Gå til innhold

Hvilken ringetone har du?


Gjest Ung tøff mann

Anbefalte innlegg

TIMBER, beste sangen ever!



Anonymous poster hash: 30a9d...5fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvekke lyden på iphone. Kvakk kvakk

Anonymous poster hash: 8fed7...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man slik gratis ringetone? Mange jeg vil ha, men vil ikke betale for det... Har Samsung 5 og det er bare drittlyder på den...

Vet ikke hva de andre gjør, men jeg legger inn musikk på telefonen og så bruker jeg av de sangene som ringelyd. Har Samsung 4 og det fungerer bra på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva de andre gjør, men jeg legger inn musikk på telefonen og så bruker jeg av de sangene som ringelyd. Har Samsung 4 og det fungerer bra på den.

Oki, hvordan får du for eksempel bare refrenget? Så den ikke starter på starten av sangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Standard ringetone: dr Who

Ringetonen når ei venninne ringer: pinky and the brain

Ringetonen når mannen ringer: opptak av snorkingen hans :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Nyan Cat. Den er så irriterende at det er umulig å ikke høre når telefonen ringer.

 

 

Edit - Lagt til YouTube-link

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dårris

Bjeffelyden på iPhone. Skulle ønske den hadde en mjauelyd også, myyyye kulere! Kanskje jeg skal ta opp når den ene katten min mjauer og bruke det som ringetone. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Har hatt samme ringetone i snart 10 år. Har ikke byttet utav vane og latskap. Var en gang jeg prøvde å bytte, men det varte i noen få timer, for jeg fikk ikke med meg at mobilen ringte. Er jo så vandt til å ha denne sangen  :fnise:

 

Har fått et par artige historier av å ha denne sangen. En gang så begynte en gjeng med ungdommer å synge med på bussen. Klassen begynte å synge med i timen en gang, var uheldig og glemte å skru den på lydløs. Hadde foredrag med politimenn faktisk, var i 8. eller 9. klasse. Hele klassen satt der å sang med for full hals. Sært men gøy. 

Vet ikke helt hvorfor, men folk får en trang til å synge med når telefonen min ringer  :fnise:

Har også fått en del blikk på bussen og i byen, men det ender alltid opp med at folk smiler. 

Så det kan ikke være så negativt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mono ringertone (tror jeg det heter), gammel trykketelefon <3

Edit: Samsung

Endret av infectedsopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard Samsung-ringetone. Jeg har mobilen nesten utelukkende på lydløs uansett, så det har ikke så mye å si for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...