Gå til innhold

ILDER forsvunnet på ASKØY i Bergen


Gjest Meep

Anbefalte innlegg

Ilderen Amaro forsvant i går kveld fra hjemmet sitt på Askøy. Ber alle som bor og er der ute om å holde øynene oppe for denne krabaten, og be alle de kjenner om det samme. Dusøren er på 2000 kroner.

http://mayflowerferrets.com/wp-content/upl...04/amaro10a.jpg

Eieren heter **** og kan kontaktes på telefon ****.

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler.

-jolie (mod)

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CharlotteYork

Dette må jo være helt fryktelig for beboerne der? Etter hva jeg har hørt er det stort sett campingturister som bor der, men det må jo være fælt likevel. Tenk hvor mye en skade et slikt dyr kan gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Campingturister? :overrasket::hoho:

Det bor over 20.000 mennesker på Askøy....

Ikke verdens navle og har ikke noe ønske om å bo der selv, men campingturister? Hvor i all verden har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CharlotteYork
Campingturister? :overrasket::hoho:

Det bor over 20.000 mennesker på Askøy....

Ikke verdens navle og har ikke noe ønske om å bo der selv, men campingturister? Hvor i all verden har du det fra?

Jeg har beklageligvis en firmenning som er en aktiv campingturist og denne har visst en slik vogn plassert der sammen med mange andre. Det er visst en helt liten landsby etter hva jeg forstod.

Jeg har aldri vært på Askøy selv, har intet ønske om å vandre fra campingbord til campingbord, så det er jo selvsagt mulig at det bor noen fastboende i noen rekkehus der også. De har kanskje endel blokkleiligheter i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CharlotteYork

Jeg fikk visst ikke fullført riktig:

det er visst et slags "vinteropplag" for campingvogner der ute, noe isamme gate som vi har båten i vinteropplag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jo være helt fryktelig for beboerne der? Etter hva jeg har hørt er det stort sett campingturister som bor der, men det må jo være fælt likevel. Tenk hvor mye en skade et slikt dyr kan gjøre!

Skade? Ildere gjør ingen stor skade. Det værste som kan skje er vel at de graver opp noens blomsterbed, ellers løper de bare rundt og snuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...