Gå til innhold

Hunder som bjeffer hele dagen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her vi bor er det en nabo som har tre hunder. Disse hundene er mye alene og bjeffer omtrent hele tiden! De står i naboens yttergang, og vi kan ikke gå ut i vår egen hage uten at hundene bjeffer noe sinnssykt hele tiden vi er ute. Dette bekymrer meg med tanke på årstiden som kommer med mye utetid som blir ødelagt av voldsom bjeffing, men også på hundene vegne som virker veldig stresset med all denne bjeffinga 😕 nøler litt med å prate med dem da de ikke akkurat er verdens vennligste naboer.... tips og råd??

Anonymous poster hash: e095f...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig trist med sånne situasjoner. En hund bjeffer ikke hele dagen uten grunn. Sannsynligvis kjeder de seg eller er understimulerte, så de tar ut all den ekstra energien ved å bjeffe. Du sier de er mye alene, så det er ikke helt sikkert at eieren vet at de gjør de. Jeg ville absolutt tatt en prat med dem, og hvis du ikke har lyst til å prate med dem direkte kan du for eksempel legge igjen et brev i postkassen deres.



Anonymous poster hash: b4425...30a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hunder som er stengt i en trang gang, og stakkars dere. Jeg ville absolutt tatt det opp med naboen. Jeg ville forsøkt å snakke med dem først, ikke skrive brev. Men går ikke det, må man gå den skroftlige veien, og eventuelt til styret, om det er i et borettslag. Om ikke det bedrer seg er en bekymringsmelding til Mattilsynet på sin plass. Man kan ikke ha tre hunder, om de er alene og understimulerte i en yttergang hele dagen.

Anonymous poster hash: 04602...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...