Gå til innhold

menn og glatte legger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det ser veldig rart ut med menn uten hår på legger, armer osv. Tenker at det er veldig metroseksuelt/feminint, ikke mandig i det hele tatt. Jeg hadde ikke likt det på min kjære, men på en random fyr på gata eller en kompis så tenker jeg ikke noe over det.

Gå for det du trives med, så omgår du deg med folk som aksepterer deg. Mange jenter liker barbert også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker hår på menn. Blir for femi for min del. ( Hvis man er solbrent og masse muskler i tillegg så blir jeg enda mindre interessert) Orker ikke menn som bruker lengre tid i dusjen en meg selv.

Anonymous poster hash: f724e...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du bor i "metropolen" Oslo er det vel ingenting som blir sett direkte rart på vedr kropp og klær, så da er det sikkert bare å kjøre den stilen du vil.

På den annen side, at man finner kroppshår ekkelt, vel, da er man etter mitt syn en smule metroseksuell og lite maskulin i tankegangen.

Hva er så ekkelt med kroppshår?



Anonymous poster hash: a3a5d...a8e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg skitten og ustelt når jeg har hår på kroppen

Takker for alle fine svarblir glatt denne sommeren,hærilg☺️

Anonymous poster hash: e96f4...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke mannfolk som barberer bort hår på legger,armer og brystkasse.Mann skal være mann.

Tenk så deilig å slippe barberinga.

Men det er meg da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberte beina i en periode, men sluttet fordi det ble så mye stress med vedlikehold. Føler ikke kroppshåret er "vakker" del av meg akkurat og skulle ønske det var mulig med permanent fjerning.

Bare vær klar over at beina kan bli noe "nummen" i begynnelsen. Brukte selv stort sett hårfjerningskrem.

Hva andre mener er pent er vel ikke viktig, så lenge du føler deg vel selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Gå for glatt. No skal eg vel vedgå at eg er saman med ein syklist, og synest hår på mannebein er skikkeleg....rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Gå for glatt. No skal eg vel vedgå at eg er saman med ein syklist, og synest hår på mannebein er skikkeleg....rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel mest interresert i ordentlige machomenn, med skjegg, tattovering, og alt sånt! Så for meg hadde det blitt feil hvis min samboer kom ut av dusjen en gang og hadde barbert legger eller annet, men folk skal jo for pokker få lov til å gjøre som man vil, og sånn som man føler seg komfortabel med! Så jeg synes du skal gå for glatte legger :-) Jeg reagerer heller ikke på det dersom ANDRE menn har glatte legger :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel mest interresert i ordentlige machomenn, med skjegg, tattovering, og alt sånt! Så for meg hadde det blitt feil hvis min samboer kom ut av dusjen en gang og hadde barbert legger eller annet, men folk skal jo for pokker få lov til å gjøre som man vil, og sånn som man føler seg komfortabel med! Så jeg synes du skal gå for glatte legger :-) Jeg reagerer heller ikke på det dersom ANDRE menn har glatte legger :-)

Hvis han kom ut av dusjen med nybarberte legger, og så gikk bort til klesskapet ditt og lånte en fin kjole av deg... :laugh: Hva hadde du gjort da? he he he......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kom ut av dusjen med nybarberte legger, og så gikk bort til klesskapet ditt og lånte en fin kjole av deg... :laugh: Hva hadde du gjort da? he he he......

Hvorfor er det alltid en eller annen dust som må spore av innlegget,og hoste opp noe idiotisk greier ass

Anonymous poster hash: e96f4...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid en eller annen dust som må spore av innlegget,og hoste opp noe idiotisk greier ass

Anonymous poster hash: e96f4...f46

Er det SÅ idiotisk altså? Det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kom ut av dusjen med nybarberte legger, og så gikk bort til klesskapet ditt og lånte en fin kjole av deg... :laugh: Hva hadde du gjort da? he he he......

Hvis han gjorde det så hadde jeg nok sikkert fått ett kraftig sjokk! Men jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort! Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg blitt sprut rød i tryne, fått latterkrampe, og forlatt leiligheten! Fysj hvis min mann av alle hadde gjort noe sånt..... DET hadde vært uforventet det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han gjorde det så hadde jeg nok sikkert fått ett kraftig sjokk! Men jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort! Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg blitt sprut rød i tryne, fått latterkrampe, og forlatt leiligheten! Fysj hvis min mann av alle hadde gjort noe sånt..... DET hadde vært uforventet det!

Jeg skjønner deg godt!! Men det er faktisk noen totalt maskuline "skogskarer" som gjerne vil ta på seg dameklær i ny og ne :wink: Sikkert ikke mannen din altså, men andre tilsvarende type menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt!! Men det er faktisk noen totalt maskuline "skogskarer" som gjerne vil ta på seg dameklær i ny og ne :wink: Sikkert ikke mannen din altså, men andre tilsvarende type menn.

Ja har du ikke sett på "Tabu" som bruker å gå på discovery?! Der var det jo en gang om noe lignende! Men ja... jeg tror ikke mannen min er sånn, han hadde vel gått på veggene hvis han skulle holdt seg ifra dameklær og glatte legger i 3 år, dersom det hadde vært hans fetisj! Så jeg krysser fingrene for at grunnen til at jeg ikke har sett noe til den fetisjen til nå er fordi den ikke eksisterer! Meeeen man vet aldri! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han sier ifra først da, så får jeg forberede meg, sånn at jeg slipper å få hjertestans hvis jeg plutselig kommer hjem til han kledd i MINE klær. (som jo også ikke hadde dekt halve fyren engang :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja har du ikke sett på "Tabu" som bruker å gå på discovery?! Der var det jo en gang om noe lignende! Men ja... jeg tror ikke mannen min er sånn, han hadde vel gått på veggene hvis han skulle holdt seg ifra dameklær og glatte legger i 3 år, dersom det hadde vært hans fetisj! Så jeg krysser fingrene for at grunnen til at jeg ikke har sett noe til den fetisjen til nå er fordi den ikke eksisterer! Meeeen man vet aldri! :fnise:

Det er sikkert ingen fare for at han er sånn! Du hadde nok merket det på et eller annet vis.

Nei jeg har ikke sett på "Tabu". Sikkert mye rart der ja.

Men jeg er sånn at man ikke kan se det på meg i det hele tatt (at jeg liker litt dameklær :fnise: ), helt vanlig og maskulin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ingen fare for at han er sånn! Du hadde nok merket det på et eller annet vis.

Nei jeg har ikke sett på "Tabu". Sikkert mye rart der ja.

Men jeg er sånn at man ikke kan se det på meg i det hele tatt (at jeg liker litt dameklær :fnise: ), helt vanlig og maskulin.

Interresangt, så hvor lenge har du holdt det for deg selv for kjærester du har hatt og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interresangt, så hvor lenge har du holdt det for deg selv for kjærester du har hatt og sånt?

Alltid holdt det for meg selv. Kun et par gode nettvenninner som vet om det, som vet hvem jeg er. Ja jeg har skjult det for kjærester. Det blir helt feil vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid holdt det for meg selv. Kun et par gode nettvenninner som vet om det, som vet hvem jeg er. Ja jeg har skjult det for kjærester. Det blir helt feil vet du.

Hmm... kanskje det er noen som synes det er greit? Hvis du hadde møtt din kone som du skulle vært sammen med resten av ditt liv, ville du ikke prøvd å fortelle henne det engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...