Gå til innhold

4 åring som tråkket på snegle!


Allegodetinger3

Anbefalte innlegg

Så liv har ikke verdi fordi de ikke har lang tilhørighet i landet eller er brune?[/quote

Jeg ler...... Skjønner at det er spøk, men den var go'

Anonymous poster hash: eee53...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Du kødda no?

Jeg synes retorikken var besynderlig, og det ble mer synlig når man fjernet art :)

Å lære barn om dyr er ikke 1 lekse, det er flere. Først så lærer man dem at man skal være snill til dyr, store og små. Når den har gått inn, så kan man nyansere at enkelte arter vil vi ikke ha, på en forsiktig måte. Ikke slik som det snåle innlegget jeg siterte, hvor tankegodset er lett overførbart til andre grupper i nabolaget ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Det kan være han gjorde dette fordi han har sett andre i barnehagen gjøre det, og tatt etter dem. Ingen ting å bekymre seg over, men bra at du tok tak i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 åringen min går rundt med fluesmekke og dreper fluer for meg. Jeg er ikke bekymret for det.

Anonymous poster hash: f0bd0...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes retorikken var besynderlig, og det ble mer synlig når man fjernet art :)

Å lære barn om dyr er ikke 1 lekse, det er flere. Først så lærer man dem at man skal være snill til dyr, store og små. Når den har gått inn, så kan man nyansere at enkelte arter vil vi ikke ha, på en forsiktig måte. Ikke slik som det snåle innlegget jeg siterte, hvor tankegodset er lett overførbart til andre grupper i nabolaget ;)

Åh, takk og pris! Fekk den latterkrampen!

Ja, det var merkelig innlegg, hørtes jo så logisk ut i hovudet mitt. Du har heilt rett, eg skal ikkje blande meg meir inn :)

Mvh Sneglerasisten

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...