Gå til innhold

Familien har ikke tid til meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelper sikkert lite, men min familie bor nærme og har aldri anledning/lyst til å være med meg og mitt barn. Hadde de bodd langt unna så hadde det vært litt mindre smertefult tror jeg

Anonymous poster hash: a9193...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det var et ekstremt tilfelle da? Tror de færreste har det sånn. Uansett hvor uvenner man er, er det til fordel for begge parter om de kan bytte helg av og til.

Anonymous poster hash: 99d6e...d09

Poenget mitt er at det er ikke alle som bare kan bytte helg.

Det virker så enkelt for alle som sitter og svarer i slike tråder, for TS kunne jo bare gjort sitted og datten så hadde alt løst seg.

Anonymous poster hash: 9fb9b...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at det er ikke alle som bare kan bytte helg.

Det virker så enkelt for alle som sitter og svarer i slike tråder, for TS kunne jo bare gjort sitted og datten så hadde alt løst seg.

Anonymous poster hash: 9fb9b...c5c

Jeg syns nå uansett at det virker som at ts er kravstor å heller ikke så villig til å fire på kravene - som hun forventer av familien.

For alt vi vet så kan familien hennes være lei av kravene hennes å gir tilbake med samme mynt nå.

Anonymous poster hash: e5156...fbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå uansett at det virker som at ts er kravstor å heller ikke så villig til å fire på kravene - som hun forventer av familien.

For alt vi vet så kan familien hennes være lei av kravene hennes å gir tilbake med samme mynt nå.

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Hvordan virker det sånn?

Faren har tatt initiativ, men ALLTID helgene barnefar har barnet, selv med beskjed om dette.

Slik jeg forstår så har ikke besteforeldrene noen gang tatt initiativ til å komme på besøk, ikke en gang på tre år! Spesielt

TS har spurt om når de eventuelt er hjemme i sommer, men får ikke svar. Også veldig spesielt.

Og ut fra dette klarer du å mene at det er TS som er kravstor?!

Noen ganger virker det som om mange inne her bare er ute etter å rakke ned på trådstartere (generelt), og tråkke de lenger ned enn de alt er.

Syns du virkelig at det er normalt at besteforeldre og oldeforeldre er så lite interessert i barnebarn/oldebarn at de ikke har tatt seg bryet med å faktisk få til å se det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå uansett at det virker som at ts er kravstor å heller ikke så villig til å fire på kravene - som hun forventer av familien.

For alt vi vet så kan familien hennes være lei av kravene hennes å gir tilbake med samme mynt nå.

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Hvilke krav da, egentlig? Er det så jævlig mye å spørre om, å få treffe familien én ukd i året? I dette tilfellet; én uke hveft gredje år? Og nei, jeg kan ikke bytte boft samvær, da blir det kluss for oss begge, ettersom far ikke bare har barnet annenhver helg. Da får heller faren min lære seg å planlegge, slik jeg pleier å gjøre. Faren min er av typen som én gang sa fra når han var 10min unna hjemmet mitt, mens jeg var høygravid og jeg hadde sagt fire ganger at jeg hadde flyttet til en annen by.. Da hadde han tilbragt flere dager i nabobyen min pga. ferie med barna, uten å gi beskjed på forhånd, så jeg kunne fått møtt de..

- TS

Anonymous poster hash: 1d2dc...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan virker det sånn?

Faren har tatt initiativ, men ALLTID helgene barnefar har barnet, selv med beskjed om dette.

Hva om far har et liv utenom? Kanskje jobber han, også i helger, kanskje har han andre barn som må følges opp. Det kan faktisk være ulike årsaker til at det ikke ALLTID passer for far. Han har jo foreslått visse helger, men da har ikke ts barnet. Er vel bare å prøve å bytte en samværshelg. Så lenge vi ikke har hørt at det er en umulighet, så får vi anta at det burde være mulig, å at ts er sær der.

Slik jeg forstår så har ikke besteforeldrene noen gang tatt initiativ til å komme på besøk, ikke en gang på tre år! Spesielt

At ikke besteforeldrene til ts har tatt noe initiativ til å besøke ts synes jeg ikke er rart. De må jo være eldre mennesker å har sikkert flere både barnebarn og oldebarn. Min bestemor har over 20 barnebarn, noen og 30 oldebarn og 5 tippoldebarn. Ingen kan forvente at hun skal reise land og strand rundt til alle oss. Da er det bedre at vi stikker innom henne.

TS har spurt om når de eventuelt er hjemme i sommer, men får ikke svar. Også veldig spesielt.

Er enig at ts burde fått et svar. Men er dette eldre mennesker, med mange jern i ilden, kan også noe gå i glemmeboka.

Og ut fra dette klarer du å mene at det er TS som er kravstor?!

Noen ganger virker det som om mange inne her bare er ute etter å rakke ned på trådstartere (generelt), og tråkke de lenger ned enn de alt er.

Bare fordi at man ikke "prater" ts etter munnen?

Syns du virkelig at det er normalt at besteforeldre og oldeforeldre er så lite interessert i barnebarn/oldebarn at de ikke har tatt seg bryet med å faktisk få til å se det?

Nå har vi bare ts sin versjon. Kan hende vi hadde fått en helt annen versjon om de andre hadde uttalt seg.

