Gå til innhold

Stavanger m. omegn...


Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

Tore tang gikk vi og sang masssse på når me gikk på ungdomskolen også den der... me to går alltid alene, me passer best for oss sjøl :hjerter:

Mods ja... dem hører jeg enda på...(litt sånn av og til) :D

Hvorfor vi flyttet fra stavanger! Jo det finnes så mange mennesker som ikke burde egentlig ha bodd der! Pluss det er grævla dårlig vær! Og var lei av å kjøpe ny postkasse hver mnd! Og familien min (har nesten bare) kontakt med min familie, de flyttet vekk fra stavanger! Og da ble vi plutselig nesten helt alene der da! Utenom en hel gjeng med gode og søte, kjekke venner!

Men men man kan ikke få alt man ønsker her i livet :cry:

Desutten nå tror slekta til mannen at det er så dyrt å ringe til sverige så jeg slipper å høre masse teit i fra de :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: då så :) Unngå slekta ;) har aldri opplevd sprengte postkasser. Tror jeg skal vel være gla for det. Men jeg var en reser i og sprenge de...! Neida snille eg 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.....

altså

Det hadde vært kjekt med en samling.

vi kunne tatt på oss rare hatter og sunget tåpelig sanger eller noe..... :D

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

tusen takk, Hilde. men det var egentlig ikke det som var spørsmålet mitt. jeg lurte bare på om jeg kan kvalifisere meg til å få være med hvis jeg lover å sitte under bordet og ikke si så mye, siden jeg faktisk har noen røtter til Jæren. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her e ein stavanger jenta te:) født og oppvokst, og bodd på Hinna sidå eg va 6 1/2!!!! måtte jo bare skriva på dialekt i dette innlegget då :ler:

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær på Jæren me potla græve...

(ikkje at æg jær de då,men de e nå sånn sangen æ)

Me to går allti alleina,me passe best fårr åss sjøl..

Jadå!

Æg e mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er født i Stavanger jeg! Dialekten har jeg desverre aldri fått, har en far fra Oslo og har bodd litt i Askim-

Men nå for tiden bor jeg på Jæren. Lukte grævla godt her om våren ja... :hoho:

Stavanger er en fiiiiin by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er født i Stavanger jeg! Dialekten har jeg desverre aldri fått, har en far fra Oslo og har bodd litt i Askim-

Men nå for tiden bor jeg på Jæren. Lukte grævla godt her om våren ja... :hoho:

Stavanger er en fiiiiin by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som Litago. Har vært og er mye i Stavanger i fbm jobb. Jobbet der to måneder i strekk en periode, og duften av dette vakre området av Norge sitter enda i neseborene :-)

Leide meg sykkel, og møtte et stort, stort vann et eller annet sted, og det var bare en nydelig tur. Hva heter dette vannet? Masse stier rundt, trær, fugleliv etc.

Uteliv = sv.bra, rene gater, pene bygninger, internasjonal atmosfære, alt bevart på en intim, hyggelig måte.

Men hotelliv uker i strekk sucks, uansett hvor i verden man befinner seg.

Må skryte litt av dere (hehe...selv om dere er litt vanskelige å forstå av og til...ikke snakk så fort!!!)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var sikket Mosvannet du kom til, Maiken. Ligger like utenfor selve sentrum, men det føles som om det er langt til en by.

Dessuten ligger det i rette retningen, mot min hjemplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Men sant for alt vi vet så kan det være breivaten! Det som virker stor for en sin øye, betyr kanskje ikke like stort for en annen :P

Det er mange forskjellige fine vaten rundt om kring i stavanger og utenfor... *savner* :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...