Gå til innhold

Han er "livredd" sexleketøy, og gidder aldri prøve noe nytt i sengen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en samboer som du kan si er litt prippen i senga.

Det er kun 1 hull som skal brukes, og aller helst kun misjonæren eller at jeg sitter oppå. Og samtidig så kort forspill som mulig.

Jeg begynner å bli litt lei.

Hn er alltid skeptisk når jeg kommer med mye ideer. Kjøpte glidekrem her i går, og fikk ikke mye til respons. "Hva skal vi med det der da? Vi trenger jo ikke sånt", alt av sexleketøy blir for kinky for han. Han er redd for å prøve nye ting. Alt må liksom være så "normalt" og "rent", om dere skjønner. For min del blir dette kjedelig i lengden da vi har vært samboere nå i godt over to år.

I tillegg har vi lite sex, fordi han har lav sexlyst. Så, her står jeg da. Både sexuelt frustrert og drit lei.

Håper det et flere i min situasjon det ute eventuelt noen som kan komme med noen tips om hvordan få han med på litt mer spennende ting!

:)

Anonymous poster hash: 4eef8...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde drilla deg som et terrassebord både foran og bak, vet ikke om det hjelper så mye men..



Anonymous poster hash: b7e9d...90d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt meg du... Drømmer om mer oralsex og å knulle dama med buttplug samtidig som jeg fyller henne i musa... Men nei da...



Anonymous poster hash: 69cf7...79c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- kunne vært min samboer! Han er helt lik. Prøver å finne spesielle ting slm han tenner på, men ingenting funker...Jeg liker spennende sex, mens han vil ha d så kjeleigt som mulig. Helst at jeg sitter øverst og gjør alt arbeidet...har vært sammen i 1,5år nå. Har spurt han om d er noe han kunne tenke seg å prøve, men han svare nei på det....Det begynner å bli kjedeligt nå

Anonymous poster hash: f988e...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fix deg en 'stand in', en 'vikar', en 'midlertidig ansatt' på prøve.



Anonymous poster hash: ef3ff...10c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker 3kant. Han ser på en eventuelt jente ekstra som det perfekte sex leketøyet!

Anonymous poster hash: 52a90...85a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er sånn mange menn har det, haha. og hadde det vært en mann som postet dette innlegget om sin kvinnelige kjæreste ville han nok fått til svar om å slutte å mase, respektere hennes grenser osvosv. så jeg gir samme råd til deg. :)

Enten det, eller så får du gå fra han



Anonymous poster hash: 5ff3d...134
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en Hitachi Magic Wand til han og la han prøve den litt på egenhånd. Så tenker jeg at han legger igjen fordommene når han kjenner hvor deilige orgasmer han kan få av den :)

Anonymous poster hash: ec9fd...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er sånn mange menn har det, haha. og hadde det vært en mann som postet dette innlegget om sin kvinnelige kjæreste ville han nok fått til svar om å slutte å mase, respektere hennes grenser osvosv. så jeg gir samme råd til deg. :)

Enten det, eller så får du gå fra han

Anonymous poster hash: 5ff3d...134

Er derfor menn hater kvinner.. Dobbeltmoral

Anonymous poster hash: 2ae34...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er sånn mange menn har det, haha. og hadde det vært en mann som postet dette innlegget om sin kvinnelige kjæreste ville han nok fått til svar om å slutte å mase, respektere hennes grenser osvosv. så jeg gir samme råd til deg. :)

Enten det, eller så får du gå fra han

Anonymous poster hash: 5ff3d...134

Men nå maser jo ikke jeg på han da. Har ikke gjort annet enn å luftet tanken på å kjøpe et leketøy til enten han eller meg. Eller begge.

Men han er liksom ikke over seg av begeistring da.

Tror han også er litt typen til å bli litt småfornærmet om jeg kom hjem med en eller annen vibrator, da han mener jeg ikke trenger det fordi jeg har han:P

Men nå har jo han lavere sexlyst enn meg, og jeg gidder ikke onanere, det er det kjedeligste jeg gjør. Så kanskje jeg skulle investere i en sånn magic wand. Den er for menn også eller?

