Gå til innhold

Drømmer om ei HÅRETE dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Ser at i hver ny tråd om hår så tror endel at det er jeg som er TS... Som dere vet har jeg laget endel tråder om temaet,fordi jeg er så glad i hårete damer. Men siden jeg etter hvert følte meg litt uthengt osv har jeg sluttet å lage tråder om dette for ganske lenge siden.

Ville bare vise for andre der ute at det finnes menn som setter pris på hårvekst,og å være naturlig,men jeg forstår at folk ble lei av trådene mine,og å få mine synspunkter gjenntatt til det kjedsommelige.

Så,nei det var ikke meg denne gangen heller,selv om jeg er helt enig med TS.

Jeg har innsett at kvinner liker ikke å være hårete,og det må man jo respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Hei folkens. Ser at i hver ny tråd om hår så tror endel at det er jeg som er TS... Som dere vet har jeg laget endel tråder om temaet,fordi jeg er så glad i hårete damer. Men siden jeg etter hvert følte meg litt uthengt osv har jeg sluttet å lage tråder om dette for ganske lenge siden.

Ville bare vise for andre der ute at det finnes menn som setter pris på hårvekst,og å være naturlig,men jeg forstår at folk ble lei av trådene mine,og å få mine synspunkter gjenntatt til det kjedsommelige.

Så,nei det var ikke meg denne gangen heller,selv om jeg er helt enig med TS.

Jeg har innsett at kvinner liker ikke å være hårete,og det må man jo respektere.

Hva synes du oss som liker å ha kjønnshår, men har (naturlig) sparsom hårvekst ellers på kroppen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du oss som liker å ha kjønnshår, men har (naturlig) sparsom hårvekst ellers på kroppen? ;)

Jeg synes det er flott med dere som liker å ha naturlig vekst av kjønnshår ;) Selv om jeg liker godt hår andre steder på damene også,så er kjønnshåret det viktigste for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner vil gjerne slippe å måtte barbere seg, så hvis du får en kjæreste så kan du bare fortelle at du elsker hår og kanskje da vil hun la det gro fritt :) Mange jenter barberer seg for mannens del, så tipper det ikke er noe problem å la håret gro for mannens del:) Kanskje ikke under armene da, men nedentil er det vanlig å ha hår. Har blitt mer av de de senere år, så trenden ser ut til at snur. :) Glad er jeg for det, for hår nedentil er helt naturlig. (og jeg liker ikke å barbere meg)

Oppmuntrende å se at det finnes damer som deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva regnes for STOR busk egentlig ?



Anonymous poster hash: cdc40...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hei folkens. Ser at i hver ny tråd om hår så tror endel at det er jeg som er TS... Som dere vet har jeg laget endel tråder om temaet,fordi jeg er så glad i hårete damer. Men siden jeg etter hvert følte meg litt uthengt osv har jeg sluttet å lage tråder om dette for ganske lenge siden.

Ville bare vise for andre der ute at det finnes menn som setter pris på hårvekst,og å være naturlig,men jeg forstår at folk ble lei av trådene mine,og å få mine synspunkter gjenntatt til det kjedsommelige.

Så,nei det var ikke meg denne gangen heller,selv om jeg er helt enig med TS.

Jeg har innsett at kvinner liker ikke å være hårete,og det må man jo respektere.

Dumt at du må drive å forklare at det ikke er deg. Idiotisk å prøve å oute ts på den måten, skriver man som anonym så er det vel en grunn til det. Trodde ikke det var lov engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det latterligste jeg ser, er menn med glattbarbert underliv og frodig hårvekst oppover magen og brystet.

Så hvis man skal få deg på godt humør en dag du har mensen så er det bare til å vise deg et bilde av en mann som har et glattbarbert underliv og hår på brystet så er du blid og glad igjen? :)

Anonymous poster hash: 8baf4...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så hvis man skal få deg på godt humør en dag du har mensen så er det bare til å vise deg et bilde av en mann som har et glattbarbert underliv og hår på brystet så er du blid og glad igjen? :)

Anonymous poster hash: 8baf4...f83

Du traff spikeren på hodet :fnise: . Jeg tror nok du forstod hva jeg mente.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg under armene hvis jeg skal bruke singlet eller kjole. Så nå om sommeren barberer jeg meg mer. Ellers er det ikke sååå nøye, så lenge jeg ikke har kortermet plagg. Leggene har jeg så lite hår naturlig, så jeg trenger ikke å barbere meg der, fordi det ikke syns. Men om sommeren tar jeg meg et par omganger der også.

Men nedentil er det som det er. Har en type som også er naturlig nedentil. Vi barberte oss en del i starten på forholdet, men nå gjør vi det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å finne meg ei hårete dame,ei mye naturlig hårvekst,og som ikke fjerner noe av hårveksten sin...Ei som har masse hår under armene,en stooor busk nedentil som vokser langt utenfor trusa,har hår nedover lårene og oppover mot navlen og buskete legger. Hva er det med at alle damer skal være hårløse ???

Anonymous poster hash: cdc40...ee5 DeH

Hygenisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med hår her og der vasker seg de også. Big surprise?

Men det er ennå enklere å vaske seg dersom man holder det hårløst eller i det minste godt trimmet. Er heller ikke noe delikat å gå ned på en dame med urskog der nede, man kan jo gjøre seg litt flid.

Anonymous poster hash: 64574...e96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men det er ennå enklere å vaske seg dersom man holder det hårløst eller i det minste godt trimmet. Er heller ikke noe delikat å gå ned på en dame med urskog der nede, man kan jo gjøre seg litt flid.

Anonymous poster hash: 64574...e96

Jeg tror neppe håret vokser vilt :fnise: . Ellers vil jeg anta at de fleste holder det i fasong, stusser og trimmer det, uansett mannebesøk eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror neppe håret vokser vilt :fnise: . Ellers vil jeg anta at de fleste holder det i fasong, stusser og trimmer det, uansett mannebesøk eller ikke.

Vel, om man aldri har brukt en saks eller trimmet der nede så er det mange som har rimelig vill vekst faktisk.

Anonymous poster hash: 64574...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om man aldri har brukt en saks eller trimmet der nede så er det mange som har rimelig vill vekst faktisk.

Anonymous poster hash: 64574...e96

Det er jo nettopp sånne damer jeg etterspør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir armhulene så veldig mye mer svette om de er ubarbert da ?

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Faktisk ja, jeg er kvinne som alltid har barbert- og de få gangene det går ei uke eller så mellom så merker jeg forskjell.

Men i underlivet er jo hårfjerning mer uhtgienisk enn å la det bli faktisk. Hår hindrer bakterier i å komme inn, akkurat som øyevipper/bryn har samme funksjon.

Anonymous poster hash: 67974...239

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes du oss som liker å ha kjønnshår, men har (naturlig) sparsom hårvekst ellers på kroppen? ;)

Hehe,hvordan det forresten ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god grunn for damer å fjerne hår, er for at vi menn skal slippe å få så mye hår i munnen :)

Men det er ikke nødvendig å barbere, det holder lenge å stusse, slik at tunga får hårfri tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

En god grunn for damer å fjerne hår, er for at vi menn skal slippe å få så mye hår i munnen :)

Men det er ikke nødvendig å barbere, det holder lenge å stusse, slik at tunga får hårfri tilgang.

Oralsex har vært praktisert i tusener av år, både av kvinner og menn. Jeg tviler sterkt på om hår før i tiden ble ansett som særlig hindring for nytelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex har vært praktisert i tusener av år, både av kvinner og menn. Jeg tviler sterkt på om hår før i tiden ble ansett som særlig hindring for nytelse.

Sakser og barbering har også eksistert siden bronsealderen. Og jo, masse kjønnshår som dekker over kjønnet er i høyeste grad en hindring som må forseres før nytelsen kan finne sted.

Jeg opplevde engang hår som var så mye floker i at jeg måtte bite meg veg. Hun tok hintet og neste gang var hun fint frisert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...