Gå til innhold

Finansavisen skriver om de ukorrekte emnene


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fordi kommunistene klarte å spre den onde drittideologien til flere enn nazistene. Begge ideologiene er helt jævlige, og ingen bedre enn den andre.

Du kan like gjerne spørre hvorfor kristendommen er dominant i Norge og ikke islam. At kristendommen er dominant betyr ikke at den er det grann bedre enn islam.

Det der er det reneste sprøyt og det vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal "vi" gjøre det? Det er dumt å forholde seg til bare 1 kilde. Å lese bare document.no og la være å lese andre kritiske kilder er det samme som å lese bare Aftenposten og Dagbladet og tro at man har fått en troverdig oversikt over en sak.

Document og Dagbladet er forskjellige i sin dekning, og som du sier så får man saken fra to forskjellige sider og kan da gjøre seg opp en mening, men der Document baserer seg langt mer på fakta og analyse så er Dagbladet mer preget av sensasjonsjournalistikk. Document "avslører" stadig slett journalistikk hos øvrige aviser og nyhetsformidlere, men jeg kan ikke huske å ha sett så mye av det motsatte. De har som oftest sitt på det rene, selv om de er veldig ensporede.

Anonym poster: b86a6d1ed2d338293e2ac02fd4c62fbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Nå viser det seg at det kanskje var mer rasisme, enn faglige vurderinger som sto bak artiklene:

http://www.dagbladet.no/2014/07/31/nyheter/finansavisen/innvandring/politikk/34581669/

Anonymous poster hash: 7d5ef...953

Hva har "jeg liker ikke <sett inn navnet på folkegruppe>" med rasisme å gjøre? Kan man bli beskylt for rasisme om man sier man ikke liker nordlendinger?

Anonymous poster hash: 5d092...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har "jeg liker ikke <sett inn navnet på folkegruppe>" med rasisme å gjøre? Kan man bli beskylt for rasisme om man sier man ikke liker nordlendinger?

Anonymous poster hash: 5d092...e80

Om du noen gang er i tvil om at det du sier er rasistisk kan du enkelt finne ut av det ved å ta "Jødetesten". Sett inn ordet Jøder i stedet for navnet på den folkegruppen du kritiserer og se om du selv synes det.

Anonymous poster hash: 41cba...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så synes jeg mange av de etablerte mediene i alt for stor grad pynter på konsekvensene av innvandringen. Jeg føler at finansavisene er de eneste som ikke går i flokk.



Anonymous poster hash: ebebc...99d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sidestiller du kommunisme og nazisme. Tenk heller over HVORFOR disse ALDRI hadde kunnet få plass i medieNorge som nazister, men at det går greit som kommunister. Hvorfor tror du det er slik?

Det er egentlig et veldig interessant spørsmål.

Både nazister og kommunister har helt forferdelige menneskesyn. Er egentlig veldig rart at mennesker som har hyllet kommunistiske massemordere har fått plass i medienorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Antirasisters brunskvetting av Fyret blir innholdsløst så lenge Fyret bare gjengir nyheter om innvandrere fra andre aviser og nettsteder.

Det stemmer ikke. De omskriver også tekstene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Dessuten er jo han bak dette innvandringsregnskapet i Finansavisen selverklært rasist. Så jeg vet ikke om jeg vil kalle det så nøytralt heller.

Endret av Badabing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du noen gang er i tvil om at det du sier er rasistisk kan du enkelt finne ut av det ved å ta "Jødetesten". Sett inn ordet Jøder i stedet for navnet på den folkegruppen du kritiserer og se om du selv synes det.

Anonymous poster hash: 41cba...22c

Foreslår at du slår opp i et nettlesikon isteden for å snekre sammen din egen definisjon.

Dessuten er jo han bak dette innvandringsregnskapet i Finansavisen selverklært rasist. Så jeg vet ikke om jeg vil kalle det så nøytralt heller.

Igjen: Hvor har han erklært seg som rasist?

Anonymous poster hash: 5d092...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Foreslår at du slår opp i et nettlesikon isteden for å snekre sammen din egen definisjon.

Igjen: Hvor har han erklært seg som rasist?

Anonymous poster hash: 5d092...e80

Han uttaler: "La oss legge kortene på bordet. Jeg liker ganske enkelt ikke arabere, pakistanere og somaliere, og det har ingenting med hudfarge å gjøre, og det finnes selvfølgelig unntak."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han uttaler: "La oss legge kortene på bordet. Jeg liker ganske enkelt ikke arabere, pakistanere og somaliere, og det har ingenting med hudfarge å gjøre, og det finnes selvfølgelig unntak."

Dette er hva du anser som rasisme? Da må du også kikke litt nærmere på definisjonen.

Anonymous poster hash: 5d092...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Dette er hva du anser som rasisme? Da må du også kikke litt nærmere på definisjonen.

Anonymous poster hash: 5d092...e80

Det finnes ulike former for rasisme, ikke en bestemt definisjon. En som har så sterke meninger om enkeltgrupper burde kanskje ikke hatt noe med dette å gjøre? Jeg mener i alle fall at han mister troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ulike former for rasisme, ikke en bestemt definisjon. En som har så sterke meninger om enkeltgrupper burde kanskje ikke hatt noe med dette å gjøre? Jeg mener i alle fall at han mister troverdighet.

Enhver har rett til sin egen versjon av fakta?

Det at han har så sterke meninger er nå så, men nå diskuterer vi hva rasisme er.

Anonymous poster hash: 5d092...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Finansavisen er vel det eneste som er igjen av skikkelige aviser i Norge.

Det finnes ulike former for rasisme, ikke en bestemt definisjon. En som har så sterke meninger om enkeltgrupper burde kanskje ikke hatt noe med dette å gjøre? Jeg mener i alle fall at han mister troverdighet.

Vi alle kan ikke bare bestemme oss for en definisjon av ord, og så vakle rundt og kaste det i hytt og pine slik at ingen forstår det. Du skulle vel likt at jeg sprang rundt å sa "Badabing er ei stor hore", så etterpå hevdet at definisjonen min av hore var noe helt annet enn hva det er i virkeligheten. "Det finnes ulike former for horer, ikke en bestemt definisjon. Jeg har nemlig diktet opp min egen definisjon, som ingen andre vet hva er."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...