Gå til innhold

Regnfrakk Halloween


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg trenger en regnfrakk til Halloween; en gjennomsiktig som i American Psycho. Butikken kan ligge i Trondheim eller Stavanger, men helst sistnevnte :-) Jeg har lett på utallige nettsider med ingen hell, så hvis noen har tips så er det bare å pøse på! Kan også være fra nettbutikk hvis det kommer frem før halloween.

Anonymous poster hash: d9dcb...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg trenger en regnfrakk til Halloween; en gjennomsiktig som i American Psycho. Butikken kan ligge i Trondheim eller Stavanger, men helst sistnevnte :-) Jeg har lett på utallige nettsider med ingen hell, så hvis noen har tips så er det bare å pøse på! Kan også være fra nettbutikk hvis det kommer frem før halloween.

Anonymous poster hash: d9dcb...972

Mener du en vanlig gjennomsiktig regncepe, så har de dette på Ikea og på Egon (sistnevnte da med stor Egon-logo på ryggen :) )

Evt har du link til hvordan den skal se ut?

Anonymous poster hash: 8a1cf...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du en vanlig gjennomsiktig regncepe, så har de dette på Ikea og på Egon (sistnevnte da med stor Egon-logo på ryggen :) )Evt har du link til hvordan den skal se ut? Anonymous poster hash: 8a1cf...49f

Nei, ikke en poncho, men jakke/frakk :-) Kan ikke poste bilde, men hvis du søker american psycho raincoat på google så ser du det. (Trenger ikke være så lang)

Anonymous poster hash: d9dcb...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke en poncho, men jakke/frakk :-) Kan ikke poste bilde, men hvis du søker american psycho raincoat på google så ser du det. (Trenger ikke være så lang)

Anonymous poster hash: d9dcb...972

Finner du noe her? https://www.google.no/search?q=transparent+regnkappa&client=firefox-a&hs=QUD&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=w9JJVKaMGsnvOaSmgMAM&ved=0CB4QsAQ&biw=1266&bih=631

Anonymous poster hash: 8a1cf...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke en poncho, men jakke/frakk :-) Kan ikke poste bilde, men hvis du søker american psycho raincoat på google så ser du det. (Trenger ikke være så lang)

Anonymous poster hash: d9dcb...972

Evt her? https://www.google.no/search?q=transparent+regnfrakk&client=firefox-a&hs=lVD&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=FtNJVNnKJ8XzPMr1gdAP&ved=0CDkQsAQ&biw=1266&bih=631

Anonymous poster hash: 8a1cf...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg trenger en regnfrakk til Halloween; en gjennomsiktig som i American Psycho. Butikken kan ligge i Trondheim eller Stavanger, men helst sistnevnte :-) Jeg har lett på utallige nettsider med ingen hell, så hvis noen har tips så er det bare å pøse på! Kan også være fra nettbutikk hvis det kommer frem før halloween.

Anonymous poster hash: d9dcb...972

Med tanke på siste link, så har du også Sparkjøp i Stavanger

Men det er lurt å undersøke på forhånd om de har regnfrakken i butikken, eller om du bør bestille på nettbutikken deres

Anonymous poster hash: 8a1cf...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ganske perfekt, men tviler på at den kommer i tide :-(

Anonymous poster hash: d9dcb...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...