Gå til innhold

barn og kompiser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjelder vel helst gutter, men i aldersgruppe 8-9-10 år er det mange av deres barn som har 1 venn/kompis, eller har de flere venner og ingen spesielle som de henger med.

bare lurte



Anonymous poster hash: 2b25e...7bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke barn, men når jeg var i den alderen hadde noen 1 venn de var mest med og noen andre hadde mange /var en gjeng. Begge deler er vel normalt.



Anonymous poster hash: 22bcf...5e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 9 år har 3 venner som han er en god del sammen med. På skolen leker han nok med flere, men det er disse tre han helst besøker eller tar med hjem etter skoletid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt på 7 år har en bestevenn som han har hatt siden barnehagen. Han har i tillegg et par andre han er litt med, i tillegg kan det være noen flere inni mellom på skolen. Men aller mest og helst med bestevennen.

Anonymous poster hash: a53df...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 9-åring har mange venner. Det er nok en han er mest sammen med (han bor ca 50 m unna, så det er jo litt naturlig at de er mest sammen), men det er 5-6 til han er sammen med ganske ofte, og enda et par som er innom av og til.

7-åringen har 2 venner han er ganske mye sammen med, samt 1-2 han leker med av og til (utenom skoletid). Og så er han mye sammen med broren og hans kompiser også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt på 9 år har to nabogutter som han er mest med, men er også mye med andre gutter i klassen. Han har ikke en bestevenn som han er mest med virker det som, men bytter litt på hvem han er med etter skoletid. På skolen virker det som de bytter på hvem de leker med alt etter hva de gjør på i friminuttene.



Anonymous poster hash: 596b2...a3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...