Gå til innhold

Bruker du pose i den lille søppelkassa på badet?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Nei, bruker ikke pose. Men så kaster jeg heller ikke noe vått eller illeluktende oppi der heller.

Anonymous poster hash: 27ff1...d77

 

Hvor er det du kaster bind/tamponger, kompresser, q-tips, etc.? I den "vanlige" søpla? Det er iallefall nasty. 

Anonymous poster hash: 27deb...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper noen lilla søppelposer på Coop Extra, de passer ganske greit i spannet jeg har på badet. Også lukter de godt i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pittelite bad med pitteliten søppelbøtte, bruker enten en brødpose som jeg trer armene inni og forsøker å strekke forsiktig (for den er litt for liten), eller så bruker jeg bleieposene til Libero. Det kjipe med de er at de er lilla så de synes over kanten på innerbøtta før de går ned igjen i ytterbøtta (om det ga mening), men de passer bedre enn brødposer. 



Anonymous poster hash: 1045f...165
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selvfølgelig bruker jeg poser, og når jeg er på besøk hos noen og oppdager at de ikke bruker pose i søppelkassen i badet, syns jeg helt ærlig at vedkommende er uhygienisk. 

 

Har hatt mens når jeg har vært på besøk, gikk på badet for å skifte innlegg og det var ekkelt å oppdage at det ikke var pose i søppelkassen, jeg har ikke lyst til å kaste bindet mitt i en søppelkasse hvor det ikke er pose. 

Anonymous poster hash: 27deb...9f6

 

 

Jeg bruker alltid søppelpose i søppelbøtten min, men tror faktisk jeg kunne klart meg uten for jeg pakker alltid bindene veldig godt inn i papir, og så vrir jeg det som man vrir en oppvaskklut. Da ruller det seg ikke opp eller noe. Ser bare ut som papir rett og slett. Så det er ikke krise om jeg er hos noen som ikke har pose i søpla, bruker bare ekstra mye papir.

Anonymous poster hash: 1045f...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten Vipp søppelbøtte på badet, og de har tilpassede poser til hver størrelse...og klart jeg bruker poser i den søppelbøtta....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvor er det du kaster bind/tamponger, kompresser, q-tips, etc.? I den "vanlige" søpla? Det er iallefall nasty. 

Anonymous poster hash: 27deb...9f6

 

 

Hva er nasty med det? Søppel er søppel, og håndteres deretter. Og alt havner i den samme bøtta utenfor huset. 

Anonymous poster hash: 6382e...d49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker avfallsposer på rull. De er så myke at det går fint at de er store. 

 

Ellers bruker jeg sånne små ubrukelige poser man blir påprakket på apotek, bokhandlere og slikt (hvorfor blir så mange sure/later som de ikke hører når man sier neitakk, jeg trenger ikke pose??)



Anonymous poster hash: 37e13...75f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor kaster du selve bindet/truseinnlegget da? Ikke i do, vel? :klø:

Anonymous poster hash: 934e9...dd7

 

 

Alle trenger da vel ikke bruke bind og truseinnlegg. 

Anonymous poster hash: 4654c...55f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alle trenger da vel ikke bruke bind og truseinnlegg. 

Anonymous poster hash: 4654c...55f

 

 

Nemlig. Menskopp og tøytruseinnlegg ftw :)

Anonymous poster hash: 37e13...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bruker ikke pose. Men så kaster jeg heller ikke noe vått eller illeluktende oppi der heller.

Anonymous poster hash: 27ff1...d77

Hva med gjestene dine? 

 

Det er så ekkelt med de som ikke har pose i søppelkassene. Plaster, bind/tamponger, våtservietter etc. Det er greit å ha en pose for dette. 

Anonymous poster hash: ae6d1...f09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alle trenger da vel ikke bruke bind og truseinnlegg. 

Anonymous poster hash: 4654c...55f

 

Hva med gjestene dine? 

Anonymous poster hash: ae6d1...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Merkelig at ingen har nevnt dette, men hvis posen er for stor til søppelbøtta, så knyter du en knute på siden når du har tredd posen i bøtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bruker jeg pose altså, men man pakker da vel inn bind/tampongen i papir før man kaster den i søpla?

Selvsagt, men papirpakkingen er da ikke tett. 

Anonymous poster hash: ae6d1...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper poser på jernia jeg... Der får jeg kjøpt en type som passer perfekt til min bøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper noen lilla søppelposer på Coop Extra, de passer ganske greit i spannet jeg har på badet. Også lukter de godt i tillegg!

Uææh. De lukter gammel dame som dusjer litt for sjelden og har tatt på for mye parfyme! :fnise:

 

Men, ja, jeg bruker så absolutt pose i søppeldunken på badet. Min dunk har en genial løsning som lar meg bruke en hvilken som helst pose uten at den synes, men jeg bruker vanlige hvite søppelposer på rull kjøpt i dagligvarebutikk. De er så tynne at det ikke spiller noen rolle om posen er for stor og det er lett både å knyte posen rundt kanten på bøtta og knyte den igjen når den skal videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig at ingen har nevnt dette, men hvis posen er for stor til søppelbøtta, så knyter du en knute på siden når du har tredd posen i bøtta.

Akkurat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid pose i. Det ville aldri falle meg inn å ikke ha det. Bruker de litt mindre, vanlige posene. Irriterer meg over det dersom jeg må bytte bind hos noen som ikke har søppelpose på badet, eller på det "separate" toalettet. Å snike seg til å kaste bindet i søpla på kjøkkenet hos dem synes jeg faktisk ikke er så festlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...