Gå til innhold

Til SexySadie


Malou

Anbefalte innlegg

Jeg er spesiell jeg! Du aner ikke :blunke: Er jo spesiell fordi jeg er meg, ingen andre som er det...

Forøvrig; Kuer står i bås....

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DØH! Det finnes enkelte kuer som er frittgående også!!! :evil:

(Unnskyld fleipen, bare måtte!)

:briller:

Unnskyldningen akseptereres i aller høyeste grad... Beklager forøvrig at jeg glemte å oppgi at noen kuer bor i løsfjøs (eller hva det nå enn ble kalt) og ikke i bås. :ler: Utilgivelig :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Heter det ikke kuer??? Da har jeg tatt feil i 27 år!!! Ikke så bra for selvfølelsen det der... :ler:

Løskyr??? Klinger ikke godt for meg...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare kalle dem frittgående...

(Hadde aldri trodd at denne tråden skulle utvikle seg til å handle om kuer og rettskrivning)

:sjarmor:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Løsdriftskyr

Jeg er også vokst opp på landet, og vi sier en ku, kua, flere kuer alle kyrne.. tror jeg? ble litt usikker brått. Det er uansett flere "lander" her i landet!

Er forøvrig litt enig med SS: Jeg tror vi er mer lik hverandre enn ulik, sider ved en selv som en er veldig stolt av, eller skammer seg over, finnes svært ofte hos de fleste (bare man kommer tet nok innpå). Det spesielle er muligens ganske overflatisk? (jeg sier ikke at jeg vet/at det er slik, det er mine funderinger om saken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er mennesker i utganspunktet ganske like, noe som skyldes det enkle fakta om at vi alle er mennesker, dvs av samme rase. Våre grunnleggende behov er de samme, som f. eks behov for mat, sosialt samvær og trygghet. Vi har alle behov for å bli akseptert som vi er, og vi har alle (enten vi liker det eller ei) behov for at noen skal like oss. Men jeg mener at det er de små bagatellmessige forskjeller som nettopp gjør hvert enkelt menneske spesielt. Det som gjør at man aldri treffer noen som er 100% like. Hvor fremtredene denne forskjellen er kan selvfølgelig variere fra person til person, men jeg vil hevde at hvert enkelt menneske har noe, kanskje udefinerbart, som gjør at de har noe som er spesielt for dem.

Jennifer

(som setter pris på de små forskjeller er i verden - OG de grunnleggende likheter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...