Gå til innhold

menn og glatte legger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm... kanskje det er noen som synes det er greit? Hvis du hadde møtt din kone som du skulle vært sammen med resten av ditt liv, ville du ikke prøvd å fortelle henne det engang?

Jo, absolutt! Om jeg kommer i et forhold igjen så skal jeg være totalt åpen om alt fra dag 1. Det er det eneste som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, absolutt! Om jeg kommer i et forhold igjen så skal jeg være totalt åpen om alt fra dag 1. Det er det eneste som funker.

Så bra da! Jeg har jo masse fetisjer selv, men kanskje ikke like uvanlig som det å kle seg i motsatte kjønns klær da! Men det er det beste å være ærlig! Som du sier så er det det eneste som funker! :-) Jeg heier på deg!! :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann, hadde jeg IHVERTFALL trimmet lengden på kroppshåret med en skjeggtrimmer.

En eks barberte hele brystkassen, det var ikke så veldig behagelig.

Min nåværende barberer armhuler og regulerer lengden på brystkassen med skjeggtrimmer, men beina lar han være. De er heller ikke de mest hårete jeg har sett :)

Anonymous poster hash: 942d9...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Barberer hele kroppen til hver helg året rundt. Ingen har bemerket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker hår på menn. Har sett veldig feminine menn barbere bort håret under armene og synes jo ikke det ser så fint ut.. Hår på menn er bare maskulint og fint :) MEN! Hvis du ikke trives med hår, tar du det bort og det bestemmer kun du.

Anonymous poster hash: 9cc49...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke er svømmer eller fitnessutøver av noe slag, så synes jeg menn skal ha hår på legger. Eller så virker det litt femi. :P

Men hver sin smak.



Anonymous poster hash: 4e0cc...03a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker overhodet ikke hår, er ekkelt og klør når man ligger i sengen sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Jeg synes TS skal gjøre akkurat hva han selv vil og føler seg komfortabel med.

Hva alle andre måtte mene eller blir tiltrukket av synes jeg er irrelevant. Jeg liker hår på menn. Men jeg skal mest sannsynligvis ikke date TS heller, så det påvirker ikke meg. Og TS har sikkert ingen interesse av å date noen som ikke liker han slik han er heller, så det påvirker ikke ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...