Gå til innhold

Takk for meg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg reiser fra Oslo i morgen kl. 10:00 for å rekke flyet. Dere får ha det fint så lenge inntil jeg er tilbake torsdag kveld.

Pass på evt. Gjester som logger inn med mitt navn- det er ikke meg så vennligst unngå div. spekulasjoner om det.

Tristassa og Megan, jeg lover fyldig rapport fra konserten og middagen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

God tur :vinke:

Du er heldig, men det vet du vel! Smashing P var ikke favorittbandet mitt, men jeg er veldig glad i Mellon Collie and the.. Og jeg syns B.C. har en vanvittig utstråling! Husker første gang jeg så videoen til 1979. For et blikk!! Så den sammen med en kamerat, og han ble helt betatt (og han er på ingen måte homofil)!!

Så du heldige Milla, kos deg med konsert og middag. Om B C er halvparten så sympatisk som han er nydelig, får du en koslig middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Så du heldige Milla, kos deg med konsert og middag. Om B C er halvparten så sympatisk som han er nydelig, får du en koslig middag!

Han er uten tvil en av de snilleste og mest godhjertede mennesker jeg kjenner.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nå er det ikke så lenge til jeg skal reise, pappa er på vei hit for å hente Oscar som skal kose seg i Kongsberg mens jeg er borte.

Har pakket en trillekoffert med alt jeg trenger, skal jo bare vært borte en natt men trenger noen ekstra fint å ha på meg så jeg tok med både kjole og div. andre ting. Samt varme klær for London er en kald by og jeg skal shoppe litt på formiddagen i morgen før jeg tar flyet hjem til Oslo.

Jeg gleder meg sånn til å se Zwan at jeg nesten ikke kan sitte stille, dette er som jul, bursdag, bryllup og begravelsen (til en du ikke liker) på samme tid.

Dessuten blir det fint å møte BC igjen og møte de andre medlemmene i Zwan. David Pajo møtte jeg for noen år tilbake men Matt og Paz har jeg ikke hilst på før. Har med gaver også, bla. strikkeskjerf (BC har dilla på skjerf), sjokolade (hans eget ønske) og div. andre ting.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh...god tur, Milla.

Skal forsøke å løsrive meg fra jobb så jeg får tatt en lang-weekend i en eller annen storby i mars.

Har igrunnen lyst å oppleve litt av våren i Amsterdam. Vi får se.

Hygg deg/dere, ihvertfall.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Hvem i all verden skulle da ha interesse av å bruke Milla's nick mens hun er borte??????

Tror damen lider av forfølgelsesvannvidd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og begravelsen (til en du ikke liker) på samme tid.

:hoho:

Håper du får en kjempefin tur da, og at konserten blir like bra som forventet (hallo- selvsagt!!). Du er utrolig heldig. Så får du ha et koselig møte med bandet!

Må si anmeldelsene av MSOTS har vært skuffende i norske aviser- tydelig at de ikke har satt seg inn i Zwan som et selvstendig band uavhengig av Smashing Pumpkins :roll:

Enjoy, og gleder meg til å høre om konserten!!

*Megan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden skulle da ha interesse av å bruke Milla's nick mens hun er borte??????

Tror damen lider av forfølgelsesvannvidd!!

Man kan jo ikke logge seg inn på hennes navn uansett uten passordet hennes, kan man vel?!!? :ler: Sikkert mange supergode hackere på KG som kan logge seg inn på hennes navn da vettu. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Hei igjen, nå er jeg tilbake fra London... skal skrive mer om turen og konserten i morgen men nå er jeg sliten og skal vaske klær, sjekke mail og ta ett deilig varmt bad før jeg skal legge meg. Pappa er på vei til Oslo med spanielgutten min og jeg har bestilt mat.

Godt å være hjemme igjen!! Og jeg har fått tak i så mye fint på shoppingrunden min i dag :D

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hei igjen, da var jeg trygt tilbake i hjemmets lune favn med mange gode minner, endel tårer og mange nye lekre klær.. men nå skal det handle om musikk... Zwan og møtet med Billy!

Da jeg ankom hotellet i London etter en behagelig flytur var klokken 14:00 (engelsk tid) og i resepsjonen lå det en konvolutt til meg, den inneholdt ett spesialpass og en liten lapp fra Zwan managementet om hvilken inngang jeg skulle bruke. Jeg skulle nemlig hilse på bandet før konserten. Hotellet mitt lå bare en kort taxitur fra Shepherds Bush Empire og på vei til hotellet kjørte vi fordi stedet. Det var allerede hundrevis av fans samlet utenfor og ett digert skilt hvor det stod ”Zwan”- Sold Out. Det lå liksom i luften at dette skulle bli en spesiell kveld.

