Gå til innhold

Gucci soho disco bag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har denne, og kan dele erfaringer? Og om dere er fornøyd? Hva som er plass til i den osv?



Anonymous poster hash: 792af...33b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Urk, den der var veldig stygg ! :S

Ja den er så stygg at jeg er bare nr 16 på ventelista i Oslo. Og dette er kun svart. :flekke:

Anonymous poster hash: 792af...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den ikke selv, men synes den er kjempeflott! :) Har du fått vite noe om hvor lang tid det tar før du får tak i en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det beste er å bestille på gucci.com

Jeg har den ikke selv, men har så lyst på en rød en. Forhåpentligvis får jeg kjøpt en på Heathrow i sommer:)

Anonymous poster hash: 0d531...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den i rød! Får plass til alt du trenger egentlig, lommebok, mobil, solbriller og litt sminke. Får plass til mer enn det også faktisk :) Elsker min! Har de begynt med venteliste i Oslo? Jeg fikk beskjed om at det var førstemann til mølla jeg, så kjøpte min i London.

Takk for svar! Gleder meg til å få min nå. Ja, er venteliste på noen av fargene!

Anonymous poster hash: 792af...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den i rød! Får plass til alt du trenger egentlig, lommebok, mobil, solbriller og litt sminke. Får plass til mer enn det også faktisk :) Elsker min! Har de begynt med venteliste i Oslo? Jeg fikk beskjed om at det var førstemann til mølla jeg, så kjøpte min i London.

Heldiggris!

Jeg er på ventelista i Oslo, men jeg gidder ikke å vente på den der. Tviler jeg får tak i den via Oslo i år. Vil så gjerne ha den i rødt. Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte den i London i sommer, men da var det kun i svart. Blir mye veskeshopping på meg i år:) Boy, Heroine og Gucci...

Anonymous poster hash: 0d531...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...