Gå til innhold

katt i leilighet


Adonia

Anbefalte innlegg

er litt fortvila nå, har akkurat fått besøk av en fra styret i borettslaget som sa ifra at vi har fått klage på katten vår. vi bor i 1.etasje så vi har hatt en planke opp til verandaen vår så katten vår kan løpe opp og ned som han vil. tenkte det var best så han ikke skulle løpe ut og inn gjennom felles oppgang. men naboen er visst allergisk, og katten har til tider klatra over dit og dette har det visst vært mye prat rundt..

lurer på hva vi skal gjøre! kan jo ikke gjøre katten til innekatt heller, han elsker å være ute :tristbla: hvordan løser dere det som har katt i blokk/leilighet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er litt fortvila nå, har akkurat fått besøk av en fra styret i borettslaget som sa ifra at vi har fått klage på katten vår. vi bor i 1.etasje så vi har hatt en planke opp til verandaen vår så katten vår kan løpe opp og ned som han vil. tenkte det var best så han ikke skulle løpe ut og inn gjennom felles oppgang. men naboen er visst allergisk, og katten har til tider klatra over dit og dette har det visst vært mye prat rundt..

lurer på hva vi skal gjøre! kan jo ikke gjøre katten til innekatt heller, han elsker å være ute :tristbla: hvordan løser dere det som har katt i blokk/leilighet???

Det der er synd. Nå har vi kattene inne her i blokka pga reglene i borettslaget så vi slipper forsåvidt det problemet. Å holde en utekatt inne blir håpløst, da tror jeg ikke den vil trives noe særlig til tider. Flytte er vel kanskje ingen mulighet for dere med det første?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. flytte er ingen mulighet! og vi har også prøvd å gi bort vår kjære pus før vi flytta men ingen i familien/venner som har mulighet eller vil ha han..

får vel bare prøve å slippe han ut gjennom gangen da, og prøve å følge med så ikke han henger rundt i gangen for mye. blir vel eneste mulighet, selvom det begrenser friheten hans litt, han får jo ikke gå ut så mye som før da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikkje den være til like stor plage for den alergiske naboen i gangen?? eller har dere ikkje felles gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikkje den være til like stor plage for den alergiske naboen i gangen?? eller har dere ikkje felles gang?

de er i oppgangen ved siden av. men kan jo hende at noen andre er allergiske da.. til nå har jo ikke de i min oppgang merket at jeg har katt engang, for han har bare gått inn og ut fra verandaen.

men siden jeg fjerna trappa hans tidligere idag har han vært ute 2 ganger. da hopper han ned fra verandaen, og når han vil opp så mjauer han -så da kommer jeg og åpner for han på andre siden.. blir litt mer styr, men jeg tror det kan fungere greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...