Gå til innhold

- Er du muslim? Slett meg som venn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Jeg ønsker ikke å ha rasister på vennelisten min. Du er nå slettet. Jeg er ikke muslim, jeg er bare antirasist."

Sånn :)



Anonymous poster hash: d0ac3...190
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er folk i gang med svarte bilder på facebook. Så da følger nok snart truslene mot de som ikke legger svarte bilder. Gjettet faktisk riktig på hvilke tre personer som ville legge ut bilde først.



Anonymous poster hash: 4493c...d0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er møkklei hele islammaset og tullingene som tror på disse eventyrene!!!



Anonymous poster hash: 44a7a...dc3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- Er du mann eller fransk? Vær vennlig å fjerne meg som venn."

Det betyr akkurat det samme! Hvor mange av muslimene er ekstremister? Kanskje 5% (ren gjetting)? Hvor mange menn er voldelige og skader andre fysisk? Kanskje 30%.

Personen som skrev den statusen er en idiot, og burde enten sette seg på skolebenken, få religiøse venner eller komme seg ut i verden. Det er flaut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst, jeg hadde ikke slettet denne person men heller lagt ut masse islamiske bilder osv. slik at homen til denne personen blir fylt med ISLAM og blir redd. H*n får heller slette meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sinte og frustrerte på Facebook i dag.

En venn skrev følgende oppdatering: "Er du muslim? Vær vennlig å fjerne meg som venn. Jeg har fått religionen din opp i halsen."

Er det forståelig at noen velger å bryte kontakt med muslimske venner fordi noen bruker religionen deres til å drepe?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

Hva slags venner har du?

Hadde slettet han direkte

Anonymous poster hash: 161da...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En muslim er ikke et problem eller en trussel. Ekstremister er en trussel - uansett trosretning :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ikke-muslim skulle gladelig slettet en sånn tulling som venn.



Anonymous poster hash: a10c8...987
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å legge under en stol at mange av terrorangrepene, voldsepisodene og de vanvittige synspunktene har utspring fra Islam. Jeg mener dermed ikke at alle muslimer er sånn. Noen av mine venninner og venner er muslimske, men jeg kunne aldri vært sammen med en muslim. De har et grunnleggende syn på liv, kvinner og oppførsel som jeg ikke klarer å forstå. Dessuten er de ofte utagerende i form av høylytte, maktsyke og hevnlystne.

Jeg er lei av religioner generelt, ikke Muslimsk, Kristen eller Jødisk tro, men alle. Den største volden kommer fra religion, og mange gjør uforklarlige og vonde handlinger på bakgrunn av tro... Forstå det den som kan.

Det som skjedde i Frankrike er uforståelig og forferdelig, men det gir oss ikke retten til å dømme andre mennesker som ikke har noe med dette å gjøre. Mennesker som er helt uskyldige oppe i det hele, og mange som mest sannsynlig skammer seg over egen religion når så mange mennesker åpenbart viser at "alle" er onde om de tilhører den religionen.

Tenk om du trodde på (f.eks) Julenissen. Det er en god tro for deg, og den gir deg mening i livet. Men så er det en eller flere onde mennesker som gjør uforklarlige og onde handlinger i Julenissens navn, og legger all skylda på deg og "dine" som tror på Julenissen. Får deg til å føle deg som mindre verdt, og får deg til å føle deg skyldig fordi du tilhører en tro som andre bruker for å fremme onde handlinger. Rettferdig? Nei.

Menneske, hva skjedde med deg?



Anonymous poster hash: 1bc6d...625
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sinte og frustrerte på Facebook i dag.

En venn skrev følgende oppdatering: "Er du muslim? Vær vennlig å fjerne meg som venn. Jeg har fått religionen din opp i halsen."

Er det forståelig at noen velger å bryte kontakt med muslimske venner fordi noen bruker religionen deres til å drepe?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

Nei, det er ikke forståelig. Det er idioti.

Kommer an på om disse vennene / bekjente støtter all den dritten muslimer driver med i disse dager.

Kommer selv til å renske min liste for muslimer dersom noen av de så mye som ymter en halv setning om at de synes det er grei oppførsel av andre muslimer.

Men ja. Kjenner jeg er møkka lei hele den relgionen selv. De står for ufattelig mye dritt i verden nå.

