Gå til innhold

Bomkjøp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forrige måned kjøpte jeg meg et par chelseaboots fra stockholm design i skinn. Da jeg prøvde dem hadde jeg ikke på meg tykke strømper så jeg tok litt ekstra i når jeg skulle bestemme om jeg skulle ha størrelse 38 eller 39. 38 var nesten litt for liten foran, og hadde ikke gått med tykke ragger på føttene.

Senere syntes jeg at de nye bootsene så litt store ut, så jeg målte dem med de gamle og slitte bootsene. De nye er hele 3 cm lengre og føttene mine ser virkelig store ut når jeg går med dem  :sjokkert:

Noen som har opplevd lignende? 

 

Kommer selvsagt til å bruke dem, men tar noe tid å bli vandt med å se ned på føttene mine..



Anonymous poster hash: 12d29...33c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevd hva da? At str. 39 er større enn 38?? :klo:

 

 

De var nå veldig fine da hvertfall.



Anonymous poster hash: 93753...285
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Opplevd hva da? At str. 39 er større enn 38?? :klo:

 

 

De var nå veldig fine da hvertfall.

Anonymous poster hash: 93753...285

 

At sko jeg hadde i tilsvarende størrelse (39) var 3 cm mindre selv om de passer meg perfekt :( Føler meg som big foot med de nye skoene selv om de er finere

Anonymous poster hash: 12d29...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan variere i størrelsen ja, spesielt mellom billige og dyre merker. Skinn utvider seg gjerne litt etter foten i tillegg, så man trenger kanskje ikke velge den største størrelsen. Men nå få du vertfall plass til tykkere sokker da :)



Anonymous poster hash: 93753...285
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De kan variere i størrelsen ja, spesielt mellom billige og dyre merker. Skinn utvider seg gjerne litt etter foten i tillegg, så man trenger kanskje ikke velge den største størrelsen. Men nå få du vertfall plass til tykkere sokker da :)

Anonymous poster hash: 93753...285

 

Kan du ta et bilde av foten med skoen på? Husk at du ser rett ned på din egen fot og at da ser det ofte større ut enn slik andre ser det. Kan du ikke legge ut bilde da, så skal jeg være helt ærlig :)

Anonymous poster hash: 93753...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ops, siterte feil post over her..



Anonymous poster hash: 93753...285
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du ta et bilde av foten med skoen på? Husk at du ser rett ned på din egen fot og at da ser det ofte større ut enn slik andre ser det. Kan du ikke legge ut bilde da, så skal jeg være helt ærlig :)

Anonymous poster hash: 93753...285

 

Det skal jeg neste gang jeg bruker skoene :) Må nok bli etter ferien hehe

Anonymous poster hash: 12d29...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...