Gå til innhold

Hva slags sokker bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker omtrent bare sokker til pysjamas (før jeg legger meg og etter jeg står opp) så jeg har omtrent bare "anleggssokker" tykke ullsokker bestillt fra arbeidstøy-leverandør og "fuzzysocks". De sjeldne gangene jeg går med bukse eller tights har jeg tynne ullsokker fra Cubus, de er veldig behagelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten uten unntak: ankelsokker og sånne ballerinaskokker (de som slutter midt på vristen. Alle sokkene mine kjøpes på barneavdelingen i diverse butikker. Om vinteren hender det at jeg tyr til Ulvang eller andre tykke sokker, men da må det være veldig kaldt typ -20

Hvorfor i barneavdelingen? :klo:

Anonymous poster hash: 06670...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i barneavdelingen? :klo:

Anonymous poster hash: 06670...038

Fordi jeg bruker vanligvis str. 35 og synes standard 36-40 er litt stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjøper ofte i barneavdelingen, selv om jeg bruker 38. En del sokker er så lange, og da slipper jeg å brette dem ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper bare på h&m eller Cubus. Har noen dyrere sokker fra sportsbutikk som jeg prøvde ut fordi det alltid går hull i sokkene mine, men ingenting hjelper når man har lange tær som stikker hull i alt uansett :P så da får jeg bare kjøpe billige på h&m og bytte de ut etterhvert.

Anonymous poster hash: 5e051...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt mulig. Men minst mulig mønstrede. Føler meg som en klovn og synes overhode ikke det er søtt. Vanlige sokker (grå, svarte hvite). Ankelsokker (gjerne et eller annet sportsmerke). Ullsokker når det er kaldt (synes P. Robert sine er gode og varme). Styr unna Ulvang ull, nupper inn i h´. Også mammas hjemmestrikkede ullsokker da :)



Anonymous poster hash: a701c...79d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke sokker,hater det faktisk,bruker nylonstrømper ofte da,men stort sett er jeg barbeint:))

Mamma...?

Jeg bruker bomullssokker. Gjerne med fine farger/mønstre, men det viktigste er at de er supermyke.

Anonymous poster hash: a8e07...d6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mønster og/eller farger ja takk!

Kjøpe disse sokkene på Kappahl i høst.

3a255ba7e7feb25605f25f9e817e0e5d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Mamma...?

Jeg bruker bomullssokker. Gjerne med fine farger/mønstre, men det viktigste er at de er supermyke.Anonymous poster hash: a8e07...d6c

:) får helt klaus i tærne av sokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper sokker på H&M. De selger mange fine sokker der. Det er derifra jeg har alle mine søte, fargerike sokker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de fra Lindex. 4pk for 100 kr.

MEN, må ikke være hvite eller sorte sokker. Helt sorte sokker syns jeg blir for "stive", og hvite blir så fort skittene.. eller det syns mer :P

Liker best stripete sokker.



Anonymous poster hash: fc60b...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker som regel svarte ullsokker (helst fra Pierre Robert), men kunne tenkt meg å prøve bambussokker som "høst og vår" sokker, selv om ull går fint da også. Om sommeren går jeg for det meste barbent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...