Gå til innhold

Dating og følelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent denne mannen i 1 1/2 mnd, møtt han en gang. Jeg kjenner at det kribler i magen, men syns det er aaaaltfor tidlig!! Jeg er redd for å slippe løs alt etter så kort tid. Bør jeg bry meg om at det er tidlig eller bør jeg bare gi slipp på følelsene og kose meg? Jeg har hele tiden sagt at jeg bruker en evighet på å forelske meg, men nå begynner jeg å lure om jeg har lurt meg selv...

Jeg vet jo hva svaret blir, men prøv å sett deg inn i min situasjon.

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig sånn, vet ikke om det er forelskelse, men jeg blir hvertfall helt hodestups betatt på alt for kort tid. Kjempekjipt når det ikke blir noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sånn, vet ikke om det er forelskelse, men jeg blir hvertfall helt hodestups betatt på alt for kort tid. Kjempekjipt når det ikke blir noe av det.

Signerer denne altså..

Det er noe herk, ofte i allefall :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å forelske seg etter 1.5 mnd, jeg ser ikke det som unormalt.

Men du burde selvsagt se an hvor mye du gir deg hen ift. hvor mye han ser ut til å like deg. Dvs, ikke ha sex, prioritere ham over alt annet osv. uten at du vet hvor du har ham.



Anonymous poster hash: 2bea1...f15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å forelske seg etter 1.5 mnd, jeg ser ikke det som unormalt.

Men du burde selvsagt se an hvor mye du gir deg hen ift. hvor mye han ser ut til å like deg. Dvs, ikke ha sex, prioritere ham over alt annet osv. uten at du vet hvor du har ham.

Anonymous poster hash: 2bea1...f15

Jeg kan med stor sikkerhet si at han er betatt/forelska i meg og 😜

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med stor sikkerhet si at han er betatt/forelska i meg og

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Så hva er problemet?

Anonymous poster hash: 2bea1...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva er problemet?

Anonymous poster hash: 2bea1...f15

Problemet er at følelsene kommer altfor tidlig! Har bare truffe han en gang, men sendt ca 10000 mld til hverandre på face :fnise:

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å føle det du føler, det kan du ikke gjøre noe med. Men om du synes det er for tidlid så kan du vel bare holde litt tilbake og se an litt! :)



Anonymous poster hash: afad7...24e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent denne mannen i 1 1/2 mnd, møtt han en gang. Jeg kjenner at det kribler i magen, men syns det er aaaaltfor tidlig!! Jeg er redd for å slippe løs alt etter så kort tid. Bør jeg bry meg om at det er tidlig eller bør jeg bare gi slipp på følelsene og kose meg? Jeg har hele tiden sagt at jeg bruker en evighet på å forelske meg, men nå begynner jeg å lure om jeg har lurt meg selv...

Jeg vet jo hva svaret blir, men prøv å sett deg inn i min situasjon.

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Kjenner igjen følelsen.... Den er skremmende. Jeg forelsker meg ikke lett. Men har vært kjempeforelsket 2 ganger på halvannet år. Og det er både godt og ikke godt på en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent denne mannen i 1 1/2 mnd, møtt han en gang. Jeg kjenner at det kribler i magen, men syns det er aaaaltfor tidlig!! Jeg er redd for å slippe løs alt etter så kort tid. Bør jeg bry meg om at det er tidlig eller bør jeg bare gi slipp på følelsene og kose meg? Jeg har hele tiden sagt at jeg bruker en evighet på å forelske meg, men nå begynner jeg å lure om jeg har lurt meg selv...

Jeg vet jo hva svaret blir, men prøv å sett deg inn i min situasjon.

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Hvorfor har dere kun møttes 1 gang, hvis dere har så mye kontakt uansett? :)

Anonymous poster hash: 526b1...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent denne mannen i 1 1/2 mnd, møtt han en gang. Jeg kjenner at det kribler i magen, men syns det er aaaaltfor tidlig!! Jeg er redd for å slippe løs alt etter så kort tid. Bør jeg bry meg om at det er tidlig eller bør jeg bare gi slipp på følelsene og kose meg? Jeg har hele tiden sagt at jeg bruker en evighet på å forelske meg, men nå begynner jeg å lure om jeg har lurt meg selv...

Jeg vet jo hva svaret blir, men prøv å sett deg inn i min situasjon.

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Hva er grunnen til at du mener det er for tidlig å bli forelsket? Det finnes da ikke noen regler for hva som er perfekt tidspunkt for å kjenne på kribling i magen. Når det skjer, så skjer det. Den første forelskelsen varer ikke nødvendigvis for alltid heller, så da synes jeg det er bedre å nyte den når den er der enn å bekymre seg over at den kom for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere kun møttes 1 gang, hvis dere har så mye kontakt uansett? :)

Anonymous poster hash: 526b1...a8f

Han har vært på reise med jobben og jeg har barn ;)

Anonymous poster hash: c6e74...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...