Gå til innhold

Menn - barbering eller voksing?


Uredd

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det at menn vokser/barberer seg nedentil er like ille som at de vokser/barberer leggene og armhulen. Det blir så utrolig lite mandig...

Greiet å ha meninger og smak, fint det, men vil jeg tro at de fleste (både menn og kvinner) velger frisyre på utstyret fordi at de SELV vil føle seg freshe, og velger det de selv er konfortable med, og ikke fordi andre syens det er fint og flott med eller uten buskaaas...

Personlig bruker trimmer rundt, og barberer "egga". Hadde ALDRI våget meg på voksing av skrukke-pÅsan!!!

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greiet å ha meninger og smak, fint det, men vil jeg tro at de fleste (både menn og kvinner) velger frisyre på utstyret fordi at de SELV vil føle seg freshe, og velger det de selv er konfortable med, og ikke fordi andre syens det er fint og flott med eller uten buskaaas...

Personlig bruker trimmer rundt, og barberer "egga". Hadde ALDRI våget meg på voksing av skrukke-pÅsan!!!

Selv om det å føle seg "fresh" er en av grunnene, tror jeg neppe det ville vært så mange som vokset/barberte seg om ikke samfunnet krever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det å føle seg "fresh" er en av grunnene, tror jeg neppe det ville vært så mange som vokset/barberte seg om ikke samfunnet krever det.

Er vel ingen som "krever" det? Du er jo heller ikke alene om å synes at det er "utrolig lite mandig" med intimfrisering, men alikevel er det altså mange menn som velger å gjør akkurat det...

Det hele bunner vel smak og behag, og ikke hva "samfunnet krever". Det mener nå jeg i alle fall....

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde fortsatt selv om det så var ulovlig, og at "samfunnet krevde" at det skulle vokse villt og fritt der nede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som "krever" det? Du er jo heller ikke alene om å synes at det er "utrolig lite mandig" med intimfrisering, men alikevel er det altså mange menn som velger å gjør akkurat det...

Det hele bunner vel smak og behag, og ikke hva "samfunnet krever". Det mener nå jeg i alle fall....

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde fortsatt selv om det så var ulovlig, og at "samfunnet krevde" at det skulle vokse villt og fritt der nede :P

Når jeg snakker om krav mener jeg normer, det tok jeg for god fisk at du forstod :laugh: Og om det ikke enda er en norm for menn, så er det forventet av kvinner at vi skal være velstelte og at vi skal vokse/barbere bort kjønnshår. Sånn har det vært i tiår, men det har blitt større og større press på oss. Men ja, det er vel kanskje mest den yngre generasjonen som absolutt ikke kan ha en natrulig... frisyre der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...