Gå til innhold

Traff en date... og plutselig skriver han så mye om sex til meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Du ser jo bare her på KG.

Kvinner blir kalt for løse, billige og horer av en del menn her inne dersom de har sex med menn som de liker.

Ja det er etter jeg kom her at forvirringa ble komplett! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her synes jeg det er en del stereotyper ute og går.

Kvinner må vente så så lenge med å ligge med en mann. Spiller ingen rolle om hun har lyst eller liker han, hun må vente.

Menn som ligger med damer tidlig og/eller snakker om sex er kun ute etter nettopp det. Han er kun interessert i kroppen hennes, ikke følelsene hennes.

Det finnes ingen fasit!!



Anonymous poster hash: 269b5...235
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Her synes jeg det er en del stereotyper ute og går.

Kvinner må vente så så lenge med å ligge med en mann. Spiller ingen rolle om hun har lyst eller liker han, hun må vente.

Menn som ligger med damer tidlig og/eller snakker om sex er kun ute etter nettopp det. Han er kun interessert i kroppen hennes, ikke følelsene hennes.

Det finnes ingen fasit!!

Anonymous poster hash: 269b5...235

Er faring tilsier det. Skal man bli sammen så syns jeg begge må vente til det er seriøst først og heller fokusere på å bli kjent og trygg på hverandre først for å unngå å måtte krysse ennå en man har hatt sex med av på lista over folk det ikke fungerte med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg føler meg nesten litt dum egentlig. Jeg trodde sex skulle være en bra greie mellom to folk som ønsket det....Men tydeligvis er normen at menn skal pule og bruke damer for så å miste respekten for dem etterpå :vetikke: ....Hva med han selv da? Har ikke den mannen også akkurat pult selv og havnet i samme kategori som henne? Altså at hun burde miste respekten for han?

Tror jeg blir gal snart....

Enig i den.... hva med mannen da? Mannen er jo like mye brukt hvis en kvinne puler med han og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg det er en del stereotyper ute og går.

Kvinner må vente så så lenge med å ligge med en mann. Spiller ingen rolle om hun har lyst eller liker han, hun må vente.

Menn som ligger med damer tidlig og/eller snakker om sex er kun ute etter nettopp det. Han er kun interessert i kroppen hennes, ikke følelsene hennes.

Det finnes ingen fasit!!

Anonymous poster hash: 269b5...235

Enig: det er det som er problemet. Det fins ingen fasit på dette.

Kvinner puler i forelskelsesrus, og kan ikke mannen gjøre det også?

Det kan også være at mannen bare vil bruke kvinnen eller omvendt.... Umulig å gi et svar på det. Jeg tenker at hvis man skal risikerere smitte og alt med en person så må man være forelsket. Men det er meg, og jeg er kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Enig i den.... hva med mannen da? Mannen er jo like mye brukt hvis en kvinne puler med han og...

Exactly! Begge blir jo strengt tatt "brukt" av hverandre da......Om begge er frivillig med på pulingen så er isåfall det å bli "brukt" noe positivt.........!...?

:vetikke::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly! Begge blir jo strengt tatt "brukt" av hverandre da......Om begge er frivillig med på pulingen så er isåfall det å bli "brukt" noe positivt.........!...?

:vetikke::klo:

Begge gjør jo det samme... Begge har sex og risikerer like mye. Så jeg skjønner egentlig ikke problemet. Problemet er bare : hva ønsker mannen å oppnå? hva ønsker damen å oppnå? Og hvordan ser de på hveandre? Jeg vil si at begge er like billige, så ingen av dem kan se ned på hveandre. Og kanskje begge to er forelsket.... Hvem vet? Selv om man kan frykte at mannen kun er interessert i sex, så er det jo ikke sikkert. Han er ihvertfall interessert i henne på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Enig: det er det som er problemet. Det fins ingen fasit på dette.

Kvinner puler i forelskelsesrus, og kan ikke mannen gjøre det også?

