Gå til innhold

Faen har skjedd på kjøttdeigprisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tidligere fått kjøpt kjøttdeig fra gilde for noen og 20 kroner, men den siste uken så har den kostet 47-48 kroner både på kiwi og bunnpris. Det er jo mer enn karbonadedeig!!!! Flere som har merket seg doblingen av prisen? 



Anonymous poster hash: faf3c...70e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøper Gilde kjøttdeig (vanlig) og den ligger på ca 45,- og oppover. Helt vanlig pris. Det er lenge siden kjøttdeigen var billigere enn det. Iallefall her hos oss. Jeg husker når Gilde kjøttdeig kostet mellom 35-38,- og det begynner å bli noen år siden. Når kjøttdeigen koster så lite som under 30,-, da er den som oftest på tilbud. Så jeg kan ikke si at kjøttdeigen har fått et megahopp i prisen i det siste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på du ikke har kjøpt kylling kjøttdeig da?

Mange år siden jeg har sett så billig kjøttdeig, men first price har vel fortsatt rundt 30 kr tror jeg.
Men syns ikke det kan kalles kjøttdeig for å være ærlig.... Karbonadeigen deres er derimot helt ok så lenge man blander den i sauser/gryter.

 



Anonymous poster hash: 04d72...547
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunnpris har noe kjøttdeig fra kløver som koster rundt 20 kr, mener jeg. Men disse er da på rundt 200 gr tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har tidligere fått kjøpt kjøttdeig fra gilde for noen og 20 kroner, men den siste uken så har den kostet 47-48 kroner både på kiwi og bunnpris. Det er jo mer enn karbonadedeig!!!! Flere som har merket seg doblingen av prisen? 

Anonymous poster hash: faf3c...70e

 

 

Du har ikke kjøpt den typen som er uten tilsatt salt og vann da? Den er jo en del dyrere enn vanlig kjøttdeig.

Anonymous poster hash: b0529...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleide å kjøpe Nordfjord fra Rema, 400 gr. til under 30,- (tror det var 24?) men nå koster den også nesten 50,-. Gått over til Coop nå, ikke så mye billigere, men..

Føler prishoppet kom etter at all (?) kjøttdeig ble uten salt/vann, men trenger ikke stemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJøttdeig av svin er jo billigere, og bruker å koste ca 24,- på Kiwi. Er ikke den du tenker på da? 



Anonymous poster hash: 82565...b92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kostet 500 gram kjøttdeig 19.90 eller deromkring.

Noen fant ut at de kunne senke mengden til 450, senere til 400 og 300 gram for samme prisen, altså 19,90. Folk har ikke merket så mye til at mengden har krympen gjennom de siste årene. Det kundene derimot nå merker er at 450/500 gram plutselig koster mye mere enn "lettvektpakkene" på tilbud til 19,90.

Anonymous poster hash: 5ab7c...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk at tilbudet gjelder man-onsdag. Altså idag er siste dag.



Anonymous poster hash: f398a...600
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt merke til at det plutselig har blitt i overkant dyrt, ja. Det er ikke mer enn et par år siden jeg betalte 26,50 for en pakke med coop-kjøttdeig. Nå koster den (akkurat samme mengde - 400 gram) 44 kroner(!) Sparer altså ikke mer enn 2-3 kroner på å velge "billigalternativet".

 

Det er heller ikke så lenge siden kjøttdeig fra Gilde var på tilbud til 19,90 med jevne mellomrom. Nå er tilbudsprisen 34,90. Her kan det dog hende at den gamle pakken inneholdt mindre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøttdeig av svin er ikke brukenes alene, men det går fint an å blande litt i vanlig kjøttdeig.  

 

Hva er galt med kjøttdeig av svin? Smaker digg

Anonymous poster hash: faf3c...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er galt med kjøttdeig av svin? Smaker digg

Anonymous poster hash: faf3c...70e

 

 

 

Det er knusktørt og helt uten smak, akkurat det samme med kylligkjøttdeig. Gir det heller til katta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det, så kanskje denne fråtsingen i kjøtt reduseres.



Anonymous poster hash: 895af...495
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere fått kjøpt kjøttdeig fra gilde for noen og 20 kroner, men den siste uken så har den kostet 47-48 kroner både på kiwi og bunnpris. Det er jo mer enn karbonadedeig!!!! Flere som har merket seg doblingen av prisen?

Anonymous poster hash: faf3c...70e

Det er lenge siden kjøttdeig fra Gilde hadde 20kr som vanlig pris (400g\storfe).

Anonymous poster hash: 47295...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...