Gå til innhold

Fremmed dame sa om sønnen min: Han eier jo ikke oppdragelse!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når barnet ditt ikke oppfører seg, å du som foreldre bare ignorerer det, må du faktisk akseptere at andre sier ifra til ungen.

Anonymous poster hash: 1f411...f46

Nei, det kommer helt an på situasjonen, som mor til ett barn med spesielle behov ( der ingen kan se det ) har jeg kanskje blitt hakket mer forståelsesfull enn andre...

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kommer helt an på situasjonen, som mor til ett barn med spesielle behov ( der ingen kan se det ) har jeg kanskje blitt hakket mer forståelsesfull enn andre...

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Med all respekt, du forlanger da ikke at alle rundt deg skal tåle hva som helst fra ditt barn - selv om det har spesielle behov?

Se for deg et uregjerlig barn med spesielle behov, som roper i butikken eller sparker andre. Man skal da ikke bare akseptere sånt noe :sjokkert:

Anonymous poster hash: 1f411...f46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all respekt, du forlanger da ikke at alle rundt deg skal tåle hva som helst fra ditt barn - selv om det har spesielle behov?

Se for deg et uregjerlig barn med spesielle behov, som roper i butikken eller sparker andre. Man skal da ikke bare akseptere sånt noe :sjokkert:

Anonymous poster hash: 1f411...f46

Nei, ingen skal akseptere en slik adferd men vi skal være voksne nok til og forstå hvorfor slike situasjoner oppstår.

Blir det mye kjeft og irettesettelser påvirker vi negativ adferd ytterlige noe som kan videre internaliseres,

det må unngås for all del.

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang barn med spesielle behov: en del har sanseforstyrrelser som gjør at de får problemer, de problemene kan vises som at de slår, utagerer, løper rundt på butikker o,l….. her må selvfølgelig foreldrene finne strategier for å hjelpe barnet sitt, men dere fordømmende mennesker der ute, ha en liten forståelse..



Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen skal akseptere en slik adferd men vi skal være voksne nok til og forstå hvorfor slike situasjoner oppstår.

Blir det mye kjeft og irettesettelser påvirker vi negativ adferd ytterlige noe som kan videre internaliseres,

det må unngås for all del.

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Så med andre ord så mener du at utenforstående skal tilpasse seg ditt barn med spesielle behov.

Vet du, når jeg er på butikken, på stranden, på et fly osv, så forventer jeg å få være i fred for bråkete unger. Det være seg unger med spesielle behov eller unger som har fri barneoppdragelse.

Anonymous poster hash: 1f411...f46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord så mener du at utenforstående skal tilpasse seg ditt barn med spesielle behov.

Vet du, når jeg er på butikken, på stranden, på et fly osv, så forventer jeg å få være i fred for bråkete unger. Det være seg unger med spesielle behov eller unger som har fri barneoppdragelse.

Anonymous poster hash: 1f411...f46

:rolleyes: jeje

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang barn med spesielle behov: en del har sanseforstyrrelser som gjør at de får problemer, de problemene kan vises som at de slår, utagerer, løper rundt på butikker o,l….. her må selvfølgelig foreldrene finne strategier for å hjelpe barnet sitt, men dere fordømmende mennesker der ute, ha en liten forståelse..

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Da får jeg heller ha liten forståelse. Jeg er rett og slett ikke intressert i å ha utagerende unger løpende skrikende rundt meg.

Foreldrene må faktisk ha såpass kontroll på ungene, eller så kan de rett og slett ikke ta de med på offentlig sted.

Anonymous poster hash: 1f411...f46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg heller ha liten forståelse. Jeg er rett og slett ikke intressert i å ha utagerende unger løpende skrikende rundt meg.

Foreldrene må faktisk ha såpass kontroll på ungene, eller så kan de rett og slett ikke ta de med på offentlig sted.

