Gå til innhold

Kan jeg bli anmeldt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du bør passe på at det ikke er drikkevann du bader i.

Så hvis det er drikkevann så kan man lettere få aggressive reaksjoner?

Anonymous poster hash: 96dcd...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hvis det er drikkevann så kan man lettere få aggressive reaksjoner?

Anonymous poster hash: 96dcd...8e2

Det er forbudt å bade i drikkevann.

Anonymous poster hash: 21641...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Like ved der jeg bor er det et skogsområde med en innsjø. Her er det ganske stille og få mennesker. Hvis jeg bader naken her og noen skulle være I området og se meg vil jeg da kunne anmeldes for blotting? Er det ok å være naken et slikt sted? Er en slik situasjon blotting eller uskyldig? Er som sagt et skogsområde med en innsjø, ikke en badestrand.

Er ikke blotter altså, men liker å gå tur og hvis det er varmt er det godt med et bad og slitsomt å dra med seg badetøy/skifte til det.

Anonymous poster hash: 96dcd...8e2

Dette spør du vel om omtrent hvert år? Lurer på hvor mange ganger jeg har sett denne tråden.

Anonymous poster hash: 89620...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg anbefale deg å lese om hva blotting er på Wikipedia. http://no.wikipedia.org/wiki/Blotting

Hvem som helst kan bli anmeldt for nær sagt hva som helst men så lenge du ikke driver med seksuell aktivitet når du vet eller burde regne med at det er andre i nærheten så vil du ikke bli straffet. Domstolene har vært særdeles tilbakeholdne med å straffe folk for nakenhet de siste 50-70 år. Hvis noen klager så kan politiet komme og be deg kle på seg/fjerne deg med henvisning til "offentlig ro og orden". Hvis du da ikke etterkommer dette vil du kunne bli straffet for å ikke følge politiets ordre og ikke for "uanstendig oppførsel". Hvis du etterfølger politiets ordre vil det ikke skje noe.

På 1920-tallet begynte noen menn å bade toppløse på offentlige strender for begge kjønn. Disse kunne risikere å bli fengslet og den siste fengselstraff en mann fikk for toppløs bading var i 1927. Etter dette ble man mer fleksible i forhold til nakenhet så når toppløsmoten kom for kvinner 50 år senere så ble ingen kvinner straffet for dette.



Anonymous poster hash: 38264...ec9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er forbudt å bade i drikkevann.

Anonymous poster hash: 21641...31b

Stemmer dette? Er det forbudt å bade naken hvis vannet er drikkevannskilde? Hvorfor det? Badetøy blir jo gjennomvåt ved bading og kan da ikke gi særlig mye beskyttelse for vannets del?

Anonymous poster hash: 96dcd...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette? Er det forbudt å bade naken hvis vannet er drikkevannskilde? Hvorfor det? Badetøy blir jo gjennomvåt ved bading og kan da ikke gi særlig mye beskyttelse for vannets del?

Anonymous poster hash: 96dcd...8e2

Det er forbudt å bade i drikkevann uansett om man har på badetøy eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forbudt å bade i drikkevann uansett om man har på badetøy eller ikke.

Seriøst? Her hvor jeg bor kryr det av folk med badetøy ved vannet som er drikkevannskilden hver eneste sommer... Kanskje de bare soler seg

Anonymous poster hash: 96dcd...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Her hvor jeg bor kryr det av folk med badetøy ved vannet som er drikkevannskilden hver eneste sommer... Kanskje de bare soler seg

Anonymous poster hash: 96dcd...8e2

Det er mange som bader i drikkevannet her jeg bor også, men det er fortsatt ulovlig. Det er forbudt å bade kjæledyr og å kjøre motorisert kjøretøy i og nær vannet også. Det er sinnsykt ekkelt og respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...