Gå til innhold

Kontakte en flørt fra utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åå, dumt at han virker avvisende da! Rart hvis han virket så interessert på selve raftingen, da.. Er det liksom korte svar du får, og du som må holde samtalen igang?:/ Men ja, nå er det min tur! wææ

M

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Jeg tror han så hvor avvisende han var, for etterpå begynte han å dra igang samtalen og var super kjekk! Han reiser selvfølgelig om noen uker og kommer ikke tilbake før i mai. Vi hadde en kjempe god samtale og på slutten sa jeg at jeg kanskje traff på ham, så sa han ja kanskje det! Jeg turte ikke å spørre ham helt konkret ut om det, men det er bedre enn ingenting. Han var ihvertfall kjempe trivelig! :) Han kommer ihvertfall tilbake igjen til neste sesong og det er jo da jeg har tenkt å begynne med rafting, så om jeg ikke treffer noen andre innen det, er det jo en liten sjans for at vi ihverfall kan bli venner om ikke mer. (lov å håpe, heheh) Jeg begynte virkelig å lure om jeg kunne ta så feil av en person, men heldigvis så gjorde jeg ikke det.

Ja, M. Nå er det bare å sette igang! :D

B

Anonymous poster hash: f971a...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han så hvor avvisende han var, for etterpå begynte han å dra igang samtalen og var super kjekk! Han reiser selvfølgelig om noen uker og kommer ikke tilbake før i mai. Vi hadde en kjempe god samtale og på slutten sa jeg at jeg kanskje traff på ham, så sa han ja kanskje det! Jeg turte ikke å spørre ham helt konkret ut om det, men det er bedre enn ingenting. Han var ihvertfall kjempe trivelig! :) Han kommer ihvertfall tilbake igjen til neste sesong og det er jo da jeg har tenkt å begynne med rafting, så om jeg ikke treffer noen andre innen det, er det jo en liten sjans for at vi ihverfall kan bli venner om ikke mer. (lov å håpe, heheh) Jeg begynte virkelig å lure om jeg kunne ta så feil av en person, men heldigvis så gjorde jeg ikke det.

Ja, M. Nå er det bare å sette igang! :D

B

Anonymous poster hash: f971a...4b6

wii!

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han så hvor avvisende han var, for etterpå begynte han å dra igang samtalen og var super kjekk! Han reiser selvfølgelig om noen uker og kommer ikke tilbake før i mai. Vi hadde en kjempe god samtale og på slutten sa jeg at jeg kanskje traff på ham, så sa han ja kanskje det! Jeg turte ikke å spørre ham helt konkret ut om det, men det er bedre enn ingenting. Han var ihvertfall kjempe trivelig! :) Han kommer ihvertfall tilbake igjen til neste sesong og det er jo da jeg har tenkt å begynne med rafting, så om jeg ikke treffer noen andre innen det, er det jo en liten sjans for at vi ihverfall kan bli venner om ikke mer. (lov å håpe, heheh) Jeg begynte virkelig å lure om jeg kunne ta så feil av en person, men heldigvis så gjorde jeg ikke det.

Ja, M. Nå er det bare å sette igang! :D

B

Anonymous poster hash: f971a...4b6

wii!

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall har han hatt en flørt på si, og da hun reiste hjem så ble han interessert i deg igjen.. Har ikke rukket å lest hele innlegget her nå, så kan være jeg sporer litt av nå, men det er hvertfall mine tanker :)

Samme med min forrige flørt i mai.. For 2 dager siden begynte han å sende mange snap til meg og svarte på hver eneste en. Etter litt "research" fant jeg ut at hans "nye venninne" hadde reist tilbake til Norge.. Det ble for åpenbart for meg.. Min tur til å spille hard to get! Skal ikke legge meg langflat for ham med en gang enda en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall har han hatt en flørt på si, og da hun reiste hjem så ble han interessert i deg igjen.. Har ikke rukket å lest hele innlegget her nå, så kan være jeg sporer litt av nå, men det er hvertfall mine tanker :)

Samme med min forrige flørt i mai.. For 2 dager siden begynte han å sende mange snap til meg og svarte på hver eneste en. Etter litt "research" fant jeg ut at hans "nye venninne" hadde reist tilbake til Norge.. Det ble for åpenbart for meg.. Min tur til å spille hard to get! Skal ikke legge meg langflat for ham med en gang enda en gang :)

Shiit

Ble du kjent med en på ferie i MAI og han begynte å sende snaps til deg nå? :O eller hadde dere hatt kontakt før det?

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Er det liv i denne tråden fortsatt?:)

Trodde fereiflørten var glemt til fordel for den nye kjekke gutten i paralellklassen, nå som skolen var startet jeg :)

Anonymous poster hash: 94fb5...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn! Er det liv i denne tråden fortsatt? :)

Trodde fereiflørten var glemt til fordel for den nye kjekke gutten i paralellklassen, nå som skolen var startet jeg :)

Anonymous poster hash: 94fb5...ada

Ikke snakk om! Hahah, ikke for min del hvertfall :(

M

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm! Han har vært care helt til nå.. Fordi hu andra har vært der nede med han :P nå er hun reist hjem, såååå.... Da tok han kontakt igjen :) Skal til Tyrkia igjen i løpet av neste uke, og det vet han, men eg er ikke lenger intr i ham så, karma is a bitch ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm! Han har vært care helt til nå.. Fordi hu andra har vært der nede med han :P nå er hun reist hjem, såååå.... Da tok han kontakt igjen :) Skal til Tyrkia igjen i løpet av neste uke, og det vet han, men eg er ikke lenger intr i ham så, karma is a bitch ;)

Det er bra!! At du ikke bryr deg om han lenger, mener jeg. Bra du ikke tillater deg å være valg nr. 2!:D

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Er det liv i denne tråden fortsatt?:)

Trodde fereiflørten var glemt til fordel for den nye kjekke gutten i paralellklassen, nå som skolen var startet jeg :)

Anonymous poster hash: 94fb5...ada

Ikke for min del heller! :P

B

Anonymous poster hash: fde7b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke like spennende med norske som med utenlandske, i mitt tilfelle tyrkere! Syns nå jeg da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke like spennende med norske som med utenlandske, i mitt tilfelle tyrkere! Syns nå jeg da! :D

Du sier noe der! ;)

B

Anonymous poster hash: f971a...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hvordan gikk det egentlig med dere?

Haha, for meg ble det ikke noe gitt. Han godtok ikke på face, fant meg en norsk en i stedet. Så er pretty in luuuv nå :fnise:

Hva med dere andre?

TS

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koselig, TS! Ble ikke noe på meg heller. Snakket litt med ham, men siden han dro for å jobbe en annen plass i utlandet for noen uker siden gav jeg litt opp. Han kommer tilbake til våren, så får se hva som skjer da. Mulig vi skal møtes. Men hvem vet, kanskje jeg har funnet en annen til dess. Bare tiden vil vise. :)

B



Anonymous poster hash: fde7b...dd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå så koselig, TS! Ble ikke noe på meg heller. Snakket litt med ham, men siden han dro for å jobbe en annen plass i utlandet for noen uker siden gav jeg litt opp. Han kommer tilbake til våren, så får se hva som skjer da. Mulig vi skal møtes. Men hvem vet, kanskje jeg har funnet en annen til dess. Bare tiden vil vise. :)

B

Anonymous poster hash: fde7b...dd4

Hihi! Kanskje dere finner tilbake til hverandre til våren da! Lykke til isåfall!;)

Ts

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...