Anonymous poster hash: e5156...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke krav da, egentlig? Er det så jævlig mye å spørre om, å få treffe familien én ukd i året? I dette tilfellet; én uke hveft gredje år? Og nei, jeg kan ikke bytte boft samvær, da blir det kluss for oss begge, ettersom far ikke bare har barnet annenhver helg. Da får heller faren min lære seg å planlegge, slik jeg pleier å gjøre. Faren min er av typen som én gang sa fra når han var 10min unna hjemmet mitt, mens jeg var høygravid og jeg hadde sagt fire ganger at jeg hadde flyttet til en annen by.. Da hadde han tilbragt flere dager i nabobyen min pga. ferie med barna, uten å gi beskjed på forhånd, så jeg kunne fått møtt de..

- TS

Anonymous poster hash: 1d2dc...4ab

Pass språket ditt unge dame. Det tar seg ikke ut at småbarnsmødre har et sånt språkbruk som du utviser her :regler:

Anonymous poster hash: e5156...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Det blir så mye hvis om atte anbudet da blir umulig å svare på noe.

Svar på det som spørres om. Ikke legg til noe som du kanskje tror, gjerne utfra egne erfaringer. Da blir det mye enklere.

Er lei av, som andre her, at enkelte må trykke de som starter tråder lenger ned.

Forhold deg til den versjonen du får, og svar utfra det. Ikke hva du tror TS eller andre i TS sin omgivelse er.

Anonymous poster hash: 9fb9b...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Det er her snakk om tre år!! De aller fleste oppegående mennesker vil se barnebarn/oldebarn på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass språket ditt unge dame. Det tar seg ikke ut at småbarnsmødre har et sånt språkbruk som du utviser her :regler:

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Gå ned fra din høye hest, før du fallet hardt ned! Jeg er småbarnsmor og blir frustrasjonen stor så kommer det gjerne banneord her også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Jeg mener forresten at mange, i denne tråden deg inkludert, rakker ned på trådstarter. Det har ikke noe med å stryke trådstarter etter hårene. Men du finner på ting om far og besteforeldre som vi ikke har forutsetning for å vite noe om. Og du sår tvil rundt hele situasjonen til trådstarter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så mye hvis om atte anbudet da blir umulig å svare på noe.

Svar på det som spørres om. Ikke legg til noe som du kanskje tror, gjerne utfra egne erfaringer. Da blir det mye enklere.

Er lei av, som andre her, at enkelte må trykke de som starter tråder lenger ned.

Forhold deg til den versjonen du får, og svar utfra det. Ikke hva du tror TS eller andre i TS sin omgivelse er.

Anonymous poster hash: 9fb9b...c5c

Himmel og hav så naivt. Du tror vel ikke selv at man i en situasjon med flere involverte bare skal tro på den ene versjonen?

Her finnes flere versjoner, å jeg har vondt for å tro at det er noe galt med "alle de andre" bortsett fra ts.

Anonymous poster hash: e5156...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener forresten at mange, i denne tråden deg inkludert, rakker ned på trådstarter. Det har ikke noe med å stryke trådstarter etter hårene. Men du finner på ting om far og besteforeldre som vi ikke har forutsetning for å vite noe om. Og du sår tvil rundt hele situasjonen til trådstarter.

Så du mener at man skal tro på det en person sier om andre - helt ukritisk?

Anonymous poster hash: e5156...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener at man skal tro på det en person sier om andre - helt ukritisk?

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Man har ikke stort annet valg på et forum. Vi har ingen forutsetning for å vite hva den andre parts rolle er. Du mener faren kanskje er opptatt med andre unger og at besteforeldrene rett og slett bare glemmer. Men det kan like gjerne være at de gir fullstendig blaffen i ts. Det aner vi ikke, og vi kan ikke konstruere opp mulige forklaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke stort annet valg på et forum. Vi har ingen forutsetning for å vite hva den andre parts rolle er. Du mener faren kanskje er opptatt med andre unger og at besteforeldrene rett og slett bare glemmer. Men det kan like gjerne være at de gir fullstendig blaffen i ts. Det aner vi ikke, og vi kan ikke konstruere opp mulige forklaringer!

Ja jøss, alle rundt ts er noen idioter - bortsett fra ts selv da :eeeh:

Anonymous poster hash: e5156...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss, alle rundt ts er noen idioter - bortsett fra ts selv da :eeeh:

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Har du forutsetning for å mene at TS sin fremstilling ikke stemmer? Du er bare vrang, og tåler ikke at det påpekes du kanskje kunne roe ned litt.

Anonymous poster hash: 9fb9b...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du forutsetning for å mene at TS sin fremstilling ikke stemmer? Du er bare vrang, og tåler ikke at det påpekes du kanskje kunne roe ned litt.

Anonymous poster hash: 9fb9b...c5c

Hvorfor i alle dager skal jeg roe ned? Dette er et diskusjonsforum der min mening er like viktig som din, der en må tåle at andre ikke har samme mening som en selv.

Anonymous poster hash: e5156...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss, alle rundt ts er noen idioter - bortsett fra ts selv da :eeeh:

Anonymous poster hash: e5156...fbd

Har ingen formening om hvem som er idioter. Men tar utgangspunkt i hva ts skriver og lager ikke historier utover hva hun har sagt.

Og hvorfor mener du ts er idiot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt, du får ta det opp med dem, selv hadde jeg blitt fobanna og funnet andre å bruke tiden min på-klem til deg :)



Anonymous poster hash: 867dc...feb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss, alle rundt ts er noen idioter - bortsett fra ts selv da :eeeh:

Anonymous poster hash: e5156...fbd

:glare:

sikker på du er helt med eller.. :sprettert:

Anonymous poster hash: 867dc...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...