Gå til innhold

kuldekrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken kuldekrem skal dere bruke på ungene?

Har to typer.hjemme. En som inneholder vann(men denne kunne man smøre på 20min før utetid), eller så har jeg en med lanolin(uten vann). Er disse gode alternativer?

Anonymous poster hash: 93457...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke kuldekrem på mine. Smører de heller med en god krem.hvis jeg ser de trenger det,på kveldstid :) er så redd for frostskader:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi merker stor forskjell på vår yngste, om hun bruker krem på vinteren eller ei. Hun er atopisk (tror jeg - har en del eksem ihvertfall, uten at jeg har fått det diagnostisert videre), og blir ekstremt tørr og ru i kinnene når det er kaldt om hun ikke blir smurt før hun skal ut.

Vi bruker krem uten vann, men det kunne like gjerne vært en vanlig, fet krem. Vi bruker det vi har til enhver tid. :) Akkurat nå er det aloe vera propolis-krem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brukt kuldekrem, men blir han tørr i Kina smører vi med a krem på kvelden. Holdt i massevis her.

Anonymous poster hash: 5f798...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri brukt kuldekrem, men blir han tørr i Kina smører vi med a krem på kvelden. Holdt i massevis her.

Anonymous poster hash: 5f798...aae

autokorrektur er alltid like morsomt... :fnise:

Anonymous poster hash: cd709...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Avène sin kuldekrem, har blitt anbefalt den av mange. Den er helt nødvendig for oss som har atopisk eksem og dermed veldig sart hud som ikke tåler kulde så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Du skal ikkje bruke ein kuldekrem som inneheld vatn. Om det er så kaldt at borna treng kuldekrem vil vatnet i kremen fryse og du er like langt

Kuldekrem utan vatn, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...