Gå til innhold

Er alle politimenn psykopater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du vet at de fleste som jobber i politiet er psykopater..?



Anonymous poster hash: dd8e9...a60
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Firemen cheats, policemen beats...

:plystre:

Anonymous poster hash: b50c3...785

Jepp, har flere bekjente som jobber i Politiet som kan bekrefte dette. Mange krisesentre er fylt opp av kvinner som har rømt fra psycho politimenn.

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har flere bekjente som jobber i Politiet som kan bekrefte dette. Mange krisesentre er fylt opp av kvinner som har rømt fra psycho politimenn.

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

Jesus christ, dette kan jeg love deg er å ta hardt i! De aller fleste i politiet er skikkelige, kreves faktisk en god del for å få bli politi.

Anonymous poster hash: c7bf9...e7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus christ, dette kan jeg love deg er å ta hardt i! De aller fleste i politiet er skikkelige, kreves faktisk en god del for å få bli politi.

Anonymous poster hash: c7bf9...e7c

Nei, det er rene harde fakta. Men det kommer ikke fram fordi politifolka beskytter hverandre.

Politiet og militæret= full av psykopatiske gærninger. FACT.

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant faktisk.

Når det er husbråk i Amerika, så er det ofte politimannen som står bak. Jeg mente de sa at de oppgjør så høyt som 80% av vold i hjemmet.

Husker ikke så mye av det, de sa det på TV i sånn sak om en politimann som hadde drept 3!! av konene sine.

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt sant faktisk.

Når det er husbråk i Amerika, så er det ofte politimannen som står bak. Jeg mente de sa at de oppgjør så høyt som 80% av vold i hjemmet.

Husker ikke så mye av det, de sa det på TV i sånn sak om en politimann som hadde drept 3!! av konene sine.

Jepp, jeg tuller heller ikke når jeg sier at mange politimenn er psykopater og voldelige. Kjenner flere som er gift med politimenn som har opplevd mye fælt, men er så kuet at de tør ikke skille seg. DET er trist!

Og man skal så klart ikke si at alle politimenn er sånn, menn det er viktig å være skeptisk :)

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg tuller heller ikke når jeg sier at mange politimenn er psykopater og voldelige. Kjenner flere som er gift med politimenn som har opplevd mye fælt, men er så kuet at de tør ikke skille seg. DET er trist!

Og man skal så klart ikke si at alle politimenn er sånn, menn det er viktig å være skeptisk :)

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

Fullstendig klar over det. Har en venninne som har politi som far.. hun ble banket rett som det var.

Har og en venninne som er klin gal etter menn som er i militær eller politiet :Nikke: Å det sære jeg får høre.. Herregud. Bare glad det blir slutt før det blir seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant faktisk.

Når det er husbråk i Amerika, så er det ofte politimannen som står bak. Jeg mente de sa at de oppgjør så høyt som 80% av vold i hjemmet.

Husker ikke så mye av det, de sa det på TV i sånn sak om en politimann som hadde drept 3!! av konene sine.

Å sammenligne USA og Norge er direkte latterlig. Men du kan jo hoste opp en kilde for påstanden din da.

Fullstendig klar over det. Har en venninne som har politi som far.. hun ble banket rett som det var.

Så fordi venninnen din ble banket opp av faren sin som var politi så er alle politifolk slik? Herregud for en idiotisk logikk.

Jeg tør gjette på at denne faren begynner å bli gammel. Det vil si at han er en helt annen generasjon enn de aller fleste som er aktive i politiet nå. Tidligere var det mer "texas" i politiet, og det var forventet at politifolk ikke "klaget" når de hadde opplevd noe fælt. De måtte holde deg inni seg. I dag har etaten haugevis av prosesser for å følge opp politifolk som har opplevd kritiske situasjoner o.l. Det forventes at man snakker om ting som har gått inn på en, og generelt er det stor fokus på psykisk helse.

Du og de andre lystløgnerne her prater altså bare piss.

Endret av jabx
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne USA og Norge er direkte latterlig. Men du kan jo hoste opp en kilde for påstanden din da.

Du får lete opp dokumentaren å se den selv :)

Politimannen det er snakk om er Drew Peterson.

Den gikk på TV Norge for en stund siden om vold i hjemmet osv.

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at de fleste som jobber i politiet er psykopater..?

