Gå til innhold

Er det turnoff når en mann er alene eg edru på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føles det godt å være så nedlatende?

Grunnen til at jeg spør er at jeg er den del på reise, og liker å ta meg en tur ut på kveldstid etter en lang hektisk dag med møter og annet arbeid. Jeg er svært måteholden når det gjelder alkohol, og drikker svært sjelden. Jeg liker å stikke innom en restaurant eller en bar og slappe av med et glass cola eller noe annet.

Og nei, ikke for at jeg skal "få meg noe", det finnes faktisk menn som liker å bli kjent med kvinner uten at de absolutt har planer om å knulle.

Men godt å vite, det er åpenbart creepy.....

Anonymous poster hash: 8e7d9...8d1

Du spurte og du fikk svar. Selv om du ikke er en slik type mange ovenfor beskriver er det et faktum at mange slike menn finnes, og de fleste av de mer oppegående og fornuftige kvinnene styrer unna slike typer. Det spørs helt hvordan du ter deg, hva slags intensjon du har og det viktigste av alt, hvilken uteplass du oppsøker, slik som Neeli00 også skriver. Alle er klar over at det finnes menn som har andre intensjoner enn et raskt ligg, men faktumet er at for de aller fleste menn på byen er dette hovedmålet. Dette er også alle kvinner klar over. Det er viktig at du er klar over dette og ikke havner i denne kategorien dersom du ønsker å få kontakt med kvinner (utenom de som er ute etter noe raskt og uforpliktende).

Anonymous poster hash: 67118...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hvis du er på min alder, ser hyggelig ut, og vi veksler hyggelige blikk, så skal du ikke utelukke at jeg kommer og setter meg ned ved bordet ditt for å slå av en prat :)

Hva jeg tenker om Colaen din? Egentlig ingen verdens ting...hvorfor skulle du trenge å drikke alkohol for å få lov til å være ute da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du alle kvinnene på byen vil du jo få totalt forskjellige svar ... så da vil jo noen like det mens andre ikke, og andre igjen vil ikke bry seg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du stått inne på Horgans i Oslo kl 01 på en lørdagsnatt med en cola helt alene så hadde jeg tenkt at du var en fyr på jakt etter et lett bytte.

Hadde du sittet i hotellbaren eller en lounge hadde jeg ikke tenkt noe mer over det.



Anonymous poster hash: 0a20d...d1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...