Ts

Anonymous poster hash: c2da8...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- kunne vært min samboer! Han er helt lik. Prøver å finne spesielle ting slm han tenner på, men ingenting funker...Jeg liker spennende sex, mens han vil ha d så kjeleigt som mulig. Helst at jeg sitter øverst og gjør alt arbeidet...har vært sammen i 1,5år nå. Har spurt han om d er noe han kunne tenke seg å prøve, men han svare nei på det....Det begynner å bli kjedeligt nå

Anonymous poster hash: f988e...910

Kjedelig ja, det kan jeg skrive under på at det er..

Det er jo fortsatt godt, men kjenner jeg har litt behov for å gjøre noe annet. Han er ganske frigjort av seg ellers, så jeg synes det egentlig er litt rart at han akkurat på dette området skal være så prippen.

Ts

Anonymous poster hash: c2da8...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå maser jo ikke jeg på han da. Har ikke gjort annet enn å luftet tanken på å kjøpe et leketøy til enten han eller meg. Eller begge.

Men han er liksom ikke over seg av begeistring da.

Tror han også er litt typen til å bli litt småfornærmet om jeg kom hjem med en eller annen vibrator, da han mener jeg ikke trenger det fordi jeg har han:P

Men nå har jo han lavere sexlyst enn meg, og jeg gidder ikke onanere, det er det kjedeligste jeg gjør. Så kanskje jeg skulle investere i en sånn magic wand. Den er for menn også eller?

Ts

Anonymous poster hash: c2da8...4f1

Synes du skal skaffe deg en vibrator, så kan du bruke den om han er alene. Om han mener at du ikke trenger han når du har den er han er han bare passiv aggressiv og prøver å manipulere deg. Om han skulle kommentert det så sier du at jo, den trenger du når han ikke orker å ha sex

Anonymous poster hash: 5ff3d...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann synes heller ikke noe om sex-leker. Tenner liksom ikke på kostymer eller å ha sex

på unormale steder.

Tenner egentlig bare på trekant og lesbiske, men det synes tydeligvis ikke dama noe om :-(



Anonymous poster hash: 0c8ac...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han ikke er villig til å møte deg på halvveien eller helveien for at du skal føle deg tilfredstilt i senga, som han blir selv, så ville jeg dumpa han tvert. Da har man hverken seksuell kjemi eller vilje og ønske om at partneren skal ha det bra.



Anonymous poster hash: 27546...d2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke er villig til å møte deg på halvveien eller helveien for at du skal føle deg tilfredstilt i senga, som han blir selv, så ville jeg dumpa han tvert. Da har man hverken seksuell kjemi eller vilje og ønske om at partneren skal ha det bra.

Anonymous poster hash: 27546...d2c

Har ikke noe lyst å dumpe han, han er så flott på alle andre måter. Men vet virkelig ikke om jeg orker å ha det sånn som dette resten av livet heller. Han får jo tilfredsstilt sine behov hele tiden siden han får meg akkurat når han vil. Det får ikke jeg. Jeg må prøve 2-3 ganger før jeg får napp. Hjelper ikke å kose med han heller. Ligger bare der dau som ei sild, og virker totalt upåvirket av at jeg kysser han eller koser med penisen hans.

Trist :/

Anonymous poster hash: c2da8...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woo-Hoo!

Du har rett til å ta opp at du ikke er fornøyd seksuelt.

Jeg tenker at du er ansvarlig for din egen seksualitet. Du bør ikke ta sexleketøy inn i deres forhold når han har så mye motstand mot det. Det du bør gjøre er å kose deg med sexleketøy alene, og ikke legge skjul på det. Det er helt greit å onanere alene selv om man er i forhold, det syns de aller fleste. Kanskje dette kan på sikt vekke interessen hans?. Husk at han kanskje kommer til å gi deg motstand på dette også.

Lek med deg selv, så kommer han etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Woo-Hoo!

Jeg som mann synes heller ikke noe om sex-leker. Tenner liksom ikke på kostymer eller å ha sex

på unormale steder.

Tenner egentlig bare på trekant og lesbiske, men det synes tydeligvis ikke dama noe om :-(

Anonymous poster hash: 0c8ac...218

Hva er egentlig poenget ditt, at dere har ulike seksuelle interesser ? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...