Gå til innhold

Åpner du døra imorgen om du ikke har kontanter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er søndag og innsamlingsaksjon. Du har absolutt ingen kontanter og så ringer en bøssebærer på døra. Åpner du?

Anonymous poster hash: 63bca...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer nok ikke til å åpne om jeg ikke har kontanter, vil tro de skjønner at det er ingen hjemme/ikke penger å få fortere enn om de skulle pratet med meg og ikke få noe utbytte for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpner aldri døra når det ringer på noen jeg ikke kjenner.



Anonymous poster hash: 58b2d...9ff
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man gi 50 øringer? Det eneste jeg i hus er 5,50. Bare i 50 øringer

Anonymous poster hash: 10e37...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Tør ikke åpne døren om det ikke er noen jeg kjenner :/



Anonymous poster hash: d84f5...e8f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å åpne døra når vi ikke er hjemme. Tror ikke det står bøssebærere der vi kjører i morgen. Og de går vel ikke i hyttelandskap utenfor allfarvei?

Anonymous poster hash: 96fdd...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men har ikke de begynt med kortterminal? Syns jeg hørte noen snakke om det.



Anonymous poster hash: c7076...6c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vann de er ute etter :klo:

Jeg skal ihvertfall fylle en flaske vann til de, også får de panten på 2,50 på kjøpet da :nisseblunk:



Anonymous poster hash: 6637d...217
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, både dugnad i borettslaget og bøssebærere i morgen, jeg kommer til å låse meg inne, slå av lysene og se på TV med headset på. Man kan jo ikke ta en tur ut heller, vet jo aldri når de kommer :/

Jeg er ikke et grusomt menneske altså, jeg er bare veldig sær og har nok litt sosial fobi som slår ut når fremmede ringer på døra mi. Jeg har allerede bestilt ferietur den helgen det er halloween, selv unger synes jeg er noe herk å få på døra.

Jeg kommer til å donere via SMS sånn at jeg ikke føler meg som et totalt rasshøl der jeg ligger og holder pusten imens jeg ignorerer dørklokken og venter på at bøssebærerne har gått igjen.



Anonymous poster hash: 1c12d...180
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpner ikke når jeg ikke venter noen.

Svarer heller ikke tlf ved ukjent nummer.

Privacy please :ninja:



Anonymous poster hash: aa780...e71
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg åpner bare døren om jeg vet det kommer noen jeg kjenner. Om det ringer på uten at noen har gitt beskjed at de kommer så åpner jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke hadde hatt kontanter hadde jeg ikke åpnet, men i år er jeg faktisk forberedt :engel:

Note to self: Husk bukse

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forberedt, så jeg åpner døra. Men er det noen som vet når de bruker å komme? Er det på kvelden eller går de hele dagen? Blir så stressa av å gå å vente hele dagen på at det skal komme noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Er forberedt, så jeg åpner døra. Men er det noen som vet når de bruker å komme? Er det på kvelden eller går de hele dagen? Blir så stressa av å gå å vente hele dagen på at det skal komme noen.

de går hele dagen, så det kommer ann på hvor på "ruta" du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss for et rart samfunn det har blitt. Åpner ikke folk døra uten at man venter noen på besøk? Så utrolig rart.



Anonymous poster hash: aa057...db4
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss for et rart samfunn det har blitt. Åpner ikke folk døra uten at man venter noen på besøk? Så utrolig rart.

Anonymous poster hash: aa057...db4

Når det ringer noen på døra her er det som oftest for å selge noe. Får jeg besøk så vet jeg om det på forhånd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forberedt, så jeg åpner døra. Men er det noen som vet når de bruker å komme? Er det på kvelden eller går de hele dagen? Blir så stressa av å gå å vente hele dagen på at det skal komme noen.

Jeg skal gå i dag og har fått beskjed om å møte opp kl 1530. Brukte 3 timer i fjor på ruten jeg hadde. Om du ikke er hjemme så får du lapp på døren med info om andre måter du kan donere på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...