Anonymous poster hash: 1f411...f46

Vel, som avdelingsleder til 19 støyede herlige barn må jeg trekke på smilebåndet her, det er en gave tro det eller ei, ingen som har lært meg så mye som utagerende barn ;)

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som avdelingsleder til 19 støyede herlige barn må jeg trekke på smilebåndet her, det er en gave tro det eller ei, ingen som har lært meg så mye som utagerende barn ;)

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Jaja, deg om det. Jeg har ingen interesse av utagerende støyende barn. La meg få slippe de i det offentlige rom.

Å nei, det er ingen gave for meg. Sikkert for foreldrene, men ikke meg.

Anonymous poster hash: 1f411...f46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, deg om det. Jeg har ingen interesse av utagerende støyende barn. La meg få slippe de i det offentlige rom.

Å nei, det er ingen gave for meg. Sikkert for foreldrene, men ikke meg.

Anonymous poster hash: 1f411...f46

Prøv og bli litt mer positiv til barn, barn er helt fantastiske

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hund, som eier.

Du har ikke barn altså.

Anonymous poster hash: 290b7...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at 6åringen er i et basseng på 3cm dom tydelig er beregnet for småbarn. En voldsom 6åring kan bli litt mye for småttisene så det er ikke rart at bestemoren ble litt oppgitt.

Søsteren er snart 4, altså ganske liten. Hva i alle dager mener du jeg som alenemor skal gjøre da, dele meg i to og følge med mens de er i hvert sitt basseng 150 meter fra hverandre???

Anonymous poster hash: 290b7...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt du på FB på telefonen eller noe?

For du skriver stadig vekk at du ikke hørte noen andre barn gråte. Hva så du?

Denne dama påstår jo at gutten mobbet andre barn med haien og ikke lot dem være i fred. Hadde du fulgt med, så hadde du jo visst om det var sant?!

FB?! Øh, nei, så tåpelig og harry er jeg ikke.

Jeg SÅ at han stort sett lekte med lillesøsteren sin. Jeg SÅ heller ikke at andre barn ble dyttet av haien.

Anonymous poster hash: 290b7...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digre badeleker hører ikke hjemme i et basseng for småunger. Det burde verken du eller jentas foreldre ha latt ungen ta med.

Det at sønnen din svarer "vet ikke" er ikke et godt tegn. Pass bedre på ham, og dropp digre badeleker neste gang dere tar turen bort dit.



Anonymous poster hash: f21ec...e6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minste bassenget på Nebben er for de minste barna, som selvfølgelig lett blir skremt av store gutter med store badeleker. Det betyr ikke at gutten din har gjort noe galt, men at dere skulle gått til det mellomste bassenget som er for større barn.

Ja, men lillesøsteren er knapt 4 år, og derfor gikk vi til det minste bassenget. Det var også andre barn som hadde større badeleker i det minste bassenget.

Anonymous poster hash: 290b7...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snakket til min gutt ( noe lignende ) jeg satte mennesket på plass og spurte hva som ga han rett til å snakke på en slik måte til min sønn…..

han bare smilte og sa jeg var en flink mor som passet på ;)

Hev deg over andre sure dritter som ikke eier snav av humor og må henge ut BARN på den måten der………….. jobber forresten med barn selv, er det noe så snakker jeg til de på en vanlig grei måte, det løser seg alltid. Hvorfor? Jo, fordi jeg behandler barn med respekt;)

Anonymous poster hash: 8c0bb...7ee

Takk, angrer egentlig litt på at jeg ikke tok til motmæle. Det var jo kun hennes egen unge (barnebarn) som gråt, og hun påstod at flere andre barn også hadde grått(løgn).

Hun satt ved siden av sammen med mannen sin og snakket med en dame ved siden av, snakket om at de hadde bodd over 20 år i Dubai, satt med en bok etc. -virket som om hun ble litt irritert av å i det hele tatt måtte røre seg fra plassen sin.

Anonymous poster hash: 290b7...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...