Gå til innhold

Tinder-spm igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kan aldri være 100% sikker på noe når det gjelder damer :)

Så nei, jeg tror ikke hun har liggi med alle hun har match med på tinder (så jeg får vel se på meg selv som heldig som kom helt til finalerunden)

Men hun får hvertfall veldig mange hjerter og kjærlighetserklæringer fra nye menn hver uke på sosiale medier :)

Anonymous poster hash: a566d...33c

Ok det skjønner jeg er en dealbreaker. Om det bare er likes og kommentarer, så er det jo ingen stress. Men kjærlighetserklæringer blir litt voldsomt. Hva i alle dager gjør hun for å få til dette? De fleste menn er jo litt tilbakeholden på sosiale medier.

Anonymous poster hash: e7feb...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok det skjønner jeg er en dealbreaker. Om det bare er likes og kommentarer, så er det jo ingen stress. Men kjærlighetserklæringer blir litt voldsomt. Hva i alle dager gjør hun for å få til dette? De fleste menn er jo litt tilbakeholden på sosiale medier. Anonymous poster hash: e7feb...864

Og hva tenker familien og vennene hennes? :)

Anonymous poster hash: a566d...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva tenker familien og vennene hennes? :)

Anonymous poster hash: a566d...33c

Løs tøs :P

Anonymous poster hash: e7feb...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det skjønner jeg er en dealbreaker. Om det bare er likes og kommentarer, så er det jo ingen stress. Men kjærlighetserklæringer blir litt voldsomt. Hva i alle dager gjør hun for å få til dette? De fleste menn er jo litt tilbakeholden på sosiale medier. Anonymous poster hash: e7feb...864

Og i forhold til hva hun gjør for å klare det, så er det fordi hun (hvertfall til meg) "ga veldig mye av seg selv", hun fortalte villig i vei om veldig mye om familie o.l. Så jeg fikk inntrykk av at vi var fortrolige på mange måter.

Men en gang vi hadde snakket lenge på tlf en kveld, sa hun at hun var trøtt og skulle legge seg.... To timer etter kom det en snap til meg, der hun åpenbart sendte den feil, husker ikke helt hva det var, men det var hvertfall noe som fikk alarmklokkene mine til å skingre :)

Anonymous poster hash: a566d...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til. Kjeder meg i dag og gikk inn på Tinder. Vanligvis får jeg veldig mange matcher. I dag har jeg trykka helt villt og ikke fått en eneste match eller chat fra de jeg pleier å chatte med (et par jeg bare skravler med uten at det blir noe mer) Funker ikke Tinder like godt bestandig? Eller har jeg bare en jævli dårlig karma i dag?



Anonymous poster hash: e7feb...864
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok karmaen...

Neida husker det var sånn innimellom. Hjelper å logge ut og inn igjen. Tror det er noe "heng" på appen rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder imponerte ikke meg, før her for litt siden. Klikket hjerte på en som man egentlig ikke kunne se på bildene, aner ikke hvorfor, for jeg X'et ALLTID følgende bilder:

Vennegjengen (gjett hvem jeg er)

Sammen med eks/nåværende kjæreste

Kun kropp

Diffuse

Ingen bilder

Gjorde med andre ord en liten glipp. Fikk skikkelig kjemi med fyren, og vi henger sammen som erteris nå... Føles helt topp :) :)



Anonymous poster hash: 6362b...ad0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

De seriøse, modne mennene der inne er ikke nødvendigvis av den penere delen av den mannlige befolkning og de har også gjerne barn.

Det med penere del av befolkningen gjelder i høyeste grad kvinner også, så det er sagt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes tinder er et vanskelig sted.. Man vet aldri hva de man matcher med vil egentlig. Er keen på kjæreste, men havner alltid i samme knipe at jeg har sex med personen også skjer det ikke noe mere enn bare sex..

Har møtt 5 stykker fra tinder, 4 av dem hadde jeg sex med mens han 5 møtte jeg flere ganger, spanderte middag på meg osv. Det var jo kjempe koselig. Begynner å bli en stund siden, rundt starten av 2014. Han bodde uheldigvis altfor langt unna, men nå har jeg flyttet til en ny by for å studere og det samme skulle han. Så får krysse fingrene for at jeg møter han igjen for han virket som en skikkelig kjernekar!



Anonymous poster hash: d477e...371
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant kjæresten min på tinder <3 Tidenes type :) Hurra! Totalt traff jeg fem-seks stykker der over en periode og alle var supre gutter, så tror det er håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som finner kjærestene deres på Tinder - hvor gamle er disse gutta/mennene? :)



Anonymous poster hash: 83e7a...682
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med penere del av befolkningen gjelder i høyeste grad kvinner også, så det er sagt..

Uenig!

Mange av de grisefine slutsa som blei smelt på tjukken i slutten av tenåra, og som jeg aldri hadde sjans på før, er nå ledige. Fortsatt like fine (hvertfall nesten), og er mer oppnåelige for meg nå :)

Anonymous poster hash: a566d...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg har datet har vært i midten og mot slutten av tyveårene. Jeg er selv i midten av tyveårene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen bekymring jeg har, er at menn/gutter skal bli skuffa om de bare ser bilder av meg og så ser meg i virkeligheten. Jeg ser jo ikke så annerledes ut på Facebook-profilbildene enn hva jeg gjør i virkeligheten, og de er oppdaterte og nye, men litt forskjell blir det alltid....

Har dere noen erfaring med det?



Anonymous poster hash: 83e7a...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som finner kjærestene deres på Tinder - hvor gamle er disse gutta/mennene? :)

Anonymous poster hash: 83e7a...682

Min er 42 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Apropo Tinder. Jeg hadde en hyggelig samtale med en match igår, og vi ble enige om å snakkes igjen. Men nå er hele samtalen borte fra Tinder, betyr det at jeg har blitt blokkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo Tinder. Jeg hadde en hyggelig samtale med en match igår, og vi ble enige om å snakkes igjen. Men nå er hele samtalen borte fra Tinder, betyr det at jeg har blitt blokkert?

Eller så har han slettet seg. Har opplevd fler som tydeligvis sletter seg og så dukker opp igjen omtrent daglig. Noe desperate og veldig lite seriøse kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...