Gå til innhold

First world problem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i siste månedene fått følelser for ei som jeg deler kollektive med, ikke nok med det så går vi i samme klasse også.

Jeg klarer ikke å få henne ut av hodet mitt, og jeg når jeg snakker med andre jenter så får jeg en stygg følelse at jeg er nærmest utro mot henne. Vi er som et gammelt ektepar i kollektivet og vi trives godt i hverandres selskap. Hun er akkurat hvilken type jente jeg ønsker meg, men for hennes del så er ikke jeg typen hun søker etter. Noe som jeg føler...

Jeg er mest sannsynlig blitt friendzone og det gjør meg deprimert, jeg blir lei meg og stenger meg inn. Jeg kan ikke akseptere å bli friendzonet av en person som jeg liker veldig godt.

Jeg kommer til dette forumet for å søke om råd. Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

Mann 22år

Anonymous poster hash: cbdd7...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mythic

Det spørs nok om du må akseptere at du er kommet i vennesonen, enten du vil eller ikke. Når dere er som et gammelt ektepar, og du tror du ikke er hennes type, er det stor sannsynlighet for at hun bare ser på deg som en venn. Du kan selvfølgelig prøve deg, men vær da forberedt på at vennskapet forandrer seg, og at det kan bli anstrengt mellom dere etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...