Gå til innhold

Sunny Beach


Gjest Unknown

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown

Hei! Hvordan dyr er det rundt Sunny Beach? Altså nå mener jeg f.eks skilpadder, delfiner osv.

 

Er det billig å shoppe der?

 

Erfaringer?

 

Hva kan man gjøre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan dyr det er der, da jeg var der gikk de rundt med bjørner (!) og apekatter i bånd. Men dette var i sentrum da.

Når det kommer til shopping er det ikke stort å kjøpe akkurat i sunny Beach, det er typiske syden markeder der med kopier av merker osv. Men det er utrolig billig der.

Hvor gammel er du og hvordan type ferie ønsker du? Var der på partyferie og ville aldri dratt dit med familie om man ønsker en rolig ferie, da er det finere steder i Bulgaria man kan reise. Det er utrolig mye sigøynere og kriminalitet der. Som du hører er jeg absolutt ikke fan av det stedet der, men om man vil på en billig partytur er det jo greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Vet ikke helt hvordan dyr det er der, da jeg var der gikk de rundt med bjørner (!) og apekatter i bånd. Men dette var i sentrum da.

Når det kommer til shopping er det ikke stort å kjøpe akkurat i sunny Beach, det er typiske syden markeder der med kopier av merker osv. Men det er utrolig billig der.

Hvor gammel er du og hvordan type ferie ønsker du? Var der på partyferie og ville aldri dratt dit med familie om man ønsker en rolig ferie, da er det finere steder i Bulgaria man kan reise. Det er utrolig mye sigøynere og kriminalitet der. Som du hører er jeg absolutt ikke fan av det stedet der, men om man vil på en billig partytur er det jo greit :)

Vi skal egentlig reise kun for å ligge på stranda og sjekke ut nattlivet, så sånn sett er det jo helt greit. Vet du sånn ca hvor mye massasje koster? Om man kan dykke med delfiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man ofte kan se delfiner på stranden der, men er usikker på om de har noe delfinshow der.

Massasje koster rundt 100lappen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Vet at man ofte kan se delfiner på stranden der, men er usikker på om de har noe delfinshow der.

Massasje koster rundt 100lappen tror jeg.

Åja, okei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du evt drar på delfinshow, så se dokumentarfilmen delfinbukta. Ligger på netflix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Før du evt drar på delfinshow, så se dokumentarfilmen delfinbukta. Ligger på netflix

ALDRI om jeg drar på delfinshow, fy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat i sunny beach,så ingen dyr untatt papegøyer du kunne ta bilde med!

Prisnivået er lavt,ikke så mye å shoppe untatt kopier av merkeklær,vesker,sko osv.

Synes det var fint å være i sunny beach som småbarns familie også.Vi bodde utenfor sentrum en gåtur langs strandpromenaden så var vi sentrum,masse gøy for ungene!

Anonymous poster hash: 2b34c...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Var akkurat i sunny beach,så ingen dyr untatt papegøyer du kunne ta bilde med!

Prisnivået er lavt,ikke så mye å shoppe untatt kopier av merkeklær,vesker,sko osv.

Synes det var fint å være i sunny beach som småbarns familie også.Vi bodde utenfor sentrum en gåtur langs strandpromenaden så var vi sentrum,masse gøy for ungene!

Anonymous poster hash: 2b34c...057

Hvor mye kostet det ca for en klesvare der nede? Altså kopi? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Var akkurat i sunny beach,så ingen dyr untatt papegøyer du kunne ta bilde med!

Prisnivået er lavt,ikke så mye å shoppe untatt kopier av merkeklær,vesker,sko osv.

Synes det var fint å være i sunny beach som småbarns familie også.Vi bodde utenfor sentrum en gåtur langs strandpromenaden så var vi sentrum,masse gøy for ungene!

Anonymous poster hash: 2b34c...057

Hvor mye kostet det for "ordentlige" klær der nede? Var det forresten mye å se under vann, om du dykket selvfølgelig! :) Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dykket ikke så vet ikke hva som befinner seg under vann.

Prisene var sånn ca joggebukser 25 leva=115 kr.mye tskjorter til 10 leva,forballdrakter 10-15 leva,alt var igrunnen veldig billig,dette er kopier da.

Ellers var prisene i butikk 5 kr for en brusboks,pizzastykke på gata ca 15 kr og burger 25kr.

Anonymous poster hash: 2b34c...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Dykket ikke så vet ikke hva som befinner seg under vann.

Prisene var sånn ca joggebukser 25 leva=115 kr.mye tskjorter til 10 leva,forballdrakter 10-15 leva,alt var igrunnen veldig billig,dette er kopier da.

Ellers var prisene i butikk 5 kr for en brusboks,pizzastykke på gata ca 15 kr og burger 25kr.

Anonymous poster hash: 2b34c...057

Åja! Aner du hvor mye vesker, sko og slikt koster der nede? Og ikke minst spa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Aner du hvor mye vesker, sko og slikt koster der nede? Og ikke minst spa?

Vet ikke prisene på vesker og sko,så en mk pengepung til 8 leva.

Var heller ikke på spa,fiskespa kostet vel 10 leva,ellers er det massasje på stranden og hotellet det kostet 30 leva.

Anonymous poster hash: 2b34c...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...