Gå til innhold

Er det lite gjestfritt? Besøk av mannens familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på åssen liv dere har som syntes det er ok å kaste bort 1.5t av livet sitt hver dag pga ts ikke kan utsette dåpen



Anonymous poster hash: e5592...cfc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herre, så glad jeg er for at jeg ikke har visse her som mine venner eller familie!:ler: MAKAN til tragisk innstilling!

(Og mener altså ikke ts, for de som må ha det med teskje)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 45 minutter én vei langt? Kjører lett en sånn strekning fire ganger daglig, jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvor dere bor som synes 45 min reisevei to ganger om dagen er forferdelig mye! Dere kan i alle fall ikke bo i nærheten av en større by og kjøre i rushtiden... I Oslo hvor jeg bor er dette helt normal kjøretid for de som bor passe nærme jobb!

Anonymous poster hash: b8740...3e1

Det samme lurte jeg på. Bruker ca 2,5 timer hver dag kollektivt.

Lurer på åssen liv dere har som syntes det er ok å kaste bort 1.5t av livet sitt hver dag pga ts ikke kan utsette dåpen

Anonymous poster hash: e5592...cfc

Skal ungen døpes hver dag?

Anonymous poster hash: 67135...6e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at folk ikke forstår hva "inkontinent" betyr. Tror dere at f.eks Tena inkontinensbind er for de som tisser seg ut når de føler for det? Er man inkontinent dene ene eller den andre veien så kan en ikke kontrollere det, og jeg må innrømme jeg måtte le da noen kommenterte at det er bare å gå ut i hagen når behovet melder seg.

Er 45 minutter én vei langt? Kjører lett en sånn strekning fire ganger daglig, jeg...

Det samme tenkte jeg. Det må være noen heldige folk her inne som bor rett i nærheten av sin arbeidsplass og butikk til vanlig, siden de føler at de kaster bort ferien sin på å kjøre bil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det egentlig litt vanskelig å sette meg inn i situasjonen, da vi aldri har hatt noen stor tradisjon for eller plass til overnattingsbesøk. Tar folk det for gitt, altså? Enten det gjaldt dåp eller bryllup ville jeg tenkt at normalen er å sende ut invitasjon til dåpen/bryllupet. Så svarer de inviterte ja eller nei, og finner seg et sted å bo.



Anonymous poster hash: 67135...6e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest energibånd

Er glad jeg ikke har plass til overnattingsgjester, når jeg ser hvor mange som blir fornærmet om de ikke får overnatte. Og som gjest ville jeg da blitt overlykkelig over å få et feriehus til disposisjon istedenfor å måtte overnatte hjemme hos andre.

Anonymous poster hash: 67135...6e1

Ja, jeg syns det er merkelig at folk blir fornærmet når nybakte foreldre ikke ønsker overnattingsbesøk. Jeg tenker at det er mye styr den første tiden, og i tillegg til dette skal det arrangeres barnedåp. Det jeg syns er merkelig, er at folk ikke viser forståelse for at det ikke passer med overnattingsgjester i en slik situasjon. Det er heller ikke snakk om at de må bo på hotell - de får et sommerhus og en bil til disposisjon. Jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...