Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Ja, gruer meg til å bli bare ett år eldre.. jeg vil ikke bli gammel… Jeg vil være ung og vakker for alltid.

Hvorfor tror du enkelte av oss er mer utseendefikserte enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke.

Kan du stå opp, nøye deg med å plaske litt vann i ansiktet, gre håret og dra ut og møte folk - uten sminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin
Rhaegar Targaryen: Ville svare deg litt uansett pá det der. Synes noen menn kan vaere stilige med litt sminke, spessielt svart rundt óya, litt Gotisk preg, for eksempel. ;) :biggrin: Ná tilbake til topic: Synes du julen er fin eller stressende?

Akkurat ná for tiden er julen en veldig avslappendes tid. Vi slapper mest av, sá da blir det lite stress uansett... Hehe... :)

Liker du á sende julekort rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Jeg gjør det sjelden, men jeg synes det kan være koselig å gjøre det om det er litt gjennomtenkt. Sendte en gang til lærerinnen min på barneskolen, hun betydde veldig mye for meg da jeg mistet mamma. Hun ble utrolig glad for en oppdatering i hvordan livet mitt hadde utartet seg :)

Hvis du måtte bytte yrke, hva ville du gjort og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå elsker jeg jobben min. Får håpe det fortsetter sånn :)

Hva drømmer du oftest?

At jeg faller.

Hvor mange sexpartnere har du hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Jeg er vel ganske fargeblind nár det gjelder Politiske farger.

Hvordan er din verden rundt deg? Er det i masse farger eller mest i svart og hvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på kjøkkenet, og verden rundt meg her er ganske grønn: Vi har utrolig mange blomster på kjøkkenet nå fordi stua er under oppussing, og et stort bilde av skogen på en vegg.

Går du ofte turer i skogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Jeg er glad i á gá tur i skogen. Har ikke gjort det sá ofte i ár, men har planer om á gjóre det oftere i lópet av det kommende nyáret 2015. :jepp:

Synes du at verden har utviklet seg bra til ná?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

I det store å helle så synes jeg det. Den er langt i fra perfekt det er faktisk mye bedre å leve nå de fleste steder i verden en hva det var for 100 år siden.

Synes du `?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen plasser i verden går det fremover, men veldig mange andre steder fortsetter det å nesten gå bakover. Triste greier.

Hvis du ble verdenshersker for ei uke...hva er da dine fem topp-saker som du skal få gjort noe med for evig og alltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Analfabetisme

2. Ukrenkelig nettdekning til alle

3. PC/nettbrett/mobil til alle, så politikere ikke fikk holde sine undersåtter i uvitenhet om verden omkring.

4. Pressefrihet, dvs journalister med økonomisk armslag nok til ikke å måtte selge sine tjenester til høystbydende, så hverken politiske eller kommersielle krefter kan kjøpe media og kjøre propaganda

5. Forsamlingsfrihet, både religiøs og politisk.

Dette måtte nok gjelde mer enn én uke for at demokratiske krefter fikk spillerom nok til å forandre folks levekår.

Spørsmål til neste: Har egentlig lyst til å sende forrige spørsmål, litt utvidet, videre.

Altså: Hvis du ble verdenshersker, hvilke fem ting ville du fikse?

Endret av 1GLORIA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...