Gå til innhold

Tror dere det er sant at Hamas bruker sivile som skjold og at de angriper Israel med raketter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan begynne med å sitere der jeg har linket til fox.

Hva var det du prøvde å si nå egentlig?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Newbitch

Hva var det du prøvde å si nå egentlig?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

At jeg ikke har linket til fox, og at du dermed ikke kan beskylde meg for det???

Kanskje du skal dra hodet ditt ut av "venstrevridde nyhetspropagandaen i Norge"-ræva di, og se litt nyanserte nyheter

Endret av Newbitch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Nå må du gi deg. Alle nyhetskanalene i Norge er ikke helt perfekte, men FOX News skal vi være glad vi er uten. Kjenner du virkelig til hva de driver med og hvor deres politiske preferanser ligger?

Anonymous poster hash: 7a756...463

Snakk om å leve i bakvendt land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant at Hamas angriper Israel med raketter og at de bruker sivile som skjold, eller er dette bare noe Israel har diktet opp for å få en unnskyldning for å drepe barn?

Anonymous poster hash: adfab...f24

Det stemmer at de skyter raketter mot okkupanten, ja. Ingenting galt ved det, de har en moralsk rett til å gjøre motstand med de midlene de har til rådighet. Det stemmer nok også at de gjemmer seg blant sivile. Å forvente noe annet blir absurd, i og med at vi snakker om en geriljakrig hvor slagmarken er urbane strøk. Også norske motstandsfolk gjemte seg blant den norske silivbefolkningen under okkupasjonen av Norge, og folk var villige til å risikere livet sitt for å la dem gjøre det. "Skyte raketter" og "gjemme seg blant sivile" er bare flere eksempler på irrasjonelle svada-argumenter fra kristne Israel-venner med tunnelsyn og dårlig samvittighet over kristen jødeforfølgelse opp igjennom historien.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å leve i bakvendt land.

Så hva vet du om FOX news, du som ikke lever i "bakvendt land"? :popcorn:

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke har linket til fox, og at du dermed ikke kan beskylde meg for det???

Kanskje du skal dra hodet ditt ut av "venstrevridde nyhetspropagandaen i Norge"-ræva di, og se litt nyanserte nyheter

Sorry, jeg blandet deg med hun andre galningen.

Hvor finner man "nyanserte" nyheter da? Hjemmesidene til den israelske hæren?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Sorry, jeg blandet deg med hun andre galningen.

Hvor finner man "nyanserte" nyheter da? Hjemmesidene til den israelske hæren?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Du kan begynne med å lese både Israelsvennlige aviser og Palestinavennlige aviser for å gjøre deg opp en mening, istedenfor å følge Palestinavennlige aviser slavisk og uten å tenke selv. Utenlandske aviser er en ok start

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne med å lese både Israelsvennlige aviser og Palestinavennlige aviser for å gjøre deg opp en mening, istedenfor å følge Palestinavennlige aviser slavisk og uten å tenke selv. Utenlandske aviser er en ok start

Hvilket motiv er det egentlig dere paranoide, småpsykotiske Israel-venner mener norsk media har for å ikke å være objektive og nøytrale?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Hvilket motiv er det egentlig dere paranoide, småpsykotiske Israel-venner mener norsk media har for å ikke å være objektive og nøytrale?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Det er ingen stor hemmelighet at norske aviser er Palestinavennlig. Les utenlandske nyheter du, så får du litt annet syn på ting

Eller for å bruke din argumentasjonsteknikk: dere naive, godtroende, "stakkars palestinere", terroriststøttende terrorister trenger å bli mer nyansert

Endret av Newbitch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen stor hemmelighet at norske aviser er Palestinavennlig. Les utenlandske nyheter du, så får du litt annet syn på ting

Igjen, hvilket motiv er det du mener norske medier har for å spre løgner om en konflikt som ligger på andre siden av jorden?

Du burde få behandling.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Igjen, hvilket motiv er det du mener norske medier har for å spre løgner om en konflikt som ligger på andre siden av jorden?

Du burde få behandling.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Det er forskjell på å spre løgner, og å se ting fra en annen side

Er du 14 år? Ut fra hva du skriver, virker det ikke verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Igjen, hvilket motiv er det du mener norske medier har for å spre løgner om en konflikt som ligger på andre siden av jorden?

Du burde få behandling.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Og et siste gratis tips fra meg: voks opp, skitunge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og et siste gratis tips fra meg: voks opp, skitunge

Et siste tips fra meg; slutt å støtt en terrorstat.

Det er ikke kult å være nazist selv om ingen andre er det.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et siste gratis tips fra meg: voks opp, skitunge

For dette var jo et veldig voksent innlegg.

Anonymous poster hash: 7a756...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg. Er ingen ekspert på dette, men de i klassen min (kanskje ikke objektive da de stort sett er muslimer) sier at det ikke er sant at Hamas angriper Israel. De sier at det er false flag operations som Israel ingangsetter for å få en unnskydning for å drepe flere barn.

Vel, enten så lyver de eller så er de ekstremt kunnskapsløse.

Det er uendelige mengder dokumentasjon på utallige krigsforbrytelser fra Hamas. Tusenvis av raketter har falt over israelske sivile de siste ukene. Hamas skyter raketter fra sykehus, og til og med fra like ved hoteller der journalister befinner seg.

De truer journalister som skriver om slikt:

http://www.timesofisrael.com/hamas-threatening-journalists-in-gaza-who-expose-abuse-of-civilians/

Ellers så Israel-fiendtlige Amnesty skriver også at Hamas gjør alt de løgnaktige "vennene" dine benekter:

http://www.amnesty.org/en/library/asset/MDE15/017/2014/en/5b79b682-8d41-4751-9cbc-a0465f6433c3/mde150172014en.html

De dreper også sine egne barn direkte. Over 160 barn er drept av Hamas i forbindelse med at de ble brukt til barnearbeid for å bygge tunnelene Hamas tenkte å bruke til å angripe inne i Israel:

http://www.palestine-studies.org/journals.aspx?id=11424&jid=1&href=fulltext

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg vet også at det finnes rasister som hater muslimer og alt som ligner på muslimer over alt på jord, og dermed synes det er kjempefint at Israel driver folkemord på palestinere.

Vet du hva et folkemord er? Når den palestinske befolkningen vokser i rekordfart skjer alt annet enn folkemord, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...