Gå til innhold

Hvilket dyr er på svea miss smith jakke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på dette siden har kjøpt jakken ;)



Anonymous poster hash: ea89c...de8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og det tenkte du ikke på før du kjøpte jakka????



Anonymous poster hash: 792ac...20f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste årene er det brukt fuskpels på jakka, så det er ikke sikkert det er noe dyr på den i den hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to siste årene er det brukt fuskpels på jakka, så det er ikke sikkert det er noe dyr på den i den hele tatt.

Er miss smith model som sagt, ekte pels, har kjøpt brukt siden jeg ikke ville ha sånn fuskedritt! Det skal være kvalitet på jakken da..

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll. Det tar deg to minutter å google dette. Bedre lykke neste gang, med å provosere.

Jeg prøver ikke å provosere!!!! finner ikke noe om det siden det ikke er ekte pels de bruker på årets modelleer, dette er fjord årets!

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på om de bruker rev? i såfall hvilken ulv :)



Anonymous poster hash: ea89c...de8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ikke å provosere!!!! finner ikke noe om det siden det ikke er ekte pels de bruker på årets modelleer, dette er fjord årets!

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Fjorårets modell hadde også fuskepels på kragen... :filer:

(Og før dette brukte de visst prærieulvpels.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorårets modell hadde også fuskepels på kragen... :filer:

(Og før dette brukte de visst prærieulvpels.)

Min er kjøpt i slutten av 2012, forrige sesong. Det er fjordåretsmodell ;) Startet med å selge fuskepels i 2014mså ikke kom her å si at det er fuskepels, man ser jo forskjell dahhhhhhhhh :vin::vin: :vin: :vin:

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorårets modell hadde også fuskepels på kragen... :filer:

(Og før dette brukte de visst prærieulvpels.)

Kan du fortelle meg hva denne jakken heter da, du som har god peiling :smoke::smoke::smoke: :smoke: :smoke::smoke::smoke:

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er kjøpt i slutten av 2012, forrige sesong. Det er fjordåretsmodell ;) Startet med å selge fuskepels i 2014mså ikke kom her å si at det er fuskepels, man ser jo forskjell dahhhhhhhhh :vin::vin: :vin: :vin:Anonymous poster hash: ea89c...de8

Hvorfor er du så jævlig frekk, egentlig? Det er ikke vanskelig å finne ut at 2013-modellene av Miss Snith ikke leveres med ekte pels. Og da er det heller ikke fjorårets modell ettersom det var 2013 i fjor, ikke 2012.

Kan du fortelle meg hva denne jakken heter da, du som har god peiling :smoke::smoke::smoke: :smoke: :smoke::smoke::smoke:Anonymous poster hash: ea89c...de8

Du har jo selv skrevet at du har en Miss Smith... Endret av SmallTalk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så jævlig frekk, egentlig? Det er ikke vanskelig å finne ut at 2013-modellene av Miss Snith ikke leveres med ekte pels. Og da er det heller ikke fjorårets modell ettersom det var 2013 i fjor, ikke 2012.

Du har jo selv skrevet at du har en Miss Smith...

Ser miss smith jakker hver eneste dag, og ikke en av dem er fuskepels, finnes noen såklart i og med at man kan vekge, men jeg har ekte

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men over til noe helt annet: koster den ikke ca. det samme nå som da den hadde ekte pels? Er ikke det litt rart? :klo:

Koster 500 mindre, men forskjellen er ikke stor, er rart ja

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, i fjor (vinter 13/14) begynte Svea å lage to versjoner av Miss Smith, en med ekte pels og en med fuskepels. Det gjør de fortsatt. SÅ - dere har alle rett (og feil). Fuskepels-versjonen er litt billigere enn den med ekte pels, men de selges i samme butikker. Ferdig snakka?

Anonymous poster hash: b7acc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, i fjor (vinter 13/14) begynte Svea å lage to versjoner av Miss Smith, en med ekte pels og en med fuskepels. Det gjør de fortsatt. SÅ - dere har alle rett (og feil). Fuskepels-versjonen er litt billigere enn den med ekte pels, men de selges i samme butikker. Ferdig snakka?

Anonymous poster hash: b7acc...b5b

Nei. Ifølge Svea så produsere de nemlig ikke jakkene med ekte pels lenger. Den produksjonen ble stoppet, og jakkene med pels som eventuelt har blitt solgt etter dette er fra et restlager de kun distribuerer til Norge.

http://www.nrk.no/livsstil/fortsatt-angoraklaer-hos-h_m-1.11567826

Stoppet salget av ekte pels – men ikke i Norge

H&M er ikke alene om å stoppe produksjonen av omstridte klær. Eksempelvis har svenske Svea kuttet ut ekte coyote-pels i sine jakker.

– Det er viktig for oss at produksjonen ikke fører til mishandling av dyr. Av den grunn bestemte vi oss for å slutte med ekte coyote-pels for over ett år siden, sier styreformann Magnus Engedahl i Svea, til NRK.

Men selv om produksjonen av jakker med ekte pels er stoppet, selger bedriften fortsatt ut varelageret i norske butikker. I svenske butikker er derimot jakkene med ekte pels trukket fra markedet.

Svea-sjefen har følgende forklaring på hvorfor varelageret bare selges ut i Norge.

– Svea har distributører i flere land, men vi valgte å konsentrere oss om kun ett marked da vi skulle selge ut disse jakkene. Vi mente at det antall jakker vi hadde på lager eller i produksjon, stemte bra med våre norske kunders behov, skriver Engedahl i en e-post til NRK.

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ifølge Svea så produsere de nemlig ikke jakkene med ekte pels lenger. Den produksjonen ble stoppet, og jakkene med pels som eventuelt har blitt solgt etter dette er fra et restlager de kun distribuerer til Norge.

http://www.nrk.no/livsstil/fortsatt-angoraklaer-hos-h_m-1.11567826

Jeg vet jo det. Du sier det jo selv at de solgte noen med elte pels i fjord. Og jeg var en av dem som kjøpte miss smith med ekte pels! :vin::vin: :vin: :vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin::vin:

Anonymous poster hash: ea89c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...