Anonymous poster hash: b582d...0b4

Sikker på at de som er terrorister ikke er ekstremister da? Eller tror du det er vanlig folk som gjør slikt? :klo:

Anonymous poster hash: bfd84...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått den religionen opp i halsen, men hadde jeg hatt muslimske venner, så hadde jeg ikke avbrutt vennskapet med dem. Det er ikke de som har begått drapet/myrdet. Det er de ekstreme muslimene som har gjort det. Man kan ikke bryte vennskap pga at noen bruker religionen sin til å begå grusomme handlinger. Med mindre den vennen har utført handlingen selv da, vel og merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sinte og frustrerte på Facebook i dag.

En venn skrev følgende oppdatering: "Er du muslim? Vær vennlig å fjerne meg som venn. Jeg har fått religionen din opp i halsen."

Er det forståelig at noen velger å bryte kontakt med muslimske venner fordi noen bruker religionen deres til å drepe?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

Høh. Denne personen har vel ingen muslimske venner på facebook i utgangspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du var oppdratt i et muslimsk hjem med et alminnelig liv og ble regelrett bedt om å dra til helvette pga det noen andre gjorde?

Bare tenk over det på den måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som kommer med slike utsagn, har egentlig ikke peiling. De er uvitende, og dømmer en religion pga av hva en gruppe mennesker bedriver.

Jeg har vært sammen med en muslim. Og vi gikk fra hverandre mye pga kulturforskjeller. Forskjeller jeg slet med å kunne ha i mitt eget liv. Men jeg ville aldri dømt ham for sin tro og oppdragelse. Og han er også av dem som tar sterk avstand fra terror og andre syke handlinger. Det har ingenting med dems tro å gjøre!! Folk må slutte å dømme uten å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis ekstrem islam i sin reneste form (såkalt ekstrem islam) er forferdelig, hvorfor er det ikke forferdelig med LITT (dvs utvannet) islam?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

Da jeg var tenåring, og nettopp hadde forlatt kristendommen, tenkte jeg slik en stund. Og jeg kom over en liten bok som hette "Jesus lille brune" som en del andre kritikere mente var egnet for å demonisere kristne. Problemet var nok at jeg ikke forlot troen i sinne, så jeg kunne lese med en viss dybde. Og problemet er at det er enkelt å misbruke skrifter for egne ideer.

Så for å svare deg: argumentet kan brukes på absolutt Alle livssyn; det finnes ingen faenskap jeg ikke kan legge skylden på en Gud, en livsfilosofi eller naturlover.

Men vi kan ikke gjøre kollektivt rituelt selvmord for det. (Det kan være synd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sinte og frustrerte på Facebook i dag.

En venn skrev følgende oppdatering: "Er du muslim? Vær vennlig å fjerne meg som venn. Jeg har fått religionen din opp i halsen."

Er det forståelig at noen velger å bryte kontakt med muslimske venner fordi noen bruker religionen deres til å drepe?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

Når folk skriver sånt har de aldri vært en venn, så da er det igrunnen ingenting å slette. Det er bare dødvekt å ditche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel igrunnen bare å legge ut en melding med "Har du postet denne mld i det siste [copy paste], vil jeg takke deg for å si til verden hvem du egentlig er. Regn deg selv som blokkert fra min side. Good riddance."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er møkklei hele islammaset og tullingene som tror på disse eventyrene!!!

Anonymous poster hash: 44a7a...dc3

Møkkalei av hele islammaset jeg osgå. Få huet ut av ræva og begynn å intressere dere for noe annet enn denne islamfobi-fikseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sinte og frustrerte på Facebook i dag.

En venn skrev følgende oppdatering: "Er du muslim? Vær vennlig å fjerne meg som venn. Jeg har fått religionen din opp i halsen."

Er det forståelig at noen velger å bryte kontakt med muslimske venner fordi noen bruker religionen deres til å drepe?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

det er ganske drøyt da... Men hvorfor kunne hun/han ikke bare slette de selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis ekstrem islam i sin reneste form (såkalt ekstrem islam) er forferdelig, hvorfor er det ikke forferdelig med LITT (dvs utvannet) islam?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

hvis kristendom i sin reneste form (såkalt ekstrem kristendom) er forferdelig, hvorfor er det ikke forferdelig med LITT (dvs utvannet) kristendom?

Ahh. see what i did there hah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...