Gå til innhold

Hvordan vet du når du får mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får vondt i hoftene 2 dager før. Det begynner veldig svakt og bli bare verre, og kan være ganske ubehagelig/vondt dagen før mens. Det forsvinner i løpet av dag 1 når jeg har fått mensen.



Anonymous poster hash: 6399a...fe1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene vokser med en cup størrelse og begynner allerede i eggløsningsperioden, så blir de vondere og vondere det er første teinet på at om ca 14-17 dager får jeg mens. Så får jeg sjokolade suget, ha :sjokolade:

Ca 3-4 dager før kan jeg føle meg litt mer sentimental, ikke hissig eller sur men det skal litt mindre til før jeg griner. Samme dagen pleier jeg å være litt "murren" i magen og i korsryggen.

Dette tillegg til a jeg kan spotte litt en dag eller to før, og bli hissig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager før: Veier 1000 kg. Alle mennesker har mistet hjernen sin og er derfor ubrukelige.

2 dager før: Veier 2000 kg. Etter å ha vurdert å utrydde menneskeheten kommer jeg frem til at det nok har klikket for meg, og så gråter jeg en skvett fordi alt håp er ute, men så kommer jeg på at sånn hadde jeg det for noen uker siden også, og så legger jeg sammen to og to og venter til det går over. Gleder meg til jeg blir så rask i hoderegning at jeg slipper å bruke to dager hver måned på å gå fra konseptene, men innser at det antakelig kalles overgangsalder.

1 dag før: Veier 3000 kg. Hjernen virker igjen. Krampesmerter i magen og korsryggen.

12 timer før: Veier 4000 kg. Har litt brunlig utflod.

6 timer før: Ramler gjennom gulvet pga vekta. Hodepine.



Anonymous poster hash: 84a32...0da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...