Dette er bare tullprat. Du kjenner neppe noen som jobber i politiet. Jeg kjenner flere, og har truffet en god del politifolk i forbindelse med jobben i tillegg. I dag er det en streng seleksjonsprosess for å få bli politi. Det er veldig vanskelig å slippe gjennom hvis man ikke er noenlunde normal i hodet.

Dessuten øker kvinneandelen i politiet, noe som bidrar ytterligere til å "oppmykne" etaten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha,vet da godt at det finnes psyko politifolk akkurat som det finnes gale folk i andre yrker. Men at størstedelen er psykopater? Aldri hørt om. Vis gjerne til kilder.

Anonymous poster hash: bfe05...765

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi venninnen din ble banket opp av faren sin som var politi så er alle politifolk slik? Herregud for en idiotisk logikk.

Hvor skriver jeg ALLE?

INGEN plasser.

Ikke en plass har jeg skrevet ALLE politimenn.

Jeg sier politimenn som i FLERtall. Ikke alle. Fullstendig klar over at man ikke kan kjøre alle over en kam.

Jeg sier bare det at om det er noe jeg holder meg langt unna, så er det politimenn.

Edit: Dessuten kjære, du kan møte så mange søte, snille. sjarmerende mennesker ila ditt liv, men hvordan de behandler sine kjære bak lukkede dører, finner du neppe ut av, er ikke sånn at de går rundt å reklamerer for det ;)

Endret av Frk.K
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare tullprat. Du kjenner neppe noen som jobber i politiet. Jeg kjenner flere, og har truffet en god del politifolk i forbindelse med jobben i tillegg. I dag er det en streng seleksjonsprosess for å få bli politi. Det er veldig vanskelig å slippe gjennom hvis man ikke er noenlunde normal i hodet.

Dessuten øker kvinneandelen i politiet, noe som bidrar ytterligere til å "oppmykne" etaten.

Les hva jeg skrev lenger opp. Jeg kjenner flere som jobber i politiet som bekrefter at det er mange gærninger i politiet. Har heller ikke skrevet ALLE, men MANGE. Kjenner også flere damer som er gift med psykopater av noen politimenn, som banker konene sine gule og blå og driver med psykisk terror. Men tror dere virkelig disse damene kommer noen vei med å anmelde den slags..?

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange kvinner i politiet også.
Er de også "psykotiske"?
Eller er det bare mennene? :huh:
Synes ikke denne påstanden er helt logisk, altså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at de fleste som jobber i politiet er psykopater..? Anonymous poster hash: dd8e9...a60

Nei, det er rene harde fakta. Men det kommer ikke fram fordi politifolka beskytter hverandre. Politiet og militæret= full av psykopatiske gærninger. FACT. Anonymous poster hash: dd8e9...a60

Jadda.....

Like saklig som at alle negre er voldtektsmenn og alle jøder er svindlere.

Vil du være så venlig å enten dokumentere påstanden din, eller ta tak i de problemene du har med politiet slik at vi slipper å bli forgiftet av autoritetsangsten din?

Anonymous poster hash: 95832...e93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo mange kvinner i politiet også.

Er de også "psykotiske"?

Eller er det bare mennene? :huh:

Synes ikke denne påstanden er helt logisk, altså!

Det gjelder begge kjønn selvsagt! Det er generelt en hard tone i politiet, mange lesbiske som gjør at det blir en røff tone der. Har heller ikke sagt at det er sånn overalt, eller at det gjelder alle, eller at hver og en er sånn. Men det lønner seg å være skeptisk når man skal involvere seg med noen, og hadde jeg møtt en politimann hadde jeg vært veldig skeptisk.

Har faktisk fått trusler av en politimann som sa han skulle tvangsfingre meg og banke meg fordi jeg avviste han..

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda.....

Like saklig som at alle negre er voldtektsmenn og alle jøder er svindlere.

Vil du være så venlig å enten dokumentere påstanden din, eller ta tak i de problemene du har med politiet slik at vi slipper å bli forgiftet av autoritetsangsten din?

Anonymous poster hash: 95832...e93

Du har allerede fått et eksempel tidligere i tråden, og regner med du klarer å google selv? Eller er det for vanskelig lille venn?

Anonymous poster hash: dd8e9...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tviler sånn på at mange menn som er voldelige søker til jobber i politiet og militæret. Ta å få dere en jobb på krisesenteret så får dere treffe mange kvinner som sliter, og det er bare de som faktisk tør å gå fra mennene sine. Sier ikke at alle som jobber innenfor yrket er fullblods psyko, men det er flere der enn hva som er normalt.



Anonymous poster hash: d07b5...e2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...