Gå til innhold

Begynne å prøve på bryllupsnatta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss til høsten. Vi har og vudert å kutte prevensjon slik at vi begynner å prøve da på bryllupsnatta(hvis vi ikke sovner da). Vi har vært sammen i mange år, vil ikke begynne med metoder som å måle temp, ta egglsøningstest eller noe sånn, bare kutte prevensjon ha masse sex og se hva som skjer.. Synes dere det høres fint ut eller bør vi satse på å være gift en stund før vi prøver? Vi begynner å bli ganske voksne.. Vi har blitt enige om å ikke snakke om dette til noen, men synes det er både spennende og skummelt, og ville lufte litt tanker. Derfor er jeg anonym her nå..



Anonymous poster hash: aa2df...d0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gifter oss til høsten. Vi har og vudert å kutte prevensjon slik at vi begynner å prøve da på bryllupsnatta(hvis vi ikke sovner da). Vi har vært sammen i mange år, vil ikke begynne med metoder som å måle temp, ta egglsøningstest eller noe sånn, bare kutte prevensjon ha masse sex og se hva som skjer.. Synes dere det høres fint ut eller bør vi satse på å være gift en stund før vi prøver? Vi begynner å bli ganske voksne.. Vi har blitt enige om å ikke snakke om dette til noen, men synes det er både spennende og skummelt, og ville lufte litt tanker. Derfor er jeg anonym her nå..

Anonymous poster hash: aa2df...d0d

Den romantiske tanken om at barnet blir unnfanget på bryllupsnatten...

Du trenger ikke å være gift lenge. Vi har barn og er ikke gift. Det kommer jo an på hvordan forholdet deres er. Men dere hadde vel ikke giftet dere om det ikke var noe å satse på??

Anonymous poster hash: 289a5...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den romantiske tanken om at barnet blir unnfanget på bryllupsnatten...

Du trenger ikke å være gift lenge. Vi har barn og er ikke gift. Det kommer jo an på hvordan forholdet deres er. Men dere hadde vel ikke giftet dere om det ikke var noe å satse på??

Anonymous poster hash: 289a5...fca

Nei så klart ikke. Jeg tenker både på det at hvis vi skal ha barn så bør vi ikke vente for lenge, men også på det å ta vare på den nyforelkede perioden etter bryllupet også.. Men den kan vel da bli mer forsterket hvis vi finner ut at vi skal ha barn.. renger med jeg ikke blir gravid på første forsøk heller da bare så det er sagt..

Anonymous poster hash: aa2df...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil ha barn er det vel bare å kjøre på? Men litt greit å vite sånn ca når man har el da..

Anonymous poster hash: aeb57...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på når man har eggløsning. Om det ikke er rundt bryllupsnatten så har det jo ingenting å si :)



Anonymous poster hash: 364cd...a47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Den eneste grunnen til at vi ikke startet på bryllupsnatta var fordi jeg ikke kunne være gravid på bryllupsreisa pga malariatabletter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi begynte da vi bestemte oss om å gifte oss. Altså, bryllupet er om 3 mnd, men vi prøver på barn allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på bryllupsnatten, fikk positiv test den dagen vi kom hjem fra bryllupsreise:) er veldig hyggelig og romantisk å tenke på, syns jeg iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...