Gå til innhold

Kvinner; har du noen gang blitt befølt av en fremmed på et offentlig sted og likt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du dytter ikke rumpa deres inn, du ber dem høflig om å la deg komme forbi.

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

Hva snakker du om? Menn skal slå, fikes til og kjeftes på, mens simple kvinner som ser du kommer og stikker rompa ut skal behandles høflig? :sjokkert:

Anonymous poster hash: be921...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om? Menn skal slå, fikes til og kjeftes på, mens simple kvinner som ser du kommer og stikker rompa ut skal behandles høflig? :sjokkert:

Anonymous poster hash: be921...4e3

Hvis du lar være å dytte på rumpa og heller ber dem høflig om å gi plass så du kommer forbi så blir du jo ikke kjeftet på eller fiket til.

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

En hver uønsket fysisk kontakt er et overgrep, men fysisk kontakt med erogene soner er langt grovere enn et klapp på skuldra eller uønsket håndtrykk. Uansett er slikt straffbart, og dette SKAL anmeldes og føre til domfellelse. Dessverre er straffereaksjonene for slikt en fornærmelse mot overgrepsofferet, men det er likevel bedre enn intet.

Anonymous poster hash: 5b5de...f00

Hmmm..seriøst? Mener du at om en mann legger hånden på skuldra til en dame han gjerne vil ha oppmerksomhet fra, er et overgrep??!!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..seriøst? Mener du at om en mann legger hånden på skuldra til en dame han gjerne vil ha oppmerksomhet fra, er et overgrep??!!?

Tror vedkommende bare ønsker å provosere.

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på en konsert på Valle Hovin.

Kjekk fyr som sto rett bak meg. Det var kjempetrangt og jeg kjente at han var der, for å si det slik. :fnise:

Han merket nok at jeg presset rumpa mi litt ut når han presset seg litt på. Var utrolig opphissende. Han tok armene rundt hoftene mine og holdt rundt meg også, var nesten litt romantisk! Det ble litt klåing på hverandre og mot slutten av konserten snudde jeg meg rundt og fikk et fantastisk deilig kyss. Vi sa ikke noe til hverandre, ikke ett ord.

De som stod rundt oss trodde nok vi var et par, men venninna mi sendte meg konstant herregudskjerpdeg-blikket sitt (hun er en smule mer konservativ enn jeg er /var). :fnise:

Det er noe av det mest pirrande jeg har opplevd, og skulle gjerne opplevd det igjen....sukk!!!!!

Edit: dette var for ca. 100 år siden! :laugh:

Endret av Novemberellie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig. Har ikke alle det?

Anonymous poster hash: 4ee58...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Har ikke alle det?

Anonymous poster hash: 4ee58...6ec

Nei, heldigvis har ikke alle det.

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har blitt befølt av villt fremmede uten noen kontakt i forveien flere ganger på kollektivtrafikk, på konsert og på gata. Var 16, 18, 18 og 21. Jeg blir bare veldig skremt av det. De som strekker ut handa og tar for seg på den måten virker farlige, som voldtektsmenn. De virker som typen som ikke bryr seg om du sier nei. De bryr seg jo ikke om å spørre en gang.

Den skumleste av dem møtte jeg på vei under en jernbanestasjon i utlandet. Han så meg inn i øynene og bare strøk meg over magen i det vi passerte hverandre. Dødsekkelt :(

Det er noe annet når man prater eller danser med noen på et utested eller en fest, og de prøver seg. Det kan jeg fint tåle, bli med på, eller ta som et kompliment :). Det er de ansiktsløse fremmede som er skumle og jævlige.

Anonymous poster hash: f1b01...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kleint ut. Hvorfor skulle noen tafse på en vilt fremmed uten å vite på forhånd om det er godkjent eller ei? Det er jo overgrep og særdeles creepy i tillegg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Ble grafset på i dag, faktisk. Jeg prøvde å gi ham blodpupp, men han kom seg unna. Jævelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Tafset-pa-jenter---her-blir-han-tatt-3116077.html#.U3Bsu3lZrrc

Konsekvensene blir i hvert fall store når man blir tatt for slik oppførsel.

Tror ikke noen liker å bli tatt på av fremmede.

Veldig bra at sånt blir slått ned på.

Forhåpentligvis har i hvert fall denne mannen lært.

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet ta taxi i kr.sand, var så mange ganger jeg opplevde at de sjåførene begynte massere nakken min, ta meg på låret osv. Likte det ikke



Anonymous poster hash: 5f357...0c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet ta taxi i kr.sand, var så mange ganger jeg opplevde at de sjåførene begynte massere nakken min, ta meg på låret osv. Likte det ikke

Anonymous poster hash: 5f357...0c0

Meldte du fra til taxiselskapet?

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meldte du fra til taxiselskapet?

Anonymous poster hash: 18c25...c4b

Ja, hver gang. Var jo kamera i taxiene og.

Anonymous poster hash: 5f357...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Husker som 15-16 åring at jeg ble tafset på rumpa av en gutt som gikk/løp akkuratt av t.banen. Alt jeg husker var at jeg skrek "MORRAPULER" høøyt på jernbanetorget t.bane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som mann blitt tafset på opptil flere ganger. Usedvanlig sjeldent at det er opphissende.



Anonymous poster hash: 7a42b...096
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, trudde ikke det skulle være så mange negative kommentarer til slik her inne. Jeg har både grafset og blitt grafset på av fremmede uten at jeg har blitt kjeftet på, følt meg krenket eller noe slikt.

Jeg har dog aldri grafset på noen som jeg ikke har fått øyekontakt med tidligere, og som oftest så har jeg blitt møtt med at hun presser seg mer mot meg enn omvendt. Er du jente og du sniker litt i barkøen og smetter deg forran ved disken og presser rumpa di mot meg, så er det mer eller mindre en invitasjon mot litt grafsing. De tilfellene har jeg opplevd sikkert 10-15 ganger, der alle gangene har blitt mottatt med videre samtale seinere på kvelden, et smil eller et blink.

Har også opplevd mye grafising på konserter og den slags, der det gjerne har vart i flere sanger der jenta reagerer med å presse seg mer mot enn fra. Ofte det har kommet en hånd bak for å kjenne på utstyret også. Flørting kaller jeg slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...