Det var veldig kaldt ute da taxien kom for å kjøre meg til Shepherds Bush, fansen som hadde stått ute i 6-7 timer allerede stod og hoppet opp og ned for å holde varmen. Jeg ba bilen om å stoppe litt vekk fra folkemengden og gikk ut.... inngangen jeg skulle bruke var rundt et hjørne men for å komme dit måtte jeg gå tverst igjennom all fansen og bort til en vakt som måtte slippe meg inn, jeg viste frem passet, vakten vinket på en annen vakt som kom og fulgte meg inn. Jeg ble fulgt helt frem til gardeobedøren, vakten banket på for meg... en ny vakt åpnet døren og jeg måtte viste ham det lille passet jeg hadde fått, han så lenge på meg før jeg hørte en umiskjennelig stemme bak døren, vakten åpnet døren helt og jeg kunne endelig gå inn. Der, godt plassert i en sofa med vannflaske og ett eple satt Billy. Da han fikk se meg spratt han opp av sofaen... småløp bort til meg og jeg fikk en kjempeklem. Vi satte oss ned før resten av bandet kom inn og jeg fikk hilse på alle sammen, David, Paz, Matt og ikke minst Jimmy som jeg også hadde møtt i Chicago for noen år tilbake. Det ble tid til en kort prat før vi måtte si hadet og jeg måtte finne min plass ute i salen, mer klemmer og kyss før vi bekreftet avtalen angående middagen senere på kvelden.

Ute i selve salen var det aldeles fullpakket og Billy ga tegn til en av sine egne vakter om å følge meg ut, og godt var det for for jeg kan ikke fordra og presse meg frem mellom folk. Jeg fikk plass på høyre side på 2. plan med perfekt utsikt til scenen og publikumet.

Konserten var helt ubeskrivelig.. jeg har aldri sett maken til spilleglede, masse smil bandet i mellom, vill jubel da Billy introduserte bandet og aldeles fantastiske versjoner av sangene fra albumet. Stemningen blant publikumet var så utrolig stemningsfull og jeg fikk en følelse av at alle som var det var utrolig takknemmelige for at de fikk oppleve dette. De snakket ikke så mye mellom låtene men kommuniserte mye seg imellom. ”Mary Star of the Sea” låt helt ubeskrivelig og ”Spilled Milk” satte det perfekte punktum.

Her er setlisten for konserten:

Jesus I/God's Gonna Set This World On Fire

Endless Summer

Declarations of Faith

For Your Love

Lyric

Honestly

Of A Broken Heart

Friends And Lovers

Mary Star of the Sea

Ride A Black Swan

Settle Down

Riverview

Spilled Milk

Etter konserten gikk jeg ut sammen med resten av publikumet og dro rett tilbake til hotellet for dusj og klesskift. En time senere når jeg hadde ordnet meg og tatt på kjole, høye hæler og div. nødvendigheter dro jeg tilbake til Shepherds Bush hvor jeg på ny ble fulgt inn av en vakt og ut igjen i en bil som kjørte oss alle sammen til ett hotell. Da vi kom fram til hotellet gikk vi inn i ett stort ovalt rom hvor det var dekket til ett nydelig bord med levende lys og kinesisk, thailandsk, japansk og div. annen mat. I rommet var det representanter for plateselskapet og venner av bandet inkludert meg. Billy huket tak i meg slik at vi fikk sitte ved siden av hverandre og mellom munnfuller med nydelig mat fikk vi endelig mimret og oppdatert hverandre om alt mulig som hadde skjedd siden vårt siste møte. Det føltes så uendelig godt og kunne snakke sammen ansikt til ansikt igjen. Vi er flinke til å faxe (av sikkerhetshensyn bruker vi lite e- mail) hverandre og vi ringes endel men det er noe helt annet å endelig kunne sitte ned og slappe av. Stemningen i rommet var veldig uformell og alle så ut til å ha det hyggelig.

Etter middagen satte vi oss i en sofa lengst inne i rommet og mellom folk som ville gratulere og hilse på fikk vi skravlet skikkelig. Jeg ble mer enn noen gang tidligere klar over hvor mye jeg savner Chicago og jeg fikk høre om innspillingen av albumet. Vi snakket også mye om personlige ting men det er ting som jeg ikke vil gå innpå her. Heller ikke mine nærmeste venner vet noe om det som er sagt av personlige ting mellom oss. Jeg snakker ekstremt lite om vårt vennskap fordi jeg vil unngå div. spekulasjoner og evt. spørsmål fra pressen.

Så ble det tid for å si godnatt, det er alltid vondt og si hadet til noen som du ser så sjelden og som du er så glad i og jeg felte noen tårer da jeg kom tilbake til hotellet. Men jeg hadde hatt en storartet kveld. Når jeg skal til USA i sommer for å besøke forloveden min skal vi prøve å få sett hverandre igjen- mest sannsynlig blir det da i New York hvor Billy har leilighet.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...