Det kan også være at mannen bare vil bruke kvinnen eller omvendt.... Umulig å gi et svar på det. Jeg tenker at hvis man skal risikerere smitte og alt med en person så må man være forelsket. Men det er meg, og jeg er kvinne!

Jeg mener nå at begge parter burde kunne pule så mye de hæler uten å få kallenavn etter seg. Jeg skjønner ikke, f.eks for mannen, at han blir ansett som en drittsekk som bare vil bruke og utnytte damer for å "tømme seg". For oss menn, uten å generalisere for mye, dreier det seg ofte om å utrykke vår tiltrekning og kjærlighet fysisk.

Om målet er orgasme og kun rent "nyt og tøm" så kunne vi jo bare kjøpt oss hver vår fleshlight og droppet damene fullstendig da? Mye enklere det...man slipper å ta hensyn til kvinnens nytelse...ingen som blir sure fordi de ikke blir oppvartet osv....Det er jo ofte noe mer vi vil når vi ønsker å havne i senga med en av dere....Iallefall for normale oppegående menn. Det burde jo ansees som et slags kompliment spør du meg da. Men hva vet vel jeg om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Tja. Selv er jeg litt skeptisk til at han er så glødende forelsket i deg når han hovedsakelig bare vil snakke om sex og vil komme til deg bare for og ha sex. Selv hadde jeg oppført meg annerledes hvis jeg hadde vært forelsket. Men folk kan jo være forskjellige. Jeg synes bare det lukter litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Selv er jeg litt skeptisk til at han er så glødende forelsket i deg når han hovedsakelig bare vil snakke om sex og vil komme til deg bare for og ha sex. Selv hadde jeg oppført meg annerledes hvis jeg hadde vært forelsket. Men folk kan jo være forskjellige. Jeg synes bare det lukter litt.

trådstarter: han vil ikke bare snakke om sex. Vi gjør masse annet sammen. Vi bowler, vi trener sammen, vi ser filmer sammen, går på kino, går å shopper sammen, resturanter, museumer osv. Vi gjør mye sammen vi :)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nå at begge parter burde kunne pule så mye de hæler uten å få kallenavn etter seg. Jeg skjønner ikke, f.eks for mannen, at han blir ansett som en drittsekk som bare vil bruke og utnytte damer for å "tømme seg". For oss menn, uten å generalisere for mye, dreier det seg ofte om å utrykke vår tiltrekning og kjærlighet fysisk.

Om målet er orgasme og kun rent "nyt og tøm" så kunne vi jo bare kjøpt oss hver vår fleshlight og droppet damene fullstendig da? Mye enklere det...man slipper å ta hensyn til kvinnens nytelse...ingen som blir sure fordi de ikke blir oppvartet osv....Det er jo ofte noe mer vi vil når vi ønsker å havne i senga med en av dere....Iallefall for normale oppegående menn. Det burde jo ansees som et slags kompliment spør du meg da. Men hva vet vel jeg om det?

trådstarter: jeg vil prøve å anta at mannen ikke bare er ute etter å tømme seg i meg. Men at han har en interesse for meg slik jeg har for han.

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

trådstarter: han vil ikke bare snakke om sex. Vi gjør masse annet sammen. Vi bowler, vi trener sammen, vi ser filmer sammen, går på kino, går å shopper sammen, resturanter, museumer osv. Vi gjør mye sammen vi :)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Hva er problemet da?

At han snakker for mye om sex og vile ha sex oftere enn du vil?

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trådstarter: han vil ikke bare snakke om sex. Vi gjør masse annet sammen. Vi bowler, vi trener sammen, vi ser filmer sammen, går på kino, går å shopper sammen, resturanter, museumer osv. Vi gjør mye sammen vi :)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Ok...........???? Så hva er poenget med å lage denne tråden da? :klo::forvirra:

Anonymous poster hash: 33817...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...