Gå til innhold

flere som tror på kraften og engler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg tror på en energikraft som er overalt. denne kraften er altvitende for den er alt, den er fortid, nåtid og fremtid. Denne kraften mener jeg er mye i retning av det som er beskrevet i the secret, altså ikke én bevissthet.
Jeg tror også på engler. vet ikke helt hvordan jeg tenker at de ser ut, de er jo en slags kraft de også, men det finnes (for meg) én kraft, mens det finnes massevis av engler. Jeg har holdt på å dø flere ganger og blitt reddet på meget usannsynlige måter. Jeg har også vært erklært død to ganger hvor jeg fikk en nær-døden opplevelse den ene gangen. noe en lege senere forklarte med "En kjemisk reaksjon i hjernen din" Men denne opplevelsen gav meg krefter til å kjempe for å overleve som igjen har gitt meg et mye bedre liv idag.

jeg får ofte spørsmål om jeg er religiøs. hadde jeg svart ja, jeg er kristen ville vel ingen sett noe rart på meg. Men når jeg svarer at jeg tror på en høyere kraft som er verden og universet så stopper de litt opp. Slenger jeg da også på at jeg tror på engler så får jeg litt spørrende blikk.

Er man ansett som "ko-ko" om man tror på engler? tenker folk automatisk jadda engleskolen next? Hvorfor er det ok å tro på en usannsynlig og usynlig gud man ikke har bevis for og en hel del usannsynlige tekster men rart å tro på usannsynlige engler man ikke har bevis for?



Anonymous poster hash: 79bd1...d29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The world is sound. The world is sound.



Anonymous poster hash: 2f27d...70e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror på en energikraft som er overalt.

Anonymous poster hash: 79bd1...d29

Den heter "tyngdekraften".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir som regel ansett som koko når man kommer opp med sine egne "teorier" på overnaturlighet, og ikke bare slavisk følges andres. Veldig rart, men sånn er nå det.

Men må jo innrømme at jeg forstår skeptikerne, var helt likedan som dem før jeg fikk mine egne opplevelser.



Anonymous poster hash: fa318...cb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Flere som tror på kraften og engler?"

Ja, det er dessverre mange som gjør det.



Anonymous poster hash: 6fafe...5fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...