Gå til innhold

Jeg liker ikke How I Met Your Mother.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man ser det fra begynnelsen av så er det ganske gøy, ikke om man bare ser tilfeldige episoder på tv, fikk bare inntrykk av at du gjorde det siden du sa du skiftet kanal.

De første fem sesongene var ekstremt morsomme synes jeg, men etter sesong syv så fulgte jeg egentlig bare med for å finne ut av hvordan det endte.



Anonymous poster hash: 8ebdd...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Likte den ikke før jeg begynte å se fra starten av på netflix en dag jeg hadde absolutt ikke noe å gjøre, likte den godt etter hvert. Liker ikke sitcom så godt, kun friends, How i met your mother og the big bang theory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så glad i det. Ser på det kun om de jeg er sammen med ser på det. Samme med Big Bang Theory. Alle ser ut til å elske det, men jeg ser aldri på det etter eget ønske :)

Two and a Half Men og Friends er vinnerne her ;) ;)

Nesten enig, for de to du nevner til slutt er ikke mye bedre.

Anonymous poster hash: 61a82...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig. Drittserie! Men som mange andre her påpeker, så er vi alle forskjellige, og godt er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I Met Your Mother er den beste serien jeg har sett noen gang. Sett de fleste sesongene nærmere 10 ganger, bortsett fra de siste sesongene.

Rett og slett fantastisk. Om jeg noen gang skulle miste hukommelsen, vil jeg i alle fall få gleden av å se serien på nytt uten å huske noe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet til serien er naturligvis at dens sentrale person er det svakeste leddet. Greit nok at Ted skal være seriens "normal guy", men han er verken interessant som karakter eller morsom, og det blir slitsomt i lengden med den mislykkede datingen hans.

Barney og Lily redder serien som morsomme motpoler, samt alle de tilbakevendende elementene som funker bra.



Anonymous poster hash: f8a83...fa8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Skjønner ikke helt poenget med å lage tråder som dette.

Folk liker forskjellige ting. Jeg liker mange serier, men har mange jeg liker uten at jeg bryr meg om at andre liker dem.

Kan jo heller lage en generell tråd hvor man spør hvilke serier man liker og hvilke man ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Eneste jeg ikke liker med serien er all sutringen til Ted Mosby...Ellers er barney og Marshall veldig morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Jeg har utsnitt av flere sesonger, og avslutningen. Altså, løsrevne episoder. Kanskje er den bedre dersom man ser den i kontekst? Jeg så siste episoden fordi jeg hørte venner som var fans klage på den. Liker å kunne litt om det jeg mener om ;)

Det er definitivt en serie som må sees i riktig rekkefølge. Vitsene er gjennomgående og spiller mye på ting som har skjedd og blitt sagt tidligere.

Anonymous poster hash: bc8b1...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...