Gå til innhold

::Velkommen inn i min Tipi::


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAAA, jeg vil ha vafler. Med BÅDE brunost og sukker, hvis det er lov :oops:

Også sier jeg ikke nei takk til litt grønn te. Alltid godt det, og bra for helsa skal det også være.

Den fredspipa er neppe særlig bra for helsa da, men den er nok bra for humøret, så jeg tar MER ENN GJERNE del i den delen også :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaaaaa det hørtes virkelig deilig ut, jeg kommer jeg også :-) Det er så lenge siden jeg har spist vafler nå!

Har dere mere sukker igjen, hvis ikke kan jeg godt ta med litt ....pleier å ha mye sukker i teen jeg nemlig - best da :wink:

Og mammas hjemmelagede syltetøy til vaflene - hyggelig å bidra med noe. setter meg litt nærme utgangen jeg så jeg ikke blir så plaget av røyken ...eller kanskje jeg skal driste meg til å smake litt på den der fredspipa ..? ...Jepp - det tror jeg at jeg vil :sjarmor:

Koselig Milla at du inviterer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åkei da :D

Det frister veldig og jeg tar med glede imot Millas velkommen : - )

Gomme og cognac høres fantastisk ut! Vafler er ikke så ille det heller :)

Håper jeg får litt cognac av Milo

Dette blir koselig dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vafler!? JAAA, gjerne, sleng et par inn i hjørnet her bak, ja her ja. Gjerne litt sukker også... Noen som vil ha smør?

Og etter at jeg sjekket vesken så hadde jeg faktisk noe sjokoladekake igjen etter helgen. Den er veldig god altså. Bare forsyn dere!

klem magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lister meg inn*

Tror det er mange som sover her? Det var sikkert en koselig natt i Tipi'n. Jeg slenger meg ned i hjørnet her, jeg og røyker litt fredspipe. Jeg har egentlig ikke krangla med noen, men litt fredspipe er alltid til det beste. Ugh!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... nå var jeg innom tipien din i den mer hektiske perioden jeg da Milla, og du hadde ikke noe SJOKOLADE da!!!!!! :evil:

men.. sjokolade kan få meg til å gå inn i igjen. JEG VIL HA SJOKOLADE... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så så, klart det er sjokolade.

Jeg var bare ute og hentet nye forsyninger.

Husk at rosegjengen kanskje også kommer innom.

Skal være nok til alle nå.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er masse sjokolade der..... er det sikkert nok til meg også!!

:D

Jeg ELSKER sjokolade.

Hmm... men røyke, det gjør jeg ikke lenger så da tar jeg ikke sjansen på pipa altså... har du litt Oliver Twist kanskje?? Det er sikkert godt det også.

Åsså Cola da, i massevis.... yumm.... Æ kose mæ æ no!!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sjokoman jeg, så alt med sjokolade er godt!! :ler:

kokosboller er godt. Bamsemums er godt, sjokoladekake, brownies, stratos!!! melkesjokolade etc etc.

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Tulla er syk så vi har bakedag i dagog i går,så vi baker boller og kaker så jeg tror vi har nokk til å starte et bakeri eller kafe snart... (ikke noe smittsomt hun har det er bronkitt.... så dere kan trygt forsyne dere )

Byr på sjokoladekake

tar med litt kaffe,er ikke så glad i te sorry Milla......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...