Gå til innhold

Klesvask, Husvask, Hårvask og Hjernevask....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene

:blomst: Hehe, så jeg er ikke den eneste som har lagt merke til det nei.

Anonymous poster hash: 4b794...0e4

Hvordan menneske er du, som føler at det er greit å si slik til fremmede mennesker du ikke kjenner?

Er det fordi du er bitter, og må hevde deg med å være stygg med andre? Er det slik at du selv bor i et høl av et hus, og som bor med dritt og rot rundt deg, og siden jeg er ryddig av meg og liker å ha det skikkelig, så føler du et slags bittert hat?

Er det fordi jeg er lykkelig med mannen min, mens du sitter der ensom, eller fordi jeg ikke syns det er slitsomt med barn, mens du er utslitt etter en liten tur på lekeplassen? Bare fordi jeg ikke klager på livet mitt, men er forsnøyd med det livet jeg har blitt tildelt og gjør det beste ut av det.

Jeg bare lurer..

Tydeligvis ikke et menneske som tåler at andre ikke er som deg hvertfall.

Endret av Magdalene
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er noenlunde rent, så bryr jeg meg ikke om det er rot.

Vi rydder leker og slikt før sengetid, så da er det bare mitt rot igjen når kvelden kommer :fnise:

Støvsuger og vasker ofte, men tørke støv hater jeg så det blir litt i ny og ne det. Spesielt foten på tv'en samler masse støv. Plutselig tar jeg det vekk :biggrin:

Litt rot gjør ikke noe. Ungen er som meg, dersom vi ikke ser tingene våre så vet vi ikke at vi har dem :ler:



Anonymous poster hash: 1b0ab...c09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er så rent at vi beholder helsen, og så rotete at vi beholder trivselen!!

Der har dere fasiten :jolie: Vet ikke hvor jeg hørte denne første gangen, men har hatt den med meg siden. Gjennom små barn, og ikke så små barn, og nå, meget store barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut med vaskehjelp, men jeg får til å vaske gulv, bad, støv en gang i uka ihvertfall og oftere ved behov! Støvsuger gjør jeg hver dag... Men det er det daglige rotet jeg tenker på. Plutselig oppstår det "kaos" og da kan huset bære bomba på kort tid Anonymous poster hash: ea31f...10a

Mens jeg har et barn og kjøkkenbenken er ofte skitten (vaskes nok flere ganger dagen dog), klesvasken er aldri under kontroll (vi HATER begge klesvasken), husvask gjøres i skippertak og sofasitting mellom slagene prioriteres. Vi glemmer å rydde etter oppvasken for duplolekingen eller spontan dans, eller felles hvil på gulvet om ettermiddagen tar over og matrestene på bordet etter frokost tørket ofte ikke opp før etter kveldsmat.

Huset et nesten strøket hver kveld, men i løpet av dagen er det dager med totalt kaos og andre dager med full kontroll. Jeg ser som oftest barnetv med jenta mi heller enn å rydde eller ta klesvask. JEg er ikke lat men jeg finner ikke lykke i å holde ting prikkfritt så det gidder jeg ikke.

Ikke skjems jeg, ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Vi hater husarbeid begge to, rydder godt hver kveld men små hybelkaniner finnes under senga, badet støver ned og rommene som ikke er oppholdsrom nedprioriteres kraftig på vasking.

Anonymous poster hash: 839ca...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...