Gå til innhold

Damer- kommer dere når dere har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fingre på klitoris og/eller oralsex.

Anonymous poster hash: f0df2...c7b

Men dette er da også sex? Sex er mye mer enn bare samleie.

Anonymous poster hash: dc087...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Så og si aldri..

Jeg klarer å oppnå det selv etter en stund, men aldri under sex dessverre..

Typen kommer også litt fort, så når jeg endelig begynner å kjenne at noe skjer, så kommer han.

Sovner han da eller? :klo: ....siden det ikke skjer noe etter han kommer mener jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , så jeg gidder faktisk ikke ha sex lenger om jeg ikke er sikker på at mannen får meg til å komme. Hvis han surrer helt når vi skal starte og det ikke funker legger jeg meg bare til å sove, har til og med gått i stuen å lagt meg for å unngå å være med lenger på et så dårlig ligg.

Men min ex fikk meg som regel til å komme ved å bruke lang tid (og mye muskler haha) på å fingre meg før vi hadde samleie før. samleiet fikk jeg intet ut av selv, men fingringa i durasellfart var bra. Han var kort i avtrekkern = kom ekstremt fort selv (max 10 min) og sa selv at det var en selvfølge at jeg skulle få komme før han , og det var jeg helt enig i og tilfreds med.



Anonymous poster hash: ae43a...f0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , så jeg gidder faktisk ikke ha sex lenger om jeg ikke er sikker på at mannen får meg til å komme. Hvis han surrer helt når vi skal starte og det ikke funker legger jeg meg bare til å sove, har til og med gått i stuen å lagt meg for å unngå å være med lenger på et så dårlig ligg.

Men min ex fikk meg som regel til å komme ved å bruke lang tid (og mye muskler haha) på å fingre meg før vi hadde samleie før. samleiet fikk jeg intet ut av selv, men fingringa i durasellfart var bra. Han var kort i avtrekkern = kom ekstremt fort selv (max 10 min) og sa selv at det var en selvfølge at jeg skulle få komme før han , og det var jeg helt enig i og tilfreds med.

Anonymous poster hash: ae43a...f0d

Høres ut som ei slitsom dame.

Anonymous poster hash: e6a88...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...