Gå til innhold

Noen som var på Metallica?


Ruby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på konserten i går (onsdag) og det var bare helt sinnsykt bra! Virkelig en konsert i øverste klasse, de er utrolig bra!

De spilte også en del sanger de ikke spilte på åpningskonserten + hadde mer show med "fyrverkeri" sånn at jeg tror vi virkelig var heldige med å velge dag nr 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke der' date=' men skulle så GJEEEEEEERNE ha vært der......... :cry:[/quote']

Ja, det kan du gjøre....for dette var en STOR opplevelse!!! :hoppe:

Konserten varte forresten i 2 1/2 time, så man fikk virkelig valuta for pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat snakket med an som sa at svartebørsbilettene gikk for 100-150 kroner utenfor, endelig fikk haiene som fortjent.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig ønske at vi hadde tatt turen alikvel. Metallica ruler!

:Nikke: Får håpe de kommer igjen om ikke såååå altfor lenge!

Har akkurat snakket med an som sa at svartebørsbilettene gikk for 100-150 kroner utenfor' date=' endelig fikk haiene som fortjent.. :sjarmor:[/quote']

Har ikke mye sansen for dette med svartebørsj jeg heller, og det var faktisk ledige plassen i Spektrum også... :o Det var massevis av folk som stod og solgte billetter utenfor, men jeg så aldri noen som snakket med dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Metallica konserten på tirsdag, jeg- helt sinnssykt, fantastisk, #""%(%""¤= bra! Ikke ord kan beskrive! Dere gikk virkelig glipp av noe, der ja.

*fremdeles i lykkerus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...