogn enn en fra tidlig åttitall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var heldig å kjøpte en emmaljunga edge duo 2011 modell (kjøpt ny høsten 2011 av en bestemor som ønsket å ha sovevogn til barnebarnet). Vi kjøpte den våren 2012 for 3500. Røverkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av de blå eller brune cordfløyelsvognene man brukte på 70 og 80-tallet? Var de fra brio tro? Jeg lå i en sånn en og dævva ikke. Hadde ikke giddi å kaste bort 20 laken på en snobbevogn bare fordi det står emmaljunga på den esse.

Anonymous poster hash: 64ddc...da0

 

Nå er det ikke bare merket man betaler for da... sjekket opp vogntestene i det siste? Det er jo de "dyre" vognene som vinner testene...

Anonymous poster hash